302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Rantojen kunkku.

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 17.06.2003.

1. havuaari

havuaari 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    paskaa läppää ja hinkkitsiksit = täydellinen darranviettotapa

2. DaBronx

DaBronx 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Tossa on kyl helmi kinkkuja!!! 8) Saa aina seurata tota sarjaa jännityksellä esim. millaset bikinit nyt on chickseil päällä :p

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

vihdoinkin katoin, ja oli ihan vitun hyvä, tais olla tiistai ja jaksossa oli parodia viettelysten saaresta, ei vittu että repeilin......

4. 24h-kerho

24h-kerho 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Busta Rhymes ja Biggie Smalls.. :D
    Loistavaa, loistavaa!

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

harmi kun en nähnyt tämän päivän jaksoa kokonaan :D

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei vittu toi tän päivän jakso oli ihan pirun kingi!
    Se Jamaica on kyllä aika hehkee kinkku. :shock: Se on mun mielestä aika paljon Beyoncen näkönen.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä en haluais kuulostaa miltään urputtavalta kukkahattutädiltä,mutta oikeesti tää ohjelma tulee vähän kummalliseen aikaan.Kun kattoo niiden läppiä niin rupee kummastuttaan että miten se voi tulla tohon aikaan.Just sitä ennen tulee jotain lasten piirrettyjä,ja muksut jää niiden jälkeen töllön eteen möllöttään ja kattoon Rantojen Kunkkua.Ihme että tosta ei ole tullu mitään kummaa haloota.Ihan sama se mulle periaatteessa,rupesin vaan miettiin.

Kuka tota ohjelmaa muuten suomentaa?Ei mulla muuta sanottavaa siitä ole kun se, että se on ihan vitun urpo.Siinä on aika paljon englanninkielisiä sanaleikkejä, mutta se ei ole edes yrittäny kehittää niille jotain vastiketta suomeksi.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:dd1a110d74="Skinny V"]Kuka tota ohjelmaa muuten suomentaa?Ei mulla muuta sanottavaa siitä ole kun se, että se on ihan vitun urpo.Siinä on aika paljon englanninkielisiä sanaleikkejä, mutta se ei ole edes yrittäny kehittää niille jotain vastiketta suomeksi.[/quote]

nojoo, aika vaikeitahan noita usein on kääntää, mutta kuluneella viikolla tulleen gangstaräppijakson "put down your blunts and 40 Oz.'s" ==> "laskekaa tylppäkuononne ja reikärautanne maahan" oli kyllä aika pohjanoteeraus.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Toi oli kyllä aika naurettava.
    Mutta noita tulee joka jaksossa.Mulle on muutenkin tullu vähän sellanen fiilis että käännökset huononee päivä päivältä vaan enemmän ja enemmän.Asialle pitäs tehdä jotain.Mä aattelin sit isompana ja viisaampana ruveta kääntäjäks kun toi englantikin on 10.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No ennenhän tuo ohjelma tulikin muistaakseni muöhäisillan ohjelmistossa joskus 23.30 eteenpäin. Onhan tuossa välillä aika härskejä läppiä, mutta ei sinänsä sellaisia etteikö voisi näyttää iltapäivällä. Tuo lastenohjelma joka tulee ennen on vaan aika erikoinen, Renada siis.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos se kääntäjä osais suomentaa,niin kyllä ne läpät on vähän sellasta myöhäisiltaesitys-tasosia.

Ja kuitenkin melkein alastomia muijia kävelee joka puolella.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos on kiinnostunut enemmän Howard Sternistä niin kannattee kattoa Howard Sternin intiimit osat. Se on sen elämänkerta-elokuva ja ihan menevä leffa

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nähty on tuo Howard Stern leffa.Ja oli kyllä ihan hauska.Näin sen ekan kerran joskus kolme vuotta sitten,ja just tossa vähän aika sitten lainasin uudestaan,ja kyllä lähti tuplasti paremmat naurut kun edellisellä kerralla,siinäkin leffassa on meinaan sen verran niitä englannin kielisiä sanaleikkejä jotka tajus vasta nyt kunnolla.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mainoskatko.. haha "the gay team".. enter the gaytrix :D

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aika kurkoo,
    Sitä se on...

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei oo oikeen kerinnyt aina katsoa mutta ai viddu että osas olla taaskerran katselun arvoinen ohjelma tänään. Vitun tiukkoja läppiä tossa Gaytrix jaksossa.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Enpä mä noista käännöksistä välitä. Monet Rantojen kunkun läpät on sellasia mitä on turha edes yrittää lähteä suomentamaan kunnolla.
    Paras tyyli katsoa on se, että ei välitä suomennoksista ja kuuntelee ne läpät.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Loistavaa iltapäivä viihdettä! :D En kyl jaksais seurata joka jaksoo, kun kattoo sillon tällöin niin se pysyy hyvänä, ei rupee ärsyttämään.

Oon kyl kans sitä mieltä et kandee vaan kuunnella puheet, ei lukee tekstejä..

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo oli muuten just yhessä jaksossa käännetty unprotected sex = vapaata seksiä. eiks se kuitenki oo niiku suojaamatonta?