302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Uuno Turhapuro arvostus-threadi

Viestiketju osiossa 'Viihde' , käynnistäjänä Guest, 31.07.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ihan loistava. paras uuno minkä oon nähny on ehkä Uuno Epsanjassa. Nasse setä on mun idoli. pitäs taas jostai repii toi leffa :D UUnot on siis ihan loistavii.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ehkä 3 hauskaa läppää ollu per leffa. Joten en fiilaa. Se lebso-jakso tais olla iha hauska.

Mun kaverin isoveli on muute iha Uuno Turhapuron näköne, sitä sanotaanki Turhapuroks.. Haluuks te nimmarin mult?

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Iso käsi Uunolle. Näitä on tullu kyllä katottua ihan vaahtosammuttimen kokosesta asti. Paras vuoropuhelu on elokuvasta uuno turhapuro menettää muistinsa

uuno saapuu korjaamolle voin ja näkkileipien kannsa
    hartikainen: mistä oot leipää ja voita saanu?
    uuno: Löysin.

Ton repliikin kovuutta ei voi tajuta jos ei ole leffaa nähny :D

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Toi on kyl niin klassikkokohtaus ku vaan voi olla. Ehdottomasti parhaita ikinä. Sit se ku se lähtee sen jälkee himaa ilmottamaa akalle avioerosta ku pojat vei voileivät ja hakee kamoi ni se ottaa pelkät patsaat messii :D :D

Sen verran joutuu korjaa et ton "mist oot leipää ja voita saanu?" kysyy Sörsselssön eikä Härski :wink:

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Haha, sit se tulee takas ja menee sohvalla ku ei oikein tiedä mihin menis :lol: :lol:

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oli ihan pakko nostaa ku kolmosella näytetään nyt näit Uunoja, vissiin neljä leffaa tms (miks ei vaik kaikkia?). Katoin just videolta ton eilisen Uunon poikamiesvuodet maaseudulla.

Mä en tajuu miten nää jaksaa naurattaa aina vaan, varsinki väsyneenä. Kertoo ehkä jotain mun huumorintajusta..

Uunon mutsi tuli hakee poikaansa 18-vuoden jälkeen Helsinkiin koulutettavaksi. Uuno on sit juonu pullon kossua jo on pikkusen päissään ku huomaa mutsinsa ja toteaa et (varmuutta äidistä ei siis ollut, kahta epäiltiin): "Ai minun äiti oli sittenki tää luuviulu. Isäukon kanssa me joskus kahden kesken enemmän sitä harppua toivottiin. Mutta HÄLIÄKÖ VÄLLÄ onko viulu vai harppu ... pääasia että soittavat samassa orkesterissa"

No ei toi ihan paras Uuno ollu, parhaat läpät on must Uuno muuttaa maalle, ja sit Uuno Epsanjassa.

9. dbrk

dbrk 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Uuno on kovin. Eikä voi unohtaa Härskiä ja Sörsselsöniä. Näille vanhoille uunoille jaksaa nauraa aina vaa :) Siinä vaan on jotai, Speden, Loirin ja kumppaneiden yhteistyö on nii saumatonta.

Parhaita uunoja epämääräisessä järjestyksessä:
    Menettää muistinsa, Espanjassa, Armeijan Leivissä... ja sit on paljon näitä joiden nimiä en syystä tai toisesta muista.

Monesti oon kyllä kelannu myös et voiko näistä löytää niin paljon hauskaa kukaan muu kuin suomalainen :D No se jää nähtäväksi, odotan innolla että voin näyttää uunoja jollekkin vieraasta kulttuurista tulevalle :)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaikki tsiigaa tänää kolmosta alkaen klo 14.45 kun yks maailman historian kovimmista elokuvista, "Uuno Turhapuro - herra helsingin herra", iskeytyy ruutuun. 8)

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei juonu koko pulloo, ja se oli pontikkaa.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En usko et Uunot toimii jos ei osaa Suomen kieltä. Joskus ku niis Uunois on ruotsinkieliset tekstit ni ne on ihan päin helvettii tai siis sillee ihan tyhmästi muutettu. Uuno ja pojat puhuu omaa kieltä eikä sitä voi kääntää mitenkään millekään toiselle kielelle.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hyvä ett ne taas näyttyy näi. nää on legendoja!! :D

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eihä ollu pontikkaa! Ku Hartikainen ja Sörsselssön kysy et onko Uuno koskaan juonu viinaa, ni se vastas että ei ole - pontikkaa vaan. Sitten se "maisto" sitä niiden kosanderia (okei, ei koko pulloo) ja sano että aika laimeen makusta..jne!! Nih.

15. terbba

terbba 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Oli se kossua...ei pontikkaa

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nii just! Heti dissataan ku oon valkonen.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

"-voisiks mä pyytää maksamaan kun mun vuoro loppuu ja mun pitäs päästä bonkaamaan toi kassa"
    "-bonkaamaan?"
    "-bonkaamaan"
    "-(laskee rahoja)antaapi olla jämpti vaan"
    "-kiitos,, herra yli ratsumestari"

vähän repesin tälle!

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

uuno on aina ollu lähellä mun sydäntä. varsinkin ku nyt kattelee uuno turhapuro-leffoja niin ne naurattaa paljon enemmän kuin jotkut uudet "hitti komedia leffat" 8)

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

"yksiiii, kaksiiii, kolmeee, neljäää....paskat.... kaksataakuusiii."

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Olis ihan mukava elää vähän aikaa samanlaista elämää kuin Uuno... olis rikas appiukko, jota vois aina höynäyttää ja kauhee tuuri kävis koko ajan... :lol: