302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Yo kirjotukset

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 15.09.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oikeesti? :shock: Mä kirjotin päässeni töihin kahvilaan, ainut mitä tuli mieleen (ja sekin suoraan yo-vihkon omista teksteistä).
    Ruotsi tuntu omalla tavallaan aika helpolta, jopa helpommalta kun enkku..Mutta saa nyt nähä. Tuli sitä vähän arvailtuakin. Pidän peukkuja itseni puolesta että saisin M:n.

Niin ja enkun tulokset tulee kai perjantaina, mutta mä oon seuraavan kerran koulussa ens viikon torstaina..Loistavaa.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No meiän abikertauskurssin opettaja neuvo kirjottamaan jotain mahdollisimman hyvin massasta erottuvaa ja anto esimerkin, että joku oli kirjottanu joskus tyyliin jotain, että oli näkymätön ja päässy kattelemaan tyttöjen pukuhuoneeseen ja sitte kuvaillu tyttöjen intiimejä paikkoja rivolla sanastolla ja saanu tosta jotkut helvetin hyvät pointsit. :D

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hmmh, reaalista ei sinänsä viel tietoo,katellaa.. mut enkku vähä alkaa vituttaa, mul on 188/200 p kasas ja esseestä pitäs tulla semmoset +93 et saisin sen L.. argh.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Voi luoja, että toivon ruotsin keskipitkässä olevissa luetunymmärtämisissä olisi monta a:ta ja b:tä. Jos näin käy niin hyvä. Aika pihalla olin kyllä koko kokeen ja noi aineet vasta huonosti menikin.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Toivoo ei oo menetetty sun osalta, mäki muistaakseni raiskasin lapun about täyteen a:ta ja b:tä. :)

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Paljo jengi on saanu äidinkielestä alustavasti?

Oma otsikkoainesöherrys lähtee 92 pisteenä kohti YTL:lää.
    Kirjotin sit siitä taiteen ja moraalin välisestä suhteesta ja paukautin johonki väliin faktat mm. Teemu Mäen kissan päälle runkkauksista sun muista. Näin tällä kertaa, toivottavasti toi nyt riittää L:lään.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itsekin mietin kirjoittaa taiteen suhteesta moraaliin saman esimerkin saattelemana, mutta en muistanut tarkkoja faktoja tuosta Mäen teoksesta. Jätin sen sitten ajatuksen tasolle ja kirjoitin nuorten paineista ja pahasta olosta. :p

9. aaretti

aaretti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    onks täällä possessa vaan fiksuja ihmisiä vai miks näihin topicceihin vastaa aina vaan ne jotka saa E - L numeroita ?

isoakolmosta ei lasketa

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No mulla mennytkin aivan täysin pieleen tähän mennessä, tosin tuloksia en vielä vähään aikaan edes saa.

Huomenna matikka ja en osaa mitään. Tavoitteena puhtaasti A.

11. rikurossinen

rikurossinen 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    haha kävin reaalin uusiks nyt ku ei ollu parempaakaa tekemistä. 16 pointsia moriesta!

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Damn! Kaveri ilmotteli mitä sain noin alustavasti enkusta..247 pistettä. Olen tyytyväinen. Tosin voihan se siitä vielä muuttua YTL:ssä. Ylitin sentään itseni, sain noin 5 pistettä enemmän kun tän viimesimmän kurssin aikana tehdyistä vihkoista. :D/

edit.
    Ja tuossa alla oleva viesti on tosiaan vastaus mun kysymykseen, jonka nyt tässä editin ohella poistin.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei voi mitenkää tietää, et tuleeko M vai E, jos saa alustavasti 247 pistettä. Pisterajat muotoutuu vast sitte, kun kaikkien kirjottajien pisteet on selvillä. Tuskin ne rajat kauheesti muuttuu, mut helposti just jonku kolme pistettä. Ja voihan se pistemäärä noustakin siellä YTL:ssä.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Näinhän se on, mut tää koe oli ilmeisesti suht helppo eli rajat vois olla keskimääräistä, mitä se sitten onkaan, korkeemmat.

15. 7even

7even 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,636
    261p tuli enkusta, ihan tyytyväinen olen ainetta lukuunottamatta (luetunymmärtämisistä täydet :shock: ) Pelkään vaan pahoin että E:n raja on päälle 260 reippaastikki

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nyt vasta tajusin tulla tänne leveilemään: Reaalin pitäisi lähteä vahvana e:nä (37pistettä), enkusta 188 pistettä (en tajua miten onnistuin kämmäämään kuuntelun) ilman ainetta (josta tuli suht paska), ja lyhyestä matikasta (tänään) pitäis tulla ällä kevyesti :D.

17. vé2

vé2 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Englannista sain sitten alustavasti 245 pistettä. Viime vuoden E:n raja oli kuulemma ollut 247... hmm. Saa nähdä.

Aineesta tuli 88 pistettä, täytyy olla tyytyväinen. Jos vain kuuntelu ei olis menny näin totaalisen perseelleen (65/90)...

18. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

enkusta tuli 263 pistettä,oon tyytyväinen,muttamutta..älläänki ois ollu mahdollisuudet.

19. JohnHevn

JohnHevn 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Mä sain ruotsista alustavasti 134 pistettä.
    Kuuntelu meni iha huonosti sain joku 21p.

Kai tolla pääsee läpi, ei kai ne voi pisterajaa noin paljoo nostaa :shock:

Jes! Jos pääsen läpi! :D

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ruotsi lähtee 187pisteellä, eli melko varma C tulossa 8)