302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Typerintä/hauskinta/hulluinta mitä ootte suutuksissa tehny?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.04.2003.

1. havuaari

havuaari 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Sait varmaa hirveen selkäsaunan ku olit leikannu REIÄN SUKKAAS !! :D

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Halusin vaan tulla sanomaan että taitaa olla kirjotusvirhe sulla tuossa nimessä. Se on lavuaari.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tyhmin teko on kyl atk- tunnilla (tai joku vastaava kurssi) poistin kaikki meidän luokkalaisten tehtävät ja systeemit sieltä.. myös open.. :twisted:

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. pikku-h

pikku-h 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    no lähes liian legendaarista on esim lyödä nyrkillä pöytään, ja sitten kirota kun on käsi kipeänä :)

7. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

olin eilen dokaamassa frendillä, odottelin koko illan omaa tyttöö ja sit se tulikin... se meni moikkaa medekälle sen frendin entistä jätkää... katoin ikkunasta et tuol se halaa sitä jätkää, juoksin ilman kenkkiä pihalle hirveissä pulteissa ja tönäsin sitä jätkää. tyttöni olikin dissannu koko ajan sitä jätkää ja mä olin turhaa niiteissä... vituttaa kun oon aina kännissä niin mustasukkanen!

8. pikku-h

pikku-h 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    tulikin tässä mieleeni, että joskus tässä pari-kolme-neljä vuotta sitten poltettiin kynttilöitä olohuoneessa, ja illalla ennen nukkumaan menoa, ne luonnollisesti sammutettiin. noh, suutuin jostain käsittämättömästä syystä kun en saanut puhaltaa kynttilöitä, joten viisaana miehenä ajattelematta puhalsin kaikin voimin kynttilöitä.

no, steariini oli vielä sulaa, ja tottakai roiskui joka puolelle, mukaan lukien äidin työvaatteille, jotka oli juuri pesty. sunnuntai-ilta, ja maanantaina töihin. muutama päivä oltiin talossa hiljaa ;)

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo tosta mustasukkasena kännissä jutusta on kokemuksia, mutta kysymys onkin: Minkä vitun takia käydä sen jätkän päälle? Eikai se sille mitään voi jos likkas halaa sitä... Ei, en tarkota myöskään et sun pitäs laittaa muijas levyiks siihen paikkaan... Ilmeisesti pitäs olla vaan ihan viileenä noissa tilanteissa, mutta eihän sitä humalassa tajua.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aamulla kun pitäs lähtee kouluun ni hermot palaa helposti..Jos koulu alkaa 8 ni pitää nousta joku 20 vailla 7..Ja laitoinpa sitten väsyneenä kellon illalla soimaan tunnin liian aikaseen.. Noh eihän mitään aamul tuntu aika väsyneelt kuin yleensäki ja kun huomasin ni mitä kello oli ni huhhuh..puhelin lens seinää, kuoret lens joka suuntaa (Pysy muuten ehjänä)..Äkkii takas nukkuu..Nukun tietysti pommiin ku kännykä on säpäleinä, ja vitutti kahta kauheemmin... :evil: :evil:

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ja ikä oli? On vaan niin kivaa vittuilla, ei mitään henkilökohtaista :)

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä teen aina jotain ihan dorkaa kun mä suutun,mutta en ikinä muista että mitä.Mulla on oikeesti ihan helvetin huono muisti, mutsi osti mulle kerran cd:n kun olin muistanu mennä hammaslääkäriin sillai että se oli ihan se eka aika että se ei ollu silleen että olin kaks kertaa unohtanu mennä ja sakkoo tulee joka kerrasta 25 euroo.[Offtopic]
    Mutta mulla ei mitään skitsoo tuu mieleen mitä oisin tehny,ainoo nyt varmaan että joskus 10 vanhana olin yksin himassa ja olin ihan vitun pulteissa jostain,ei mitään muistikuvaa että mistä ja sit päätin ottaa ketsuppipullon jääkaapista ja paiskasin sen täysillä siihen kaapin oveen.pullo meni aivan paskaks ja ketsupit lensi ympäri kämppää.Ei siinä mitään,saihan mä kaiken siivottua,mutta sitä ketsuppii lensi olohuoneen kattoon asti joka on keittiön vieressä,ja se katto on jotain ihme rappauskaakelia,ja koko katto piti rapata uudestaan ja se makso joku kolme tonnii. :oops: Tukkapöllyä reilusti ja kuukausi kotiarestia tuli palkinnoks.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kato,Saarelaltahan tippuu housut!Kohta se varmaan laulaa meille
    viinasta,naisista ja yhteiskuntaongelmista.-Timo Jutila Hockey Nightissa

:D On se Juti kyllä ukko...

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

On sitä monet kattonut mua kummissan kun oon bussissa nauranu yksin ku toi läppä on tullut mieleen. :D

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

siskoni, myös gutterina tunnettu, ei suostunut uskomaan teoriaani jäljellä olevista koulupäivistä.
    seurauksena keittiön lattia oli vastaanottanut 300g pehmeätä voita, osa siitä oli siirtynyt gutterin tukkaan, jota hellästi pitelin. myös otsa sai kuorrutuksen.
    pian tämän jälkeen hänen huoneensa lattiaa koristi 2dl banaanijugurttia, jonka seurauksena oma parkettini kiilsi abolan-rasvasta.
    jugurttiklampi kuorruttui herätyskellolla, stereoiden säätimellä, kahdella flyerilla, paidalla ja tyynyllä.
    näin meillä sovitaan riidat.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä olen tehnyt monesti tyhmää ja sellasta että saan katua mutta yleensä kun suutun pahasti niin heittelen tavarat pitkin seiniä, kuten puhelimen oops

17. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

joskus kakkosluokalla (siis ala-asteella) suutuin isälle ja äitille niin otin väriliidun ja kirjotin vaatekaapin oveen että "jari sydän elina" (siis mun vanhempien nimet)
    :lol:

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

^no voi vamma... kysyn vaan että mitä hait takaa tolla :lol:
    moon suutuksissani hakannu päätä seinään ihan sairaan kovaa ja sit menny äitille itkee ku päähän sattu...... sit broidin kanssa oltiin joskus pienenä tapeltu ni se heitti mua takaraivoon sellasella jumalattoman kokosella kivellä.... sattu ihan perkeleesti.... veli kyllä kieltää tehneensä sen mutta mä elävästi muistan.......
    sitten olen tönäissyt veljeni veteen koska se ei osannut uida eikä uskaltanut opetella.... meni hermot ku se vikis että ei uskalla..... :p

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mulla nyt on niin paha tempperamentti, että kun mä oikeesti suutun, niin sillon on parasta juosta karkuun- ja lujaa. "hurjina" teinivuosina ees mun faija ei pärjänny mulle, kun mä hormonien pyörteissä auoin päätäni jostain ihan älyttömästä. (nykyään hävettää kyl aika paljon se mun sillonen käytös...)

tavallisesti mä oon ihan kiltti ja herttainen, mutta sitten kun keittää yli niin keittääkin kunnolla ja tavarat lentää...tai lähinnä mulla taipumus hajottaa itteeni :? tulee lyötyä ja lähinnä potkittua seiniin ihan kiitettävästi. kun on tarpeeks raivoissaan niin siinä hommassa hajoo oikeesti paikat. en tiedä johtuuko se sitten mun budolajien parissa vietetystä menneisyydestä, mutta kyllä sen edelleenkin huomaa jos mä en oo päässy esim. viikkoon treeneihin. alkaa aggressiot kasautua :wink:

siihen mä en viiti edes mennä, mitä kaikkee sitä on tullu laskuhumalassa ja mustasukkaisuuden puuskassa tehtyä. mä kuulemma lyön aika kovaa, mutta aiheesta. eli kaikesta huolimatta arvostelukyky kuitenkin toimii...aina ajoittain :roll:

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Muutama vuosi sitten suutuin mutsille aika pahasti ja vahingossa potkasin lampun katkasimen seinästä milijoonaan ossaan...
    Se alko kaduttaan kyllä myöhemmin.