302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Yo kirjotukset

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 15.09.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Edellinen thread ei toimi joten jatketaan tähän:

2. KorsonKonepelti

KorsonKonepelti 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Ens keskiviikkona reaalit, vastaan varmaan fysiikkaa ja kemiaa koska niissä tarvii kirjottaa vähemmän.
    Valmistautumiset on ollu aika puutteellisia, mut ajattelin käydä huomenna ostamassa viivottimen.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ruotsin kuuntelu meni jo. En tiedä miten meni. :?
    Pitäis alkaa valmistautumaan kahden viikon päästä keskiviikkona pidettävään kirjalliseen osioon. Helvetisti muutakin hommaa koulun kanssa, tuntuu ettei jaksais millään lukea. ](*,)

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

olis voinu paremminkin mennä.
    nyt pitäs keksiä motivaatiota lukea,
    mutta kun ei JAKSA. :p

5. Shakem

Shakem 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Oon ilmottautunu nyt syksyks reaaliin ja äidinkieleen. Äikän eka osa ens maanantaina, toka osa viikon päästä siitä. Reaali ens keskiviikkona. Reaalissa ois tarkotus vastailla uskontoon ja yhteiskuntaoppiin, ja jos tarve vaatii niin psykologiasta vois koittaa hakea jokusen pisteen.
    Valmistautuminen ollu luvattoman heikkoa, vähän vajaa kolme kirjaa saanu uskontoa luettua, vielä pitäis ainakin se yks joka on kesken lukea loppuun ja sit yks yhteiskuntaopin kirja. Kiire tulee mut ainakin se on sit alta pois eikä tarvi keväällä keskittyä ku kieliin. Äikästä tavotteena M ja reaalista tyydyn vaikka B:hen.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mukavasti

7. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

enkku 83/90,oon tyytyväinen. ihmeen huonosti oli ihmisillä toi kuuntelu menny,aika paljon vittuuntuneisuutta niihin avoimiin oli havaittavissa.

maanantaina äikkä,perjantaina enkun kirjalliset.pitäs varmaan pikkuhiljaa rueta lukemaanki..

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ilmoittauduin uusimaan pitkän matematiikan ja reaalin. nyt sitten ajattelin et skarppaan. pitäisiköhän aloittaa jo lukeminen. ei taida tulla enää mitään.

9. vé2

vé2 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Ruotsista ja englannista saatiin vasta monivalintakysymysten tulokset. Ne meni yllättävän hyvin: Englanti (52/60), ruotsi (44/60)

Täytyy olla tyytyväinen, etenkin ruotsiin, ottaen huomioon että ruotsin kurssien keskiarvo on siinä 5 tuntumassa. :)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nojoo mulla oli enkun pitkä kuuntelu tossa tiistaina, ei olla vielä saatu tuloksia... Ens keskiviikkon on sitten reaali, maantiedon ja historian ajattelin kirjottaa. Nyt on tullu luettua 80 sivua maantietoa ja vielä on n.1000 sivua jäljellä kaikkee... Kattoo ny mitä sattuu.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hehheh, ruotsin kuuntelusta sain 30/90...

opettaja (tänään): "kirjotakko ruotsin pakollisena"
    mä: "en, vapaaehtosena tietty"
    opettaja: "huh, no hyvä"

:)

12. ARA

ARA 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    ruatsista alustava 37pojoo, en o lukenu realii mikä on viikon päästä... Jos ny pääsis läpi ni jees.. ihan sama koko kirjotukset muuten ku ei vaikuta mihinkä mulla..

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eikös se enkun kuuntelu oo kaikkialla sama? Vähän kyllä pudotutti kun jotkut ei-niin-taitavat kerto mitä ne oli pistäny siihen viimeiseen avoimeen: oli mm. kivituolia, kivitystuolia, rokkituolia, rokkimummoja. :lol: (rocking chair = keinutuoli.) Ei oo tulokset tullu vielä mutta väittäisin että ainakin 80 tuli.

Ens viikon perjantaina on sitten se koe, jännittää hiukan kun satun olemaan niin vitun lahopää että unohtelen jotain ihan perussanastoakin, näistä sivistyssanoista puhumattakaan. :) Aineista oon saanu parhaimmillaan 95 ja rakenteissa jokunen virhe, eli Exim olisi ihan realistinen tavoite. Pitäis vaan jaksaa lukea.

edittiä: vituralleen se kuuntelu tietenkin meni. 73. Huoh.

14. vé2

vé2 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Minäkin vastasin "rokkimummot". :D Toi oli ainut kysymys, missä olin täysin ulalla. Kuulin vaan jotain "rocking... grannies..."

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kyllä vähän syö, saumat olis ollu 80-85 pisteeseen helposti.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo toi viimäne avo oli kyllä mullaki ihan hukassa, ku vielä kirjotin sitä huume hässäkkää ku se alko pyörii. Pistin siihe sit vaa et ne tutkii jotai kävelyä tms :D Monivalinnoista tuli 25/30, avojen vastaukset saadaa tietää maanantaina....

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Enkun tulokset tulee vasta maanantaina, ruotsi (B) sain 56/90. Eriteltynä monivalinnat 44/60 (eli 22/30) ja avot 12/30 (4/10). Tulos oli siis sellanen mitä oletinkin. Oon ihan tyytyväinen, vaikka olisin toivonut että olis tullu sellaset 10 pistettä enemmän. Ei tähän kuitenkaan kuolla, elämä jatkuu. :) Kirjallisethan on vasta edessä.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

aivan vituiks meni mun enkunkuuntelu, 22/30 ja 7/10 (65/90). keskittyminen oli noin -50% ku kyseistä suoritusta tein.

ei kuitenkaan niin huonosti ku frendillä ; vastas mm. siihen yhteen avokysymykseen et "mies pyysi poliisit paikalle, sillä hänen huumepiippunsa oli hajonnut mikrossa" wtf.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Monivalinta 23/30 ja avot 3/10 - eli ihan päin vittua.
    Noh, elämä jatkuu ja tulos saattaa olla vaikka mikä vielä.

Ens perjantaina kirjalliset ja saan aineesta yrittämättä paljoakaan 82pt.. :D/
    Luetun ymmärtäminen pitäisi sujua helposti myös.

Mitä muuta siihen tenttiin voisi tulla paitsi luetun ymmärtäminen ja aine?

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eikös siihen voi tulla myös tiivistelmä ja kai enkussakin on noita aukkomonivalintatehtäviä, joissa testataan vähän kieliopinkin hallintaa.
    itse kirjoitan ruotsin nyt syksyllä ja kuuntelusta sain 52/90 eli menihän tuo nyt jotenkin, mutta parantamisen varaakin olisi ollut.kukaan ei kuitenkaan mielestäni saanut meidän koulusta täysiä pisteitä ja joillakin näytti olevan 25 pistettäkin, joten menihän tuo nyt sitten ihan keskivertoisesti. saa nyt sitten nähdä pitääkö parantaa vielä keväällä, koska ei tässä syksyllä ole hyvin tullut luettua.