302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Uinti

Viestiketju osiossa 'Urheilu' , käynnistäjänä Davis, 08.06.2015.

1. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521
    Ohoh! Täällä ei vielä tälle harrastukselle ollutkaan topiksia! :eek: Korjataanpa nyt tilanne!

Tänään oli suuri päivä. Itsestä on nimittäin tullut niin hc uimari, että laitoin uimalakin tilaukseen! Kyllä, se on typerän näköinen värkki, mutta juuri leikkasin 20cm hiuksia kun kloori saanut latvat niin huonoon kuntoon. Joten jos yhtään mieli tekee pitää tukan päässä, niin koen ihan fiksuna ostoksena. Ja eipä sillä ole paskaakaan väliä miltä sielä altaassa näyttää. Löysinkin netin ihmeellisestä maailmasta tällaisen fiksun keksinnön pitkille hiuksille. Ei siis tarvitse alkaa taistelemaan pinnien yms muun kanssa jotta saisi tukan tungettua pipaan:

Myös uudet, asteen urheilullisemmat uikkarit lähti tänään tilaukseen, ja tarkoitus olisi pystyä kroolaamaan ilman tissinvilautuspelkoa.. :confused:

Ja ihan mun lempparivärkein kaikista on vedessä pelittävä mp3-soitin.
    Taattua laatua suoraan Kiinasta. Ebaysta tilasin ja maksoi alle 30€. Koje pelittää loistavasti, ainut miinus on ettei värkissä ole mitään nappulaa josta säätää äänenvoimakkuutta. Toki tuo voimakkuus on juuri passeli, sulkee hyvin uimahallin hälinän pois, muttei kuitenkaan herkempien korvia kiduta. Itse vaan tykkään usein rääkätä korvia ja musa yleensä kuulostaa paremmalta volat kaakossa.

Yleensä alotusbiisinä uintiurakalle on tämä:

Tulee aina onnellinen olo, kun lähtee vedessä lipumaan ja rakentaa oman kuplansa musiikin avulla. Olen tyytyväinen ostokseeni, vaikka eräs uimarimummeli sanoi että turhaan tuollaisia härveleitä, jos melu häiritsee niin voi uida pää veden alla :D

Ainakin Moonika on uintia hehkuttanut, onko muita ahkeria uimareita? :)

2. Loko

Loko 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    221
    Oonkin ihmetellyt että mitä helvetin johtosysteemejä jengillä on nykyään uimahalleissa uidessa korvilla. Itse en kyllä näe järkeä blokata melua lisällä melulla mutta mikäs siinä jos tykkää. Uintia on nyt harrastanut puoli vuotta pari kertaa viikossa ja ihan hyvää liikuntaahan se on. Rintauintia enimmäkseen uinut ja vähän perhosta opetellut kanssa. Suosittelen.

t2000 kiitti tästä.
  3. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521
    Nojoo, kuten sanoit niin jokainen taaplaa tyylillään.. Itse vain motivoidun musiikista ja kuuntelen sitä anyway joka paikassa ja koko ajan. Varsinkin treenatessa ja liikkuessa. Kyllästyisin uimiseen varmaan 150m jälkeen jos ei olisi musiikkia taustalla, nyt helposti polskii muutamankin kilometrin kerralla.

Tänään meni nykyisen kaupunnin sekä kotikaupunnin uimahallit kiinni :( vähän on surku nyt

4. ToTheMoonlight

ToTheMoonlight 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    254
    Aktiivisuuspisteet:
    10,496
    Uinti on kyllä kova laji. Siihen ei kyllästy vaikka vuosia kävisi ja vaikka viikottain. Pyrin 1-2 krt vkossa ja vaparia usemmiten. Matkat on mitä on en niitä mittaile, mutta hyvää vaihtelua lenkkeilylle.

Itse en oo viel hankkinut kuulokkeita. Tykkään tavallaan siitä rauhasta mikä tulee veden alla ja voi ajatella omia asioita, mutta voisihan tuota kokeillakin :)

5. b-renkku

b-renkku 2. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    33
    Aktiivisuuspisteet:
    2,096
    Joo, uinti on kova laji kuten moonika sanoi. Muutama tuttu perheineen ui kilpaa ja koko vapaa- aika tuhrautuu siihen. Perheen kanssa käyn kyllä uimassa mutta jos lähen yksin rantsuun niin herra paratkoon se laittaa maksan koville. Aivan sama on noi harvat kylpyläkäynnit etenkin firman porukoiden kanssa. Hyvä kun kotia pystyy konttaamaan aamusesta. Ei sovi oikeen toi kuntouinti mulle... tai no boobseja voi aina rantsuun lähtee kattoon :D

6. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521