302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Yo kirjotukset

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 15.09.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aaah, vihdoinkin enkun koe on takana.. and I ain't gonna be missing it!

Yllättävän hyvin noi tuntu menevän.. ainoat vaikeat kohdat oli siinä paris kohdas kun piti suomentaa.
    Kokeessa istuin tasan kuusi tuntia, en yhtään enempää enkä vähempää. Otin kaiken "ilon" irti.
    Aine tuli kirjotettua ykköskohdast eli mikälie taide olikaan, harkitusti tietenkin. Kerrankin suunnittelin aineen. :D

Huuh.. nyt on hieman kuumeinen olo kyl, vikat 10 minsaa ku dösäs istu ni tuli kuumottava olo.

2. vé2

vé2 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Hmm, yllättävän pitkään porukka on enkun koetta väsännyt. Meillä lähti ainakin puolet porukasta heti 12:00, itse siinä mukana.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Meillä lähti yksi. :) Alasalissa oli vielä varmaan vähän alle puolet kun lähdin kahdelta. Yläsalin tilanteesta en tiedä.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

äikän 2 osio tänään, mistäs skriivasitte?

itellä lähti 25. Suomen armeijan tulevaisuus?

kohtis hyvää paskaa, paskalta kirjottajalta,
    ehkä paremmin kun eka aine.

6. KorsonKonepelti

KorsonKonepelti 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Jaahas, tänään kävin kyseleen reaalin pisteitä.
    Kemian ja fysiikan yhteispistemäärä oli 30p, elikkäs keväällä uusiks jos sitten sais sen verran hyvät tulokset ettei sisäänpääsykokeisiin tarvis lueskella.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Reaalista kirjoitin 7 historian, yhden uskonnon kysymyksen...täytyy sanoa, et oon vähän pettynyt noihin hissan kysymyksiin. Odotin, et tulis nyt edes yksi kysymys toisesta maailmansodasta, mut eipä tietenkään. Vaikka lautakunta tietää, että jengi lukee aiheesta paljon, ni on se sen verran tärkeä historian ajanjakso, ettei sitä nyt pitäis sivuuttaa täydellisesti.

Saa nähdä miten sit meni, ainakin jäi ihan hyvä fiilis, mut toisaalta se ei aina oo hyvä juttu. Joskus tuntuu, et aina ku jää paska fiilis, ni menee hyvin ja kun jää hyvä, ni menee huonosti. Nooooh...

8. irual

irual 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    411
    mä sain enkun monivalinnoista 47/50
    ja avorakenteestä 14/15
    aine ei ollut mikään menestys.
    mutta aika helpolta tuntui noin keskimäärin koe..

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

huh huh meni kyl hermot niihin luetunymmärtämisiin ruotsis. ei meinannu millään tulla loppua niille. mut onneks oli ne kirjotelmat, ne oli ihan kingei 8). Poistun 14.50 salista

12. vé2

vé2 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Ei hemmetti kun oli helppo keskipitkä ruotsi. Enää ei kyllä tarvii edes huolehtia läpimenoa, uskaltaisinpa jopa toivoa C:tä. :)

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mite suurin osa noist b-ruotsin kysymyksist tuntu ihan liian helpoilta tai sit mua on taas kustu linssiin. E:tä tuskin kuitenkaa turha toivoa, koska kuuntelu ei menny niin hyvi, ja mul on pahoja aavistuksia noista kirjeiden arvosteluista. Myös viis avointa kysymystä tuotti vähän hankaluuksia. Arvelen, et tulee just joku 225 pistettä ja siitä uupuu noin 15 pistettä eximiaan. No venäjä sitte seuraavaks.

14. Lubzer

Lubzer 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Aah, enää pitkä matikka jälellä ja sit saa taas ottaa VITUN rennosti!

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mites familaisten reaalin pisteet? Itsellä paperit lähti 31p, varma M ja pisteen päässä E:stä jos vanhoja rajoja katsoo.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

onneksi on ruotsi nyt ohi, maanantaina saa tietää suurinpiirtein pisteet. tuntu itelläki joissain kohdissa vähän liianki helpolta tai sitten noi kohat oli täyttä kusetusta. maanantaina kuullaan että menikö läpi vai ei vai jäikö just siihe rajalle...

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Minäkin odotin vaikeampaa keskipitkää ruotsia, kun kuuntelu oli niin helppo. Yllätyin positiivisesti. En vaan muistanut katsoa pistejakaumaa. onkohan pikkukirjoitelmilla kerrointa? Vanhoja yo-vihkoja kesän jälkeen aivot jumissa tehdessäni olen yltänyt aina c:hen. Nyt luin kaikki kirjat ja uskaltaisin odottaa m:ää tai jopa e:tä. :D :p

18. JohnHevn

JohnHevn 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Mä uusin ruotsin.

Hui jännittää vieläkin iha sairaana, siis noista olis kyl niii pakko päästä läpi.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

yli 300 sanasta alkaa tuleen miinuspisteitä. viis tai kymmenen tai enemmän, riippuu miten paljon yli menee.

kirjotin huonoimman enkun aineen ikinä. yleensä tulee jotain ysiviittä pistettä mutta toi oli jotain aivan kuraa. oma moka, aloin kehittään itelleni paniikkikohtausta että mitä jos en kirjotakkaan hyvää ainetta :D
    kuuntelut meni kans vähän niin ja näin, 81/90. heihei ällä.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siinä keskipitkän ruotsin sähköpostikirjottelussa, kun kirjotettiin jollekkin seurakunnan pomolle, että en pääsekään tulemaan kesäleirille ohjaajaksi, kun on saanut parempi palkkasta työtä tilalle, niin mä kirjotin että oon päässy paikalliseen pubiin strippariksi. Jos seurakunnan hepulle tuli paha mieli, niin voi tulla morjestaa mua pubiin ni mä tanssin sille. :D