302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Typerintä/hauskinta/hulluinta mitä ootte suutuksissa tehny?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.04.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mieti nyt. Tokalla luokalla. Toihan oli yks pahimpia loukkauksia sillon =)

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Broidin kanssa tuli pienempänä useamman kerran tehtyä kaikkea hölmöä suutuspäissään. Kerran heitin juomalasin maahan melko kovaa kun joku juttu rupes vituttamaan. No ei siinä mitään, juomalasi kimpos keittiön matosta ilmaan n.1,5m korkeuteen tiputtaen mutsin seinälautasen maahan joka yllättäen meni paskaks. Juomalasi sen sijaan säilyi täysin ehjänä. Kyllä vitutti.

3. 24h-kerho

24h-kerho 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kai tässä voi kaverinsakin ilmiantaa.
    Oltiin kaverin kanssa ryyppäämässä ja mun piti mennä sen luo yöks koska asuin toisella paikkakunnalla. Baarin jälkeen tämä tyyppi oli kuitenkin laahustanut tyttöystävänsä luokse ja mä yritin soittaa sille, mut sen akku loppu just ku se vastas. Tyyppihän oli ihan nakit ja se ehti nukahtaa jo, mut sen nainen sit tökki sitä hereille et eikö simon (minä) pitäis päästä teille. Kaveri veti herneet nenään ja alko huutaa et vittu jos ei seura kiinnosta niin antaa olla ja lähti ovet paukkuen. Matkalla pois tämä henkilö avasi uuden viinipullon ja mun piti alkaa ettimään tätä kyseistä henkilöä jostain lähimaastosta. Ei menny kauaa, kun se löyty lehtienkeräyslaatikosta pullon kanssa. Se nousi sieltä pois, löi viinipullon paskaks sitä laatikkoa vasten ja lähti painelemaan pois. Pisti poikki tyttöystävän kanssa ja paiskas kännykän naapurin seinään. Sit sitä etittiinki hetki ja lopulta se löyty surkuttelemasta äsköstä kohtausta ja kävi aamulla sopimassa riidan tyttönsä kanssa, kun ei aamuyöllä enää uskaltanu kun tämän tytön isä oli aika hiilenä.

4. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

ööp. tais olla se, ku kerran äiti sai hirveen skitso kohtauksen ku en ollu siivonnu ja käski sit siivota. Ja mulla oli luonnollisesti ihan sotkunen huone ;) no sitten mä suutuin, ku en jaksanu siivota ja äiti vaan raivos. sit mä keksin raivota samalla mitalla ja nakkasin puolet vaatekaapista lattialle ja kaikki paperit pöyältä heitin lattialle. se oli tyhmästi tehty, ku sain vaan lisää siivottavaa.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    ^^ hahahaha :DDD ei tullu mielee laittaa ees jotain julistettä päälle, jossei vielki siin on :D?

7. Pando

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    mitäs sitä on tullu tehtyy

-heittäny broidii kaukosäätimel päähän

-jostain suutuin broidille ja työnsin sen lauturilt veteen :D

-sotkenu broidin lego sairaalan saippualla serkkuni kanssa

-heitelly vaikka mitä tavaroita

-tönsin broidin oven kahvaa (alko hakkaa sit mua sählymailal)

-suutuin kerran ku pistettii rapun ovi suoraa mun nenän edest kii, ni pistin sen oven kivel paskaks :D

nää kaikki on joskus alaasteen aikoihin... pistän lisää ku tulee mielee.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei tuu mitään mieleen mut 1 mun serkku suuttu sen tietokoneelle ja iski sitä rambopuukolla. No sit tuli korjaaja ja vähä ihmetteli mitä sille oli käyny.

9. haidii

haidii 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Joskus barbie-ikäisenä eli siis noin 13 vuotta sitten suutuin äidilleni jostain pienestä asiasta (tais olla mummolaan lähtö tms), ja kädessäni sattui olemaan sellainen pahvinen "valokuva" barbiesta ja kenistä. Minähän sen sitten revin pieniksi palasiksi. Kun tajusin mitä olin tehnyt ja ettei asia liikuttanut äitiä yhtään niin kaivoin nöyränä itkien kaikki kuvan palaset roskiksesta pois ja teippasin kuvan kokoon takas. Ja se kuva on edelleenkin tallella, muistojen vuoksi. :)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

siin päällä on semmonen tikrujuliste. mut ei sekään poista sitä vitutusta niiden tekstien olemassaolosta.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

luistella bleideillä lautailijaa päin semmosen kunnon porukan keskelle
    ja alkaa mättää sitä turpaa...
    olin HIEMAN suutahtanut silloin...

12. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

joskus tosi kauan sitten mä olin ihan vitun suuttunut mun serkulle,
    ne oli meil yökylässä tai toisinpäin mut kumminki..ku se kävi jossain ni mä räkäsin hullut kemat sen tyynyn ja tyynynliinan väliin! :lol:
    ei se tajunnu mitään..mut jotenkin se helpotti siinä vaiheessa..
    mutta jos nyt ajattelee ni ei olis sitäkään kantsinu tehä! :roll:

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mulla menee hermot aika helposti nykysin.. ennen kesti vaikka mitä mut enää ei oikeen mitään. :?

Kerran tässä joskus pelattiin serkun kans tennistä tuol yhellä asfalttikentällä. Mulla oli sit faijan maila lainas (ovh.~1500mk).
    Sit oli varmaan joku viimenen piste menos tai jotain ja mä kusin sen ku liukastuin ja lensin selälleni. Sit nousin ylös ja löin sen mailan täysii siihen maahan. Se maila meni kyl ihan vitun paskaksi eikä sil enää mitää tehny.

Kerran sit löin pienenä keittiön ikkunan alas ja samalla meni sit käsi niistä lasinpalasista paskaksi. Seki vaan siitä että joku pikkussisko ja veli hyppi vissiin mun tekemän lumilinnan päällä tai jotain :D

sit meidän kaappien ovet ja ulko-ovi ja sellaset on kärsiny aika pahoja vaurioita ku on menny hermot porukoiden kans joskus.
    Peilin oon kans muutaman kerran lyöny alas.

Edellinen lumilauta hajos ni potkin siitä siteetki palasiksi ku vitutti se niin.

sit tä mun tietokoneen näyttö on joskus menny hajalla vähän ku se on pudonnu tai jotain, ni se vikisee aina ihan helvetin kovaa aina ku tulee joku vaalee tausta tohon ruutuun. Se sit alkaa sattuu päähän sairaasti ja korviin ja sit tota näyttöä tulee jystettyä välillä niinki paljon että on käsi vähän verellä. Joskus oon jopa limsapulloa siihen tarkotukseen käyttäny kans...

ei sillä että mä mitenkään turhista asioista hermoni menettäsin :lol:

mut osaan mä kyllä ne hillitäki tarpeen vaatien.

Jatkoa seuraa ehkä..

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hmh..kai tänneki vois jotain tarinaa pistää.. Ei sitä ny nii
    kauheesti o tullu kodin ulkopuolel riehuttuu, mut kyl noille
    porukoolle on sit ain ni mukava tapella..

Kerran tuli suututtuu porukoolle sen verran et kun piti mennä
    ylös rauhottuun paiskasin sit sellasen välioven kii (jossa
    sattui oleen lasi-ikkuna), niin meni sit tää ikkuna iha säpäleiks.
    Ei siin mitään ehtiny jäädä katteleen.. ylös vaan ja ovi lukkoon
    ja tais siitäki tulla sit loppujen lopuks karkureissu.. Ei
    ittelle kyl pahemmin sattunu..et pari naarmuu vaan ja vuosien
    muistutukset (nykyään oves luodinkestävä lasi)..:D

sit onha tos tullu tapeltuu velipojan (-kien) kans.. ei kyl
    enää vähään aikaan..mut joh kyl on pöydät kaatuillu.. mut ei
    niist sit enempää juuhjooh..kylläpäs oli turha tiedotus..
    tai sit ei..

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mulla meni kans tietsikan kiippari tossa pari viikkoo sit ku meni hermot yhteen peliin (oli yks naista pikkupeleist joita taal on mainostettu....grr)...

ja sit tennismaila meni viime viikol ku oli satanu ja lahdettiin treenaa liukkaalla kentalla...sit ku ei pystyny juoksee taysil palon peras ja oli sellai epaonnistumis fiilis ni huusin kentalla "perkele!" ja vippasin mailan kenttaan...no se varsi irtos...(mite se on mahd, en tiia) ja valmentaja tuli juttelee..... :lol:

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nuo väriliidut on minullekkin lapsuudesta tuttuja. Kerran halusin piirtää, mutta äiti ei ehtiny hakea minulle kaapista paperia, joten olohuoneen seinä sai koristukseksi minun piirtämän ison oranssin norsun ja lattialle piirsin hemanin hopeatussilla.

Broidin kans on otettu väkivaltaisesti yhteen monta kertaa. Pesäpalloa pelailtiin ja se vei pallon etten voi syöttää, no minä päätin tintata sitä pesäpallomailalla silmäkulmaan. Taju pois, sairaalaan, tikkejä ja aivotärähdys.

Sitten velipoika sai suksisauvan terävästä päästä osumaa poskeen reilu kaksi senttiä silmän alapuolella, kun yritti vallata minun lumilinnaa.

Serkulta leikkasin takapuoleen asti ulottuvan tukan. Se halus pelata nintendoa samaan aikaan kuin minä, joten minä napsasin siltä sillä aikaa letin veke.

onhan noita, nyt vanhempana tosin osaa hillitä hermonsa paremmin. vasta kyllä otettiin tuon toisen puoliskon kanssa melko pahasti yhteen, minä särin muutaman astiaston ja se heitti mut pihalle.

17. pikku-h

pikku-h 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    hehe. m-j omistaa :)

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

AAAHHHH.... Liiduista tuleekin mieleen ... Kerran yläasteella meidän maikka selitti jotain ihmisten reflekseistä tunnin alussa. Sitten hän heitti minulle liidun huutaen nopeasti "Mikko, ota koppi!" ... No sain kiinni mutta kämmäsin lattialle. Ja maikka hymyilee todella ärsyttävän leveästi.

"Tiedättekö miksi Mikko ei saanut liitua kiinni?"

...

"Mikon refleksit eivät ehtinet toimia tarpeeksi nopeasti, koska Mikko ei ollut varautunut siihen että minä heitän hänelle liidun."

"Nyt, heitäpäs minulle liitu Mikko, niin otan sen kiinni kun olen varautunut."

Matti Kuosmanen - rakas luokanvalvojamme - seisoi siinä jalat vähän harallaan, pää etukenossa, kädet levällään pään molemmilla puolilla ja ... ja ... JA ... hymyili edelleen liian leveetä muka sydämellistä hymyä.

Vitutti ihan kybällä. Katsoin maikan pakenevaa hiusrajaa, ja keskellä yläotsaa luki kymmenen, sen ympärillä 9, 8, 7, 6 jne..

Sitten otin koko vartaloni mukaan baseball syötön omaiseen kiertoon ja tein nopeimman heittoni koskaan. Täydellinen ranneliike vimeisteli hienon lihaskoordinaation.

Liitu osui suoraan keskelle otsaa ja kimposi siitä kuin luoti aivan vitun lujaa seinälle. Vasta sitten opettaja räpsytti silmiään. Koko luokka repeili kuorossa ja maikka oli aivan ymmällään siitä mitä juuri oli tapahtunut.

Hänen ilmeensä alkoi muuttua. Kulmakarvat menivät hitaasti pieneen mutruun ja hymykin rupesi hyytymään. Sitten kulmakarvat alkoivat kääntyä suorastaan skitsoiksi, niistä melkein kasvoi sarvet sivuille ja kasvoista paistoi puhdas raivo. Sivulla olleet kädet olivat menneet lujasti puristaviin nyrkkeihin. Jos opettajamme olisi ollut sarjakuvahenkilö niin hänen päänsä päälle olisi ilmestynyt pieni ukkospilvi. Tämä kaikki huvitti luokkaa entistä ratkiriemukkaampaan nauruun. Lössi repeili ja lähes tippui pulpetilta. Ja sitten maikka superchillas makrosekunnissa ja rupes jatkaa tunnin juontamista.

Tämä oli paras hetkeni koulussa.

Se on tosiaan ihmeellistä miten vitutus voi saada tekemään supertarkoja tekoja. Tennistä ensimmäistä kertaa yrittäessä en osunut mihinkään. Puolen tunnin kuluttua kaverini heiluttaa kentän toiselta puolelta isoa persettään minulle vittuillaakseen kyvyttömyydestäni. Keskelle toista pakaraa muodostui iso ruksi tähtäysmerkiksi. - PAM - Täydellinen lyönti ja täysosuma!!! En edes yritä arvaa kuinka nopeasti pallo lensi. Ikävä kyllä frendillä meni pylly mustelmille kahdeksi viikoksi. :(

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hehhe kyllä se mulla on jääny vain nyrkki-läpi-ovesta suutuksiin..sänkyä on kans kiva hakata nii ei itellä satu käteen (?) :shock: