302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Uuno Turhapuro arvostus-threadi

Viestiketju osiossa 'Viihde' , käynnistäjänä Guest, 31.07.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nyt sit viimein päätin tehdä tästä maailman hauskimmasta ja nerokkaimmasta hahmosta tän threadin, kun tän päivän iltalehdessä luki että uutta Uuno Turhapuro -elokuvaa aletaan pian kuvaamaan, ja se saanee ensi-iltansa syksyllä 2004. Elokuva kantaa työnimeä "This is my life". Myös Spede palaa valkokankaalle arkistomateriaalin myötä.

Itse olen ollut vannoutunut Uuno-fani jo todella pitkään ja eipä ole montaa sellaista päivää vuodessa milloin en jotain Uuno-elokuvaa katsoisi. Uuno onnistuu pelastamaan aina huonoimmatkin päivät ja aina niistä ammentaa jotain uutta. Niihin ei vaan kyllästy, vaik lähes jokainen uuno on tullu katottuu satoja kertoja. Sairasta (ehkä), mutta totta. :wink:

Tässä sivussa vois myös kysyä jos jollain olis myydä Turhapuroja tai muita Spede-elokuvia, koska tavoitteeni on kerätä ne kaikki alkuperäisinä?

Eli mielipiteitä kehiin tästä äijästä. Ja laittakaa joku kuva Uunosta ku mä en saa laitettuu. Totellaki!

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei voi kuin kunnioittaa! uuno on kyllä yks parhaimpia päivän piristäjiä. pennusta asti niitä tullu katseltua enkä väsy :)

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Onhan ne osa tosi hauskoja. Tosin mä kyllä olen niihin joihinkin jo kyllästynyt, oon nähny ne liian monta kertaa.
    Mut Uuno on hieno hahmo johon on helppo samaistua.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

uuno on käytännössä ihan paskaa, mutta sen takia juuri kovaa.
    Jaakko Salo arvostusthread olisi myös paikallaan, koska ilman häntä, ei uunossa kuultaisi maailman legendaarisinta musiikkia.

Ostakaa jokainen se soundtrack kotiin jumalauta!

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eikä.. ei uutta Uuno Turhapuro-leffaa.. siis kuka sellast paskaa voi/pystyy kattoo? siis samat kuluneet "vitsit" vuodesta 80 (tai jotai) :?

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Uuno ei kyl todellakaan oo paskaa missään muodossa, niin helvetin monet naurut
    niistä leffoista on revitty. Kattokaa nyt, kuvaki naurattaa jo. Loputtomat rispektit kyl Loirille.

Te ette vaan ymmärrä hyvän päälle.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ja onhan se Uuno myös aika naisten mies.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Olen iteki todella kova Uuno fani, mutta silti ei sovi unohtaa härskiä ja sörsselssöniä jotka tekevät uunosta uunon, mun mielestä härskille ja sörsselille vois tehdä kans omat topiikit koska sen verran kovista jäbistä on puhe.
    Uunoja tulee seurattua jokapäivä, mikä voikaan olla parempaa.
    Uunoissa parasta on se että jokapäivä löytää jotain uutta ja niihin ei voi kyllästyä...
    Nerokkainta suomalaista viihdettä vuodesta 73 todellakin...

Top3 meitsille:
    1.Tupla Uuno
    2.Menettää muistinsa
    3.eka uuno

mut toi lista vaihtelee varmaa joka päivä,,
    :D :D

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Soundtrack löytyy tottakai. Todella loistojuttu sekin, et se keksittiin tehdä. Ainoa helmi mikä siitä jäi uupumaan on "Uuno Turhapuro menettää muistinsa" -leffan alkumusa.

Täs B-Sidelle mun top3 tällä hetkellä:

1. Professori Uuno D.G. Turhapuro
    2. Uuno Turhapuro menettää muistinsa
    3. Rautakauppias Uuno Turhapuro, presidentin vävy.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo vaikeeta noita on laittaa hirveeseen järjestykseen koska kaikki on todellista herkkua.. :lol:

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

on se. uutta odotelles voi tietty taas pelaa tätä kuusnebal
    :D

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Helmi peli, joutuu ton takia ostaa kuusnepan :wink:

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo ja vitun kova tosta se uuno muuttaa maalle, mutta mun top3 olis:
    1.Lottovoittaja
    2.espanjassa
    3.uunon poikamies vuodet maaseudulla (tai jotain sinnepäin)

uus uuno,en usko että tulee mikää menestys, jos vesku ei jaksa liikkua mahansa kaa, jossa spedee ei oo (paitsi arkistometriaaleissa) mutta mielenkiintonen nähä, vaikka bisnesmies ei vedä lähellekkään vertoja niille mustavalkosille..

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eiköhän pidetä tupakin mittane tauko -uuno turhapuro armeijassa :lol:
    (uunol semmone käden mittane rööki kädes, jos joku ei muista)
    aivan loistavaa......

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jussi perkele! Jäbän pitää ottaa kuusnepa messii sit ku tuut jkl:ään et pääsee pelaan. :wink:

Vesku esittää siinä uutes sellast ikääntyvää Uunoo. Mut kyl Uuno aina jaksaa kirmata siel katul ja perperi liehuu. Pisnismies ei totellakaan tietenkään vetä vertoja vanhoille ns. HC-Uunoille, mut onhan se täysin ymmärrettävää. Mut se sopii Uunoihin et Vesku pötsi on kasvanu vuosien varrella, kyl se äijä sen verran mättää sitä safkaa.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei oo kyl vähään aikaan tullu katottua, edellinen mitää oon kattonu taitaa olla uuno epsanjassa, se oli ainakin helvetin hyvä.

pitäis kyllä kaivella videoarkistosta noita muitakin...

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllähän Uunoa & kumppaneita katselee mielikseen. "Vuoristoneuvos" Tuura ansaiotsee myös tulla mainituksi yhtenä leffojen mainioista hahmoista. IMHO: paras rainoista on Uuno Epsanjassa.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

myös UUNON "ihana" vaimo!
    Siitäkin on tehty monta sketsiä!

UUNOT on loistavia!
    laittakaa nyt vielä vähän lisää
    kuvia että saadaan ihastella uunon "komeaa"
    naamataulua