302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Yo kirjotukset

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 15.09.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sain 22 p eli VITUN TSÄGÄL C reaalist, hei wtf oikeesti. vittu.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hyvät paperit sulla noilla näkymin, onnittelut

3. Shakem

Shakem 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Reaalista 26 pistettä. Eli jos on ollu _vitun_ paska taso ni M hikisesti mut C on varma ellei nyt pisteet tipu rajusti YTL:ssä. Mitä nyt kanslistin kanssa juttelin ku tuloksia kyselin nii viime keväänä oli M:n raja ollu 28 pistettä. Mutta jos hyvin käy niin voihan ne pisteet noustaki siellä!
    Äikästä taas 75 ja 73. Eli paskasti molemmat, just joku hikinen C tulee, ja täytyy myöntää ettei se oo todellakaan se mitä äikästä tavottelen, eli keväällä aika varma uusiminen edessä...

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

B-ruotsin lähtöpisteet tiedossa. 233/299, olen hyvin tyytyväinen. Keväällä E:n raja oli 234, vuos sitten 239. Please, E:n raja alhaalla, ja mun pisteet vois vielä vähän noista YTL:ssä! :) No ei mutta M nyt kelpaa jo paremmin kun hyvin.

Ps. Mulla ei taida olla muuta elämää kun koulu; ensiksi avautuminen huonosti menneestä kokeesta, ja siihen heti perään tähän topiciin. :roll:

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Enkun pitäisi nyt lähteä aineen kanssa 276-278 pisteillä (onko vika minun vai opettajan matikassa? :D), eli aika jännäksi menee :D Niin ja matikasta pisteitä 59/60 :D

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

B-ruotsin koe lähtee YTL:ään vahvana B:nä ja oon kyllä melko tyytyväinen tohon suoritukseen omat taidot huomioon ottaen.

kirjotelmat osottautu yllättävän kusisiks kokeessa, koska niistä ei paljoo pisteitä tullu melkeen kellekään, vaikka yleensä ois saanu jotai 80p aineista.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

enkun alustavat tulokset tuli tänään 258/299.. ei ihan mitä hain.. tiesin jo kuuntelujen jälkeen ettei mitään mahiksii ällään mutta nyt on eeki vähän tiukilla. ens syksyn uusiks

espanjan tuloksii viel venaillaan

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

vittu ruotsi(äikkä) menee I:nä sisää... mut kyl varmaa tulee A:na takas... ei voi muuta ku toivoo...

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

meikällä b-ruotsin alustavat pisteet 123, pitäis mennä läpi..

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ärsyttää kun ei opettajat osaa pitkän matematiikan tehtäviä tarkistaa.. Kirjoittajia kun oli ehkä joku 5.

11. ARA

ARA 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Hahah, ruotsista 89 pojoo, hyvä ettei ollu pakolline.. Reaalista 15 pojoo, sillä mennää läpi.. Eli oon tyytyväine..

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hmph, vitutttaa, enkusta tuli 273 p, eli tais just vitun ärsyttävästi tippuu Lstä... essee meni perseellee mikä oli arvattavis (85p).

ja reaali siis 22 p eli b/c.. no se menee uusix kevääl

Fuckitifuck

*bumppaa kelisin i hate uta kokeeni korjanneille*

13. -ninni-

-ninni- 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Ajattelin, että tämä ei ole vielä aikoihin edessä. Mutta. Äikänmaikka sanoi tänään, että mun kannattaa kirjoittaa jo ensi keväänä ja korotella sitten syksyllä (plus käydä sitten syksyllä kirjoittamisen kurssi).

Apua. Paniikki.

Minulla ei ole mitään käsitystä kirjoituseten sisällöstä. Kaksi ainetta ja niistä parempi valitaan, vai? Miten pisteet kasaantuu? Käyn nyt toista vuotta tätä amis-lukio-etälukio soppaa, joten oon aika pihalla.

Ja miten ne kirjaimet meni? Aasta ällään ja mitä siinä välillä on?

Oon tosiaan ihan tietämätön, mutta ei meille ole puhuttu näistä. Eikä ole ollut kovin ajankohtaistakaan..

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kirjotat kaks ainetta. aineistoaineen ja otsikkoaineen ja paremmasta tulee sulle arvosana! ja pisteitten kasaantumisesta ei oo mitään hajua, sillai varmaanki, et millanen fiilis niil korjaajil on :lol:

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Olisin espanjasta E:n halunnu.. M:ään olisin suostunu tyytyyn.
    Kävin tänään kattoon tulokset C:nä lähtee enkä siinä vitutukseltani nyt muista pisteitä mut eipä vissiin ollu M:ään mitään toivoo..

Kirjotin preleissä 90p aineen, tuolla 78p ja kuuntelut meni aivan vituilleen. Just ku kasikurssin aikana tuntu et oikeesti osaan

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mitenkä noi prosenttimäärät menee, eli kuinka suuri osuus kirjoittaneista saa mitäkin arvosanaa?

17. Odenius

Odenius 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    juup. keskipitkä ruotsi lähti C:nä(207p.) ja reaali E:nä(33p.)
    viimevuoden ruotsin M:n raja on ollu 210, että toivotaan että nousee.
    miten porukalla oli menny toi ruotsin aine, kun ainakin monella meidän lukiolaisella oli pisteet heilahdellu tavanomasista aika paljon. ite oon yleensä kirjottanu sellasta 70-80, nyt tuli 63. muitakin oli paljo esim. norm.80-85;nyt 75, 70-80; 57, 50-60; 78...

jakauma tais mennä (ainakin reaalissa) jotenkin niin että L 5%,E 15%,M 22,5 %, C 24, B ~15,A ~10,A ~10...en oo noista iha varma. eli sen gaussin käyrän mukaan.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon kirjottanu yleensä jotain 80-85 pistettä, nyt tuli 84 pistettä. Kevään lyhyistä kirjotelmista (kurssin aikana tehty yo-vihko) sain jopa 90 pistettä. Enkku oli mulla aineiden puolesta se jossa pisteet heilahti alakanttiin..

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla lähti keskipitkä ruotsi myös C:nä, olisihan se voinut paremminkin mennä, mutta oon kyllä erittäin tyytyväinen tohon C:hen.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

KAIKKI LUKIOLAISET ON HOMOJA, VAI MITÄ JULLE????