302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Typerintä/hauskinta/hulluinta mitä ootte suutuksissa tehny?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.04.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eli, kertokaas jotain typerää/hauskaa/hullua mitä ootte tehny ku ootte suuttunu jostain/jollekki...

Mulla tapahtu täs pari päivää taaksepäin tällanen juttu...

Eli olin tulos koulusta ja hyppäsin sit seuraavaan dösään mun tyttöystävän kans...meijän viereisel penkillä sit istu kaks tyttöö jotka tölläs mua ihan helvetisti...sit tajusin et ne tölläs koska mulla oli nuuska huules(lopetan tupakan polttoo... :wink: ) ja ne sit alko siin heittää jotai "hyi vittu miten toi voi..." ja jatko vahtaamista...sanoin sit ystävällisesti et on törkeetä tuijottaa...sit ne alko siin vetään jotai "vittu mikä taukki!"...olin ihan hiljaa.

Sit tulikin jo tyttöystävän pysäkki ja ennen ku se jäi pois anto se pusun ja viel pusun poskelle...no nää viisauden jättiläät sit näki sen ja alko heittään jotain "ooh, sain pusun poskelle! pillua en kuitenkaan oo vielä saanu..." olin niihin niiiiin vittuuntunu. ja samanlaista paskaa jatku koko matka... ja ei se mua haitannu että musta puhuttiin paskaa mut että mun tytöstä..prkl... :evil:

Tultiin sitte mun pysäkille ja nousin kylmän rauhallisesti ylös enkä sanonu sanaakaan vaan otin kielellä nuuskan suuhun jä räkäsin sen tytöille päin näköä! Ei mitenkään ystävällistä eikä suunniteltua...mut kyllä se mut iloseks teki... :D

Ja sori et oli vähän vaikeesti kirjotettu... älkääkä saako musta pahaa kuvaa, en yleensä hermostu tai tee tollasta mut silloin vaan meni hermot täysin... :oops:

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

3. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Hehee :lol: :lol: Ihan oikein tuommosille horoille.
    Mä en oikeastaan suutu kovin helposti..tai en ainakaan näytä sitä.
    Monesti tullu jotain tavaroita hajotettua tai vastaavaa mut ei mitään tuommosta. :D

4. Anonymous

kirjoittanut tänne jotain avautumisia joista jotkut kyynikot saanu väärän kuvan.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Voisin heti luetella tuhat ja yks fiksumpaa tapaa hoitaa toi tilanne jos ei tarvis alkaa fiksaa konetta..

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

9. Anonymous

Laveerren suusta aika koomista tuo: "Pottu sähän oot sika" :D

No nyt tuli mieleen yks kerta tässä pari vuotta takaperin. Mä olin vähän tai siis aika vitun paljon ihastunu yhteen muijaan ja meistä sit loppujen lopuks tuli helvetin hyvät kaverit. Tai siis se halus olla kaveri ja mä halusin vähän enemmän. Eni vei, meillä tuli sitten riitaa sen takia ja meni välit poikki ku vähän auottiin turpaamme puolin jos toisin. Yks perjantai sit satuttiin samaan rantaan uimaan ja ryyppäämään ja mähän kännispäissäni sanoin sitä sitte huoraksi (tiiän, lapsellista, mut mä olinkin ihan teini sillon) ja se tietenki suuttu ja taas huudeltiin ja vittuiltiin toisillemme. Mulla alko loppujen lopuksi sitten ottaan päähän ja lähin sitten käveleen kotiin (n. 8km) ja revin siinä matkan aikana kaks semmosta isoa puupenkkiä maasta irti ja kaadoin kaks liikennemerkkiä ja ku oli enää kilsa matkaa kotiin niin nappasin mukaani linja-autopysäkin tolpan ja kannoin sitä pari sataa metriä metsän läpi ja jätin sen siihen seuraavalle pysäkille ja painuin nukkumaan. Kaikkein hauskinta oli siellä mettässä sen tolpan kans ku se paino ku synti..
    Tää oli nyt ainut mitä tuli mieleen..

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

olihan se vähän huonosti hoidettu..mutta monesti tuntuu hyvältä tehä jotain tommosta..eipä ainakaan tuu turhaa stressii ku kaikki ei oo vaan sisällä

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tyhmintä mitä olen tehnyt suutuksissani, on se kun jätin tyttöystäväni.(tais olla uusi vuosi 2001, tai joku semmonen)
    Sitä on jälkeenpäin kaduttu moneen kertaan.

Ja "hölmöintä" on ehkä se, kun pienenä joka kerta suuttuessani sotkin oman huoneeni täysin, heitin vaatteet kaapista lattialle, revin julisteet seinältä, ja kaikkea muuta viisasta..
    Aina sitten vidutti yhtä paljon raivailla niitä jälkiä kun oli rauhoittunut.

Kyllä sitä oli pienenä tyhmä, mutta onneksi nykyään en hölmöile ikinä.. :wink:

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joskus aikoinaan broidin kanssa tapeltii, ni löin sitte vessan oveen nyrkin kokosen reiän :roll:

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

löin kerran kössimailan säpäleiks SEINÄÄN ku meni nii huonosti. :D se oli kyl tyhmä teko.

ei tuu nyt muuta järisyttävää mieleen.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hmm.. Härskien läppien takiako? Niistä on aika vitun pitkä matka mennä räkäsemään jotain nuuskaa muijan naamaan.. En nää tossa mitään komiikkaa.

15. inni

inni 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    11,871
    Haha, mulla ihan sama paitsi että kamat oli sisarusten :D

Last edited: 16.01.2018
  16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En oo koskaan kellekkään niin pitkävihanen ollu et oisin tehny yhtään mitään. Oli itseasiassa aivan topicin alottajan tapanen juttu joskus kun en illalla bussissa lainannut joillekkin mustalaismuijille kännykkää niin sitten seuraavat 30min huudeltiin siellä "vittu mikä rasisti sika, vitun ruma jätkä, sairas paska, haista vittu.." jne.. No sen pysty kyllä ottaan huumorilla.. Mut jos oon yleisesti vihanen vaan tai vituttaa niin rikon jonku oman kalliin tavaran. Niin että se vitutus siirtyy siihen tavaran hajoamiseen :)

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No pitihän se arvata et jotkut ottaa ton ihan tosissaan. Mut vittuako mua kiinnostaa?
    Ja niinku joku sano, oli se mukavaa... :D
    On se niin hienoa ku jotkut koko ikänsä tääl henganneet vastaa jotain noin turhaa et "no olipas tyhmää..."

Mut vetäkää herne nenää. Ja mä oon muuten 11v.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

muistan kun pienempänä mulla oli sellane pikku potkurimopyörälelujutska, niin ajelin sit aina sisällä sillä ja äitihän ei siitä sitten tykänny.. kerran se sit alko huutamaa ihan hulluna ja minä tietysti suutuin takas ja lähin polkemaan sellaset superdupermega vauhdit ja juuri kun vauhti oli lujimmillaa kekkasin kääntyä ympäri ja näyttää äiskälle kieltä.. no niin sitten tein mutta en huomannut edessäni olevaa kynnystä johon löin leukani.. no leuka alkoi tietenkin vuotamaa verta ja sairaalareissuhan siitä seuras... mut hauskinta koko jutus on se kun meiän iskä oli tullu kotiin ni koko talo oli ollu tyhjillään ja verta joka paikas eikä mitää viestiä(huom tämä oli ennen kännykkäaikaa).. no ehkä tuo ei ollu nii hauskaa. :?

ps. osata suomea en kirjoittaa

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ku luin noista sun vandalismi teoista tulee vaan yks vinkki mieleen: Anger management... :D

Ja itse topikista: En oo ikina tehnyt mitaan typeraa, enka mitaan vaarin...noei, mut en ole viime aikoina tehnyt mitaan typeraa mita katuisin paljon. Jos tulee jotain mieleen, ni ma kerron sitte.