302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Typerintä/hauskinta/hulluinta mitä ootte suutuksissa tehny?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.04.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mulla on noita paljon.tälki hetkel talossa on 3 ovee jos on mun tekemä reikä joko lyömällä tai potkimalla.kerran isän kans tapeltii ni se vahingos potkas mua pikkuvarpaasee ja suutuin ku luulin et se murtu ku kävi vitun kipeetä ni siit sit otin ja potkasin hirveen reiän meiän seinään.ei tykänny.------------>suihkuun karkuun!!!!!!!

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hahah miten jotai voi potkaista PIKKUVARPAASEEN ja vielä VAHINGOSSA. hahha, voi helvetti :)

mä oon kyl kans tehny yhen reiän mun huoneen seinää joskus raivokkaassa varhaisnuoruudessani. nykyää sen päällä on porin karhu juliste.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

yks kerta vittuunnuin vanhemmille nii että lähin kotoota karkuun neljäks päiväks.. nukuin kaverilla ja pidin matalaa profiilia. vanhukset kyllä oppi siitä jotain.. mä en. :? ei sitä yksinkertasuudelleen mitään voi. mutta tosin toi sattu kolme vuotta sitten.

toinen kerta.. suutuin ku jätkäfrendi jätti ja revin talon kaikki kalliit kiskolamput alas. maksan vanhemmille edelleen kuukausirahastani sen osan, joka ei mene levyihin. ihan vitun tyhmä teko. mut piti saada hajottaa jotai.

= lapsellisia ja tyhmiä tekoja. tiedän. ei tarvii sanoa että "vittu oot tyhmä mitä sä tollasia oot menny tekemään? vähän kakrun käytöstä" - mä tiedän sen ite niin helvetin hyvin.

mökillä heitin telkkarin järveen. ööh. kalliiks tuli.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

GUTTER:you're a problem child!!!! :wink: :lol:

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ja taas

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joskus 14-veenä oltiin luokkaretkellä ja meil oli kauhee riita mun kaverin kanssa. se sano jotakin todella loukkaavaa mulle (en enää muista mitä) ja muistan, et mulla pamahti ja laitoin silmät kiinni..sit mun piti tyhmänä potkasta täysii sitä mun kaverii, mut ONNEKS potkasinkin suoraan sellaseen puiseen kerrossänkyyn. ai hel*etti et se sattu. mua ei oo varmaan ikinä sattunu niin paljon. mut jälkeenpäin mietin, et mun kaveria olis varmaan sattunut aika pahasti, jos en olis potkassut siihen sänkyyn..eli onni onnettomuudessa!

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mihin tää maailma on menossa ku 11-v. jäbät LOPETTAA tupakanpolttoa? ja onko jotenki ihmeellistä ettei oo saanu toosaa jos on 11?

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla on kans ollu vähän samanlainen tapaus kun Bandanalla, että oli peruskoulu lopullisetsi ohi, niin lähdettiin sitten bilettämään ja suutuin illana aikana kaverille(jostain usomattoman typerästä) ja aloin riehumaan: revin kadun varrella ollesta kuusesta oksia, kaadoin puistonpenkin hyppäämällä sen päälle(lensin muuten itsekin nätisti ja "pieni" mustelma kyljessä), kaadoin jo kertaalleen kaadetun kukkalaatikon, revin muovista kauppakassia palasiks käsillä ja välillä jaloillakin, potkin rännejä yms yms muuta helvetin typerää. Vitutti vaan seuraavana aamuna, kun en muista mistä skitsahin ja kaverit vieläkin kuittaa että "et sitten potki rännejä". Olin kuulemma järjestäny sellasen shown, että kaverit oli nauranu kippurassa. Nyt kun ajattelee, olin hyvin hyvin , hyvin typerä. Onneks tuostakin on jo aikaa. :roll:

Nykyinen raivonpuuskan hallinta keino on kiskoa lakanat irti ja rypistää kaikkea. Toimii hyvin. :)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tuo toimii.
    Ma olen rikkonut imurin kun meni hermot imuroimiseen, astianpesukoneen luukun paalle hyppasin kun kavi ituttamaan (kotityot siis) ja muutamiakin lautasia olen rikkonut....kylla musta viela hyva vaimo tulee :lol:

ja muita pikkujutuja. Mutta kuten muutkin, olen oppinut kuinka tyhmaa se on ja nykyaan jopa yritan ajatella ennekuin toimin. Niin ja kannykan olen muutamaan kertaan heittany parvisangystani alas ja lujaa-> kuoria on mennyt ja paljon

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä oon lyöny mun isoveljeä wingmanilla (logitechin VITUN iso old school lentokone joystick) selkään.

edit. siis se toimi ruoskana, eli mulla oli se joystickin johto kädessä, ja metri sitä johtoa siinä välissä, ja sitten tuli se wingman "painoksi" sinne.

edit2. muuten ja toimis sen jälkeen.

12. Tuninki

Tuninki 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    411
    Joskus ala-asteella sellanen kolme vuotta vanhempi jätkä kiusas mua, ja pisti sitte viel mun fillarin lukkoon ja ei antanu avainta takas ja lähti vetää jonnekki mut tuli sitte jonku ajan päästä takas.
    Tivasin siltä sitä avainta mut se sano et se kävi viemässä sen niiden postilaatikkoon et mee sieltä hakee. No mä lähin hakee sitä, mut ku pääsin sinne ni tietty se postilaatikko oli tyhjä. No sit hermostuin ja repisin sen postilaatikon maasta irti ja heitin sen niiden pihalla olleen Mersun kylkeen ja siihen tuli aika iso klommo. Lähin juoksee takas sinne missä se jätkä oli, mut se tuli mua vastaan ja anto sen avaimen takas. Sitte juoksin entistä lujempaa sinne fillarille, ettei se jätkä sais mua kiinni ku se näkee mitä olin tehny, ja äkkiä kotiin.

Kumma kyllä tosta ei tullu mitään seuraamuksia eikä se jätkä muistaakseni edes tullu koskaan sanomaan siitä mitään mulle. Vaikka toi teko olikin typerä, ni kyllä mä siitä jonkun asteisen tyydytyksen sain, ku pääsin kostamaan.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei nyt ehkä ihan liity tähän, mut tavallaan kuitenkin...
    Kaikkein typerimmät, hauskimmat ja hulluimmat tunteet tulee yleensä suuttuessa siitä, jos sattuu vilkaisemaan peiliin vihaisena. Yleensä -ainakin minä- sitä näyttää niin hullunkuriselta ja turhantärkeältä, ettei voi muuta kuin nauraa ennen kuin huomaakaan. (Ja sekös pistää toisen osapuolen -yhä hyvin kiukkuisen sellaisen- veren kihisemään entistä kuumempana...) Vastaava Älä tee näin-tilanne syntyy helposti, jos kesken riidan tajuaa kähinän ylipäänsä koomiset puolet ja rupeaa virnuilemaan sopimattomasti...auts...
    Kokeilkaa. Lue:ei ei ei kannata. :roll:

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tarinaa varten sinun tarvitsee:
    a) ottaa mukava asento
    b) tietää että Fludent-purkissa on 400kpl fluoritabletteja

Tästä onki sitte aikaa..jotain 7 vuotta varmaankin.. eli pelattiin kahden kaverin kanssa muistaakseni AUTS:ia tietsikalla, ja ne rupes mulle vittuilee jostain ihan päättömäst, eikä lopettanu vaikka pyysin.

NO, hermohan siinä sitte meni, ja nappasin käden ulottuvilla olleen Fludent-fluori-pilleri-purkin käteeni -- avasin korkin -- huusin kavereilleni uhmaikäseen tyyliin "Saatanan paskiaiset!" -- ja kaadoin suuni täyteen fluoritabletteja. [​IMG]

Kaverit repes ihan täysin, ja samassa tajusin mitä oli tullu tehtyä. Sitte vaan vessaan syljeksimään parisataa pilleriä pois suusta. Tämmöst tänään. :)

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eli tekisit tytöistä internet sivun varustettuna niiden kuvilla ja vammaisilla "moi mä oon gay amis" läpillä?

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hauskin juttu täs lähiaikoina oli kun heitin dösäkuskii hampurilaisella naamaan.. alkaa vieläki hymyillyttää ku miettii sitä..
    meinas tulla kunnon mylly sen kuskin kans mut joku sivarikyttä tuli rauhoittelee.. .

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

en tiiä onks tää nyt kauheen hauska juttu,mut ei voi mitää...
    eli joskus pienennä,ku vanhemmat lähti jonnekki eikä ottanu mua mukaan,en kyl muista miks tai minne ne meini,mut kuitenki vedin siit kauheet pultit...no sit suutuspäissäni sain päähäni purkaa suuttumustani leikkaamalla sukkaani reiän...oon miettiny että kuinka tyhmä mä oikeen oon ollu...sit ku äiti näki sen reiän nii yritin viel hikisesti kusettaa et se on vaa kulunu...

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mää en kyllä pysty uskoon että kaveri ois oikeesti 11-vuotias. Tai sit nuoret "aikuistuu" hirvittävän nopeesti... :wink:

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mun kaverin isoveli tunki mun kaverille sukan suuhun, niin että sen kielestä repes jänne. Voitte kyllä kuvitella tilanteen.

Tunnistakaa itsenne...;)