302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Sketsejä - skissejä - laineja - kynäilyjä

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 06.01.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuli tarve tehä tänne threadi johon voikin sitten postitella anonyymejä sketsejä joita naapurin veljen kissa on töhriny tai mitä olette löytäneet.Ettehän te omianne tänne postaa, ettehän?

Tällä on vain ja ainoastaan tarkotus raidaa omaa munaa joten turhat vikinät vittuun. Hostatkaa kuvanne missä haluatte, skaba tää ei oo, pisteitä ette saa. Rakentavaa kritiikkiä suositellaan jaettavaksi ja otettavaksi vastaan, samoin vittuilua ja muuta äpäröintiä. Mutta se ei takaa, että niitä huomioidaan tai tarttiskaan huomioida yhtään mitenkään.

Ja koska olen niin vitun keijo niin laitan ite yhen - mutta en vielä.

JA JOS MIETITTE MINNE NE KUVANNE SURVOTTE NIIN http://www.imageshack.us/ AUTTAA

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mun mielestä olis yksi sopivampi paikka minne sä voit survoa noi..

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

johtuuko väsymyksestä vai miksi en tajunnut tämän ideaa? :?

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:85d6476691="bobo the elaphant"]Mun mielestä olis yksi sopivampi paikka minne sä voit survoa noi..[/quote]

Minua taas ihmetyttää, että millä tavoin tämä threadi juuri sinun persoonaasi ja/tai katu-uskottavuuttasi loukkaa, että sinun täytyy tulla tänne avautumaan.

Tarraliiman taidethreadiin niitä sketsejä kai postailtiin joskus ennenkin, joten tämä threadi tuskin on tarpeen, varsinkaan kun se on nimetty niin, että bobon kaltaiset keepin'-it-real -tyypit vetää herneitä oikein urakalla nenään.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:2453b9b225="matti"][quote:2453b9b225="bobo the elaphant"]Mun mielestä olis yksi sopivampi paikka minne sä voit survoa noi..[/quote]

Minua taas ihmetyttää, että millä tavoin tämä threadi juuri sinun persoonaasi ja/tai katu-uskottavuuttasi loukkaa, että sinun täytyy tulla tänne avautumaan.

Tarraliiman taidethreadiin niitä sketsejä kai postailtiin joskus ennenkin, joten tämä threadi tuskin on tarpeen, varsinkaan kun se on nimetty niin, että bobon kaltaiset keepin'-it-real -tyypit vetää herneitä oikein urakalla nenään.[/quote]

Mitä helvettiä? Sulla on varmaan herneen kokoiset aivot.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Noniin, vastaukset on just sitä mitä halusinkin. Eli lisää löylyy äpäräkiukaalle ja sketsejä kehiin.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

3d harjoittelua daimin avustamana.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

TÄÄ ON HYVÄ IDEA!!! khuulia... näkee heti kuka on joku alottelija äpärä :wink:
    lisään ite joskus..

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pikkasen harmillista ettei voi kirjoitella "aikaa raffii [kaupunki]-stailii, tulee aikalailla [nimi]:n jutut vuosilta [vuosi]-[vuosi] mieleen"-henkistä läppää, mutta toivottavasti jengi nyt osaa harmittavuudesta huolimatta irti sellaisesta.

Joskus männävuosina tehtiin Finngraffiti-forumilla niin, että asetettiin joku tietty sana, josta jengi sitten lähti vääntämään tyylejä. Olkaa mitä mieltä lystäätte tosta, mutta mun mielestäni oli helvetin siistiä nähdä miten erilaisia ja usein melko freesejä juttuja samasta sanasta saatiin irti.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Offtopic, mut miten tänne saa pistettyä kuvia?? :oops:

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kannatan tätä ideaa. Joku vois pistää uuden topikin aiheest tai sit tähän vois jatkaa?

16. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

3d harjoittelua daimin avustamana.
    vuos 2002?[/quote]

huijausta! luulin jo että daim on istunu sun vieres sillee 'sit vedät tohon viivan ja tohon vähä tummaa' :D ja sit päätin ajatella .. daim<3

noi on aika metkulat! vois piirtää taas pitkästä aikaa ihan vaik siks et pätevät pääsee nillittään ja 2005 on pelastettu.
    tehään toi ylläoleva idea! keksikää sana! 'koala' (kaks Ata nii tulee haastetta heehhhe nonii keksikää)

y-y postattavasta kuvasta properties-> url , sit pasteet sen tänne ja paat noi img-jutut

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

http://www.imageshack.us/ sinne ensin uploadaat kuvan ja sitten tänne uusi viesti ja painelet parit kerrat tota url-nappulaa ja niiden väliin laitat sen osotteen, sekavaa eikö?

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joku funky fiilistely. vm.2003

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mie teen kohta maukkaat koalakönttipiissit paperille.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hyvä idea toi sanavääntö. Ei noissa koaloissa mitään vikaa ole, mutta...
    Ää, se o iha hyvä.