302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Uuno Turhapuro arvostus-threadi

Viestiketju osiossa 'Viihde' , käynnistäjänä Guest, 31.07.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aa unohdin et oon tänneki postannu. Joo eli mun mielipide leffasta:

Ei mikään erityisen sykähdyttävä pätkä, jossa oli vähän väkisintehdyn tuntua. Huumori ei ollut aikaisempaa Uuno-laatua, eikä juurikaan naurattanut. Mua pikemminkin ärsytti lukuisat julkkikset, joita oli pitänyt änkeä joka kohtaukseen. En tykännyt myöskään tästä nykyaika-teemasta, jossa esillä oli jatkuvasti tän hetken "kuumat jutut" kuten idols, heikoin lenkki, soppamies ja vaikka mitä. Jopa mainos "syökää kanaa" sai oman pikku pätkänsä. Monien julkkisten kohtauksella ei ollut mitään merkitystä juonen kannalta, esim Mika Häkkinen. Ne kohdat missä nauroin, olivat kaikki pätkiä vanhoista leffoista.

Typerää sinänsä, että mulle tuli huono mieli myös siitä, et todellisuus kolahti aika kovaa. Jotenki masentavaa nähdä noiden kaikkien Uuno-henkilöiden vanhentuneen ja rapistuneen niin kovasti. Esimerkiksi vuoristoneuvos Tuura ja Sörsselikin, voi että kun olivat jo vanhoja käppänöitä molemmat. Kamalaa ajatella että Speden perässä lähtevät kohta loputkin järjestään. Ainut joka näytti yhtä nuorelta kun ennen oli Hannele Lauri :) No aikansa kutakin. Kai. Kinnusella oli ainut vähänkään huvittava roolihahmo. Ruonansuun Ahtisaari-juttu on jo niin nähty - ei naurattanu.

Ei mitään parhaimmistoa tämä vika Uuno, mutta selvästihän se olikin tribuutti Spedelle ja hyvä niin. Jotain positiivista on nyt pakko heittää kuitenkin...Hmm, pointsit Erelle ja kumppaneille että saivat kasattua vanhan jengin kasaan ja duunattua vielä yhden Uunon. Joo, ehkä sellainen ympyrä sulkeutuu -henki.
    Jokaisen Uuno-fanin pakkotsekkaus joka tapauksessa.

Edit.Oli pakko laittaa tää:
    "Kuu ja tähtet taivahalla vilkuttaa / renki tytön kanssa metsään nilkuttaa /
    pusi pusi kuuluu pian jo kuusen alta / tytön kamppaa kohta pojan jalka /
    kuusen vieressä on vanha pinja / poika häippää, taisi olla ninja /
    tyttö suree heti paljon Tapaniaan / tapahtumat sijoittuvat tässä vanhaan
    Japaniaan."

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jep, nehän ne muaki ärsyttää. Ihan turhaan ne siel välis aina on, esim. just toi Häkkinen. Myös toi nykyaika juttu ärsyttää mua mut ehkä se joihinki iskee ja on joidenki mielest tosi hauskaa.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tulipahan uusin Turhapurokin nähtyä. Ihan virkistävä elokuva ottaen huomioon maailmanhistorian huonoimman käsikirjoituksen ja castingin. Uuno on kuitenkin Uuno, eikä noita leffoja voi arvostella objektiivisesti. Pentti Siimes oli kyllä elementissään dementoituneen majurin roolissa ja Penttilän tissit olivat pystyssä, kuten odottaa saattoikin.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Onneks tällänen topic oli. Kaarleakin suurempaa arvostusta uunolle ja muille spede leffoille. Pikkupojat ja Kliffaa hei. Aivan fantastisia.

Uusin uuno oli floppi. Olin kattomas leffas ja ostin dvd:nkin, mutta ei oikeen iskenyt. Olihan se parempi ku 90% suomalaisista leffoista mutta ei uuno-laatua. Extrat on tossa hyvät. Mukava kattella tarinoita uunojen takaa.

Mustavalko uunot on parhaita, ensimmäinen uuno on jotain aivan käsittämätöntä.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Uuno-This is my life Oli mahtava yks parhaista

Pisnismies on paras.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

vittu ku on muuten hyviä kaikki ku miettii. ollaan koulussaki katottu joku kerta.
    kuinka lottovoittaja muuten päättyy?
    toi uus uuno on kyl pakko nähä jossain vaihees! kyllä spede vaan osaa :)
    pasanen on ainoo huomiota saava spede - chyde :D

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nää Uunon jotku kommentit ja muut on vain nii vitun hauskoi :D

vaik ku Elisabethi kävi valittamaan Uunolle ku se vain köllöttelee sohvalla eikä tee mitää, niin Uunon vastaus siihe: "Tässä maatessani minä valmistelen valkeita verisoluja silmänvalkuaisia vartan. Rauhasissani täällä ja nipusissa (osoittaa kainaloitaan ja
    jalkoväliään) valmistelen koko ajan hormoneita, joiden ansiosta olen niin kiihkeä. Nahkani alla siis tapahtuu miljuunia eri toimintoja ja sinä kehtaat
    väittää, etten minä tee mitään!" :D ja tämä aika kovassa käytössä itsellä ja kavereilla "kyl mä kerran olin helsingistä hakemas... tuota, mikäs se ny olikaa.. ...hmmm... ...tuo tuo... ...nii joo! röitä, olin röitä hakemas, eiku töitäkö se oliki" :lol:

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No en nyt ihan flopiks sanois. Mitään älyttömän hauskaa leffaa (hauska leffa=vanhemmat Uunot) tost ei voinu edes odottaa ku jo ennakkoon oli tiedossa et tos on paljon muistelua ja herkistelyä. Ja Pertin muistoksihan toi tehtiin. Ehkä se vaan tuntuu flopilta kun lähes kaikki Uunot on niin ylivoimasta tavaraa verrattuna mihin vaa muuhun suomalaiseen elokuvaan. Toi oli kuitenkin niin erilainen kuin muut Uunot. Jokatapaukses toikin oli parempi ku 90% suomalaisista leffoista niinku Pace sanoit.

Tota uutta en oo viel hyllyyn hankkinu vaik kaikki muut jo aitoina löytyvätkin mut pitää pian hankkia. Edelleen pyörii joka ilta joku Uuno :)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tulipas sitten seurattua tuo Uuno Turhapuro - This is my life "minisarja" kun ei salkkareitakaan tullut joululoman takia. Tämä viisiosainen minisarja parani mielestäni mitä pidemmälle mentiin. Varsinkin lopussa tuli elokuvalta ihan hienot propsit Spedelle. On hän ne ansainnut.

Missään nimessä ei voi lähteä vertailemaan viimeisimpää Uunoa vanhoihin legendoihin, kuten esim. Pisnismies ja Uuno Turhapuro armeijassa.

Seurasiko muut This is my lifeä?

11. PTG

PTG 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    Ite missasin ekan osan, joten en tietenkään kattonu muitakaan osia. Katoin kuitenki joskus viime vuonna sen elokuvan kerralla. Eihän sitä tosiaan voi ees verrata niihin legendaarisiin Turhapuroihin, mitä on tottunu kattomaan. Ihan ok lopetus Uuno-leffoille, mut ei kovinkaan hauska.

Itsehän katson yleensä elokuvia vitun harvoin/vähän, mut Turhapuroja jumaloin. Jumal-Uuno on idolini. :thumbup:

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä en kattonu mitää niistä, en ois tosin ehtinykkää kattoo ku tänää ja eilen mut onneks se pelasti sen ku sain joululahjaks 3 uunoturhapuro dvd:tä! itehän oon nähny melkeen kaikki turhapuro leffat. uuno on numero yksi... :heart:

13. clise

clise 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Halventavaa iskeä mainio elokuva viiteen osaan, jengihän unohtaa jo seuraavana päivänä että mitä edellisessä jaksossa tapahtui. MTV3, hävetkää.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Uuno Turhapuro armeijan leivissä @ mtv3 @ NYT!

17. Hawaji

Hawaji 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Maailman parasta komediaa <3

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vanhimmat turhikset on parhaita. Toki kaikki loistavia! :p

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mistähän sais parhaimmat uunot halvimmalla? Onko olemassa bokseja?

20. clise

clise 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    DVD 9 ¤/kpl muistaakseni oli joskus ku citymarketissa koreja kaivelin.