302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Typerintä/hauskinta/hulluinta mitä ootte suutuksissa tehny?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.04.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä oon rauhallinen luonne ja harvoin suutun niin paljon, että vihaa tarvii purkaa ulospäin. Viimeks tilttasin syksyllä ku yks neiti(yllätys, yllätys) ei vastannu enään mun tekstareihin eikä puheluihin. Odottelin siinä noin viikon verran ja sitte yks ilta tuli otettua pari-kolme kaljaa siihen alle ja sitte mukavan imarteleva tekstari sille. Oli ilmeisesti aika imartelevaa tekstiä, koska se vastas. Se selitti mulle miksei ollu vastannu ja tajusin, että syy oli ollu pelkästään mun. Sillon kyllä kadutti! Mut onneks sain sekoiluni anteeks. Uskon, että viisastuin tosta vähän. Ainakin opin sen, että naista ei saa KOSKAAN sanoo huoraks.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Toihan on ihan naurettavan epästreittii touhuu jos ei voi vastaa jollekin, ei sitä ansaita.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Skidinä löin mutsin ja faijan vesisänkyyyn reiän moralla. Selkään tuli.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

öhh. Hajotin pentuna isosiskon raivostuttamana meän meleko uuen mikron paiskaamalla oven kiinni. Meni napit sisää.
    Joku toinen ultimatevitutus sain lyömään Felixketsuppitölkin pöytään. Viäki katossa jälet..
    :roll:

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Mulla ei oo kyllä ikinä suuttuessa tullu mieleen hypätä benjiitä. Auttoko? Taidan kokeilla seuraavalla kerralla ku vituttaa.. :lol:

Vittu mä repeilin tolle liitu -jutulle. Ois ollu varmaan vielä miljoona kertaa hauskempi livenä.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Helpotti sen verran et toista kertaa ei oo tullu mielee hypätä. Seuraavalla kerralla vois harkita laskuvarjohyppyä tai jotain..

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

HAHAH!!! :D repesin kyllä jossai määrin :D

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

en kyl tiiiä itestä mut broidi oli kerra aika hauska. otin silt jonku yhen sipsin pussist pari vuotta sit ja sit se alko huutaa ekaks et miksä otit sen ja tolalst ja sit se otti jonku tuolin ja heitti sil mua :D osu se sit johonki ikkunaa. ei menny mitää rikki onneks

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

1. Heitin broidin patjan parvekkeelta alas (asutaan kuudennessa kerroksessa). Se oli hupaisaa.
    2. Heitin pleikkarin seinään ku hävisin broidille jossai ralli-pelissä. (Sillä pleikkarilla ei sitten enää pelattukaan...)
    3. Heitin kannettvan cd-soittimen seinään ku patterit loppu... typerää...
    Suutuksissa on tullu usein sanottuu kaikenlaistan typerää mitä on katunu myöhemmin ja on joutunu pyytelee anteeksi. Sanat on mun mielest ainaki mun kohal vaarallisempii ku teot.

Pikkubroidini teiniangstiset skitsokohtaukset on todellaki maailman huvittavimpia. Ylensäkin kaikkien 11-15v. murrosikäisten raivokohtaukset on ylitse muiden.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hehee....hyvii juttuja teiltä löytyy...mä oon kova sanallisissa jutuissa;)

mä olin vahtimas mun valmentajan koiria ku sen isoveli meni naimisiin,sit niiden serkut helsingistä tuli sinne vaihtamaan vaatteita ja mun piti avata niille ovi....noh ne kaikki tuli esittäytyy mulle paitsi yx jäbä.....lopulta niiden äiti sano sille pojalle jotain ja se (mun kaa saman ikäne) poitsu tuli mua kohti.....koira siinä kusas hässäykses lattialle ja mulla oli hermot kireellä....se poika sitten ystävällisesti mut arasti kuiskas muule "didi" ja mä kysyin että "mitä????" ja se kuiskas taas et "didi"...ja mä aattelin et se jätkä oikeesti pitää mua ihan pellenä ku tulee hokeen jotain dididididijuttuu....ja pamautin sille kovaan ääneen suutuksissani et "didi didi itelles!!!!!!!!!!!" ja se poika hiukan säikähti.....illal kerroin valmentajalleni tapauksesta ja se kerto et sen poitsun nimi oli Didi....;D
    kivaa....

pienenä kun mun pikkuveli suuttu mulle ni se puri mua pakarasta niin kovaa et tuli verta:(

mun isoveljellä oli tapana tuoda sen kavereita mun huoneeseen kun olin barbie-iässä...se aina näytteli niille seksikkäitä alastomii nukkeja ja ne hihitteli ku kunnon teini-ikäset kollit.....
    no suutuin siitä lopulta niin paljon että veistin rumimmalta barbiltani rinnat irti ja sujautin ne isoveljeni takin taskuun.....:D
    se oli muka tosi hyvä kosto:D

pienenä en tahtonu millään laittaa yhtä mun mielestä hirveen näköstä paitaa päälle vaikka äiti käski ni menin ja piirsin siihen paksulla tussilla kunnon söherrykset....sit kävi nolottamaan ja menin sanomaan äidille etten vois laittaa sitä päälle ku piirsin siihen vahingossa....:D

tosi hauskoja juttuja....

ja noi voileikit on tuttuja ja pesäpallomailajutut.....sekä veteen tönimiset....

kerran vuorasin pikkusiskoni sängyn lego-palikoilla lakanan alta ku olin suuttunu sille....
    juups....

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

suutahdin joskus muinoin meidän porukoille kun ne ei ostanu mulle uusia kaksraitaverkkareita. vihan katkeroittamana menin meidän jääkaapille ja söin puolet sellasesta raa´asta jauheliha-mötikästä. tuloksena oli se, että meillä ei ollu enää tarpeeks jauhelihaa, et oltais voitu tehdä meikän feivoritteija, lihapullia, ja mulle tuli kaiken lisäksi kauhistuttavan huono olo, joka ilmeni hillittömänä itsensä ilmaisuna, oksenteluna.

mun kaveri heitti myös kerran suutuspäissään mun isoveljeä kirveellä mahaan, ku tämä hakkas mua täysiä kepillä päähän. sairasta, aye?