302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Susijengi

Viestiketju osiossa 'Urheilu' , käynnistäjänä Davis, 09.09.2015.

1. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521
    Kyllä, hurmos tarttuu!

En jaksa kirjoittaa, mutta kuvaspämmi kertokoon puolestaan että Taavi-täti on nyt erittäin tyytyväinen. :)

ToTheMoonlight kiitti tästä.
  2. ToTheMoonlight

ToTheMoonlight 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    254
    Aktiivisuuspisteet:
    10,496
    Jee, meneekö susijengin pelit jo? Mä oon ihan pimennossa, ku ei oo poksia enkä oo paljoo netistä googletellu.

ps. koris on hieno laji, vaikken osaaka sitä :oops:
    E: digipoksia :D

3. Bolaz

Bolaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    463
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Koripallossa tehdään liikaa pisteitä, tylsä laji. En myöskään tykkää lajeista, joissa pitää olla tietyt geenit, että voi edes haaveilla ammattilaisurasta. Lentopallo siis ihan sama. Joku vois junnujen treeneihin laittaa lapun "jos et kasva yli kaksimetriseksi, niin jätä tulematta". Itsehän olen keskivertoa pitempi 187cm, eli ei ole mitään henk. koht. vihaa pitkiä ihmisiä kohtaan... Enkä myöskään ole koskaan ollut hyvä missään urheilulajissa, joten ei ole sellaistakaan kaunaa. Kunhan vaan penkkiurheilijana en vaan tykkää sellasesta urheilusta, joka vaatii jo lähtökohtaisesti jonkin erikoisominaisuuden.

Suomelle toivon hyvää kaikissa urheilulajeissa, joten tsemiä susijengille vaan. Auuuuuuuu ja silleen. Yhtään peliä en silti katso, jos ei ole pakko.

4. ToTheMoonlight

ToTheMoonlight 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    254
    Aktiivisuuspisteet:
    10,496
    Ite oon kans pitkä ja sen kerran ku parikypäsenä pelasin korista (en kauaa) ni en kokenu pituudesta olevan hyötyä. Oikeastaan se on sama onko lyhyt vai pitkä, jos omaa pitkän harjoittelu-uran voi tulla hyväksi koripalloilijaksi. Näin mä ainakin sen näen. Tottakai huippupelaajathan on aina superpitkiä. Ite tykkään kyl kattella jos sattuu tulee telkkarista :)

5. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521
    Onhan noita lyhyempiäkin, esim juurikin tuo tämän päivän stara Jammu Wilsoni on "vaan" 185cm. Se puuttuva pituus täytyy sitten vaan komensoida nopeudella ja pelinlukutaidolla :) Muttajoo, onhan se fakta että jokaisessa pelissä jossa pallo liikkuu ilmassa ja se pitää sieltä kopata kiinni ennen vastustajaa niin kyllä se pituus todella paljon vaikuttaa siihen kuka sen boltsin sieltä nappaa :)

Muttajoo, ymmärrän toki pointtisi. :)

6. Bolaz

Bolaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    463
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Niin, itse seuraan innolla esim. maastohiihtoa ja maantiepyöräilyä, jossa taas vaaditaan äärimmäistä hapenottokykyä ja ihmeellisiä kestävyysominaisuuksia, jotta voi menestyä. Sinällään pointtini on aika paradoksaalinen. Mutta koripallossa ja lentopallossa sen selkeästi huomaa, kun pitää olla 190cm+, että voi pelata. Pois lukien lentopallossa se syötön vastaanottaja takakentällä, tai koripallossa pelinrakentaja, tai miksi ne sitä kutsuukaan... Koposen homma tosiaan, siinä ei ole pakko olla superpitkä. Mutta korin alla ja verkolla on oltava tosi pitkä.

Omat ykkös-lempilajini jalkapallo, pesäpallo ja snooker eivät välttämättä vaadi ainakaan jotain ruumiillista erikoistyyppiä. Kaksi maailman parasta jalkapalloilijaa (C.Ronaldo ja Messi) ovat aivan erilaisia ruumiinrakenteiltaan ja vahvuuksiltaan. Snookerin top-20 listalla oli muutama vuosi sitten yksi rankasti ylipainoinen kaveri, Stephen Lee, joka sittemmin jäi kiinni jostain vedonlyöntivilpistä, tai mitä lie olikaan. Pesiksessä taas vaaditaan monipuolista atleettisuutta, tai sitten vaan kovaa lyöntikykyä. Googlatkaapa vaikka Mika Härkin tai Juha Niemi, eivät välttämättä urheilijoilta näytä, mutta Mikko Kanala tai Antti Hartikainen ovat jo sitten todella atleettisia. Rooli pelissä on aivan erilainen.

Mutta joo, ei ollut tarkoitus pilata susijengi-fiilistelyä. On siinä joukkueessa paljon hyvää. Jo nämä etnisesti kantaväestöstä poikkeavat ylpeät suomalaiset ovat ihan hyviä herättelijöitä landella asuville perus-Virtasille. "Ai osaako noi puhua suomea" "Tuohan vaikuttaa ihan mukavalta mieheltä tuo JunnuLee"... :)