302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Portsarit...

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 04.09.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eilen kun en päässyt yhteen paikalliseen baariin niin päätin kännipäissäni potkasta ovee kaksi kertaa (ovee ei sattunut koska olen pieni).. Tästä seuras vitullinen kipu kohdistuen polven kolkkiin.. Sama poke joka oli edellis iltana painanu polveensa tutun kurkkuun ja kysyny haluuko hän kuolla hajotti mun polven parissa sekunnissa..
    Onks tää oikein?
    Onks teille tapahtunu vastaavaa?

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei mulle onneks mut kerran serkku meni kaverinsa kans sellaseen vähän "pimeeseen" paikkaan ja sit ku se tuli vessast ni poke pieksi se kaveria ja ku koitti mennä väliin ni sai itekin turpaan. Kyllä niit pölöi on pokei on niis "tavallisis" paikoissakin mut ei ne nyt turpaan vedä ilman syytä eikä syynkään kans ku ei ne oikeesti saa.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Niin no... Syyt voi olla vähän kyseenalaisia. Jos se mun tuttu urputtaa kännipäissään että on ihan hyväs hapes niin ei siltä tarvi kysyä haluutko sä kuolla eikä sitä tarvi kuristaa melkein hengiltä eikä hakata.. Ei myöskään mun polvee jos tappelen oven kanssa...

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Painimaan ne kyl voi alkaa.
    Mut jos ei potki ovia ni...

Kerra pari pokee kanto yhtä tyyppii veks turkulaisest yökerhost ja toinen niist totes samal: "Sitä saa mitä tilaa"

5. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    svengin portsari o kyl isoin jäbä ikin.
    alen vai olikse ny premin poket o natseja.

ja ei, en käy premis :D

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En muuten hirveesti lähtis potkimaan ovia, kun se jätkä on vuorossa. On nimittäin äijä tappanut vähemmästäkin. :roll:

Konsta: mitä tarkoitat polven hajoittamisella? Mustelma, ristisiteet poikki vai joku muu, mikä?

7. Hawaji

Hawaji 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Konsta olikko menossa ees bulldoggiin? meinaan näin sut kun olit menossa sinne jos en ihan väärin nähnyt..

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

BULLSHIT! Oot käyny varmaa enemmän molemmis ku mä oon masturboinu.
    Ales on ovel se vitun vanha batu joka on aika lungin olonen. Tarviiks noi portsarit mitään lupia/kursseja ennenkun saa alkaa ovella päättämään siitä sisääntulo politiikasta ?
    Mä en meinaa haluis et joku kakolasta vapautunut kundi joka on viimeset 5v vetäny rautaa siel linnassa alkaa riehumaan siin ovella.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Portsarit on surkeeta sakkia, lähes pokkeuksetta ylimielisiä, väkivaltaisia, mielivaltaisia steroidi älykääpiöitä.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ja Feyot, ei tässä oo ees mustelmaa mutta sattuu niin saatanasti kun kävelee. Haluaisin vaan sanoo sille pokelle et "vähempikin riittää" :D

11. qdes

qdes 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Portsarit omien kokemusten mukaan kaikki varsin mukavaa porukkaa. En nyt ehkä hengailisi vapaa-ajallani niiden kanssa kuitenkaan :roll: Kohtelet kunnioittavasti, ystävällisesti ja asiallisesti niin saa samaa kohtelua takaisin.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaverille kävi sillee, et joku poke oli lähteny seuraan sitä ja oli seurannu melkei tunnin, et voi vetää turpaan ja niinhän siinä oli loppujen lopuksi käynytkin. Ei voi sanoo, ku et vittu huhhuh.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Olin joskus kännipäissäni vetäny pimp tyyliin avarilla yhtä pokee niin se meinas vetää vapaa ajallaan mua turpaan... En ees muista et olin lyöny sitä mut ei voi mitää.. :lol:

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joskus muutama vuosi sitten yhen poken kaa kuristettiin toisiamme kilpaa.
    parisen viikkoa ton episodin jälkeen törmäsin kyseiseen herraan laivalla ja se tarjos tuopin. mitä vittua?

yleisesti ottaen epäarvostusta kahva-apinoille.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei oo kyl kovin pahoja kokemuksia portsareista. Kerran joku poke tuli keskeyttään kun kaverin kans tapeltiin baarissa. Ihme mulkku. :roll:

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla on eniten ennakkoluuloja portsareita kohtaan. Tottakai siellä joukossa on mitä mukavimpia tapauksia, mutta..

Pokeksi pääseminen vaatii lyhyen kurssin, joka kestää kolme päivää ja on lähinnä palikkatesti.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllä moni muukin vetäisi turpaan, jos joku (mies) tulisi avokämmenellä lätkäisemään päin naamaa.

Näissä legendaarisissa portsaritarinoissahan kuullaan usein vain "uhrin" versio. Jotkut ovat kännissä niin vittumaisia, että on mielestäni vain oikein, että heidät jätetään baarin ulkopuolelle.

On varmasti olemassa myös kusipäisiä portsareita - kuten myös kusipäisiä poliiseja, kassaneitejä ja raksamiehiä: on siis olemassa kusipäisiä ihmisiä.

Portsareiden tulee tuntea heidän ammattiinsa sisältyvä vastuu, jonka suurin osa kantaa kunnialla.

Itse en ole kertaakaan joutunut hankaluuksiin portsarien kanssa. Tämä saattanee johtua siitä, että osaan käyttäytyä.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yleisesti olen ihan tyytyväinen portsarien toimintaan.. Ei tiedä yhtään tapausta, missä portsari olis tehnyt jotain ilman aihetta, eikä portsarit ole mulle tehneet mitään ilman aihetta.

On se parempi, että ne tollasia kaappeja baareissa on, että ne voi laittaa esim. surullisen kuuluisan naistenhakkaajan kuriin...

19. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Kyl mä oon sitä mieltä et suurinosa pokeista on ihan perustyyppejä mut
    niinkun King Bong jo sanoikin et on olemassa kusipäisiä ihmisiä.
    Itellä on sellanen kokemus että oltiin menossa porukalla baariin ja humalassa
    oltiin. Yksi frendi kenellä ei ollut henkkareita mutta oli kuitenkin täysi-ikäinen
    käännytettiin pois. Mä olin ehtinyt jo kävelee tiskille asti ku frendit alkoi huutamaan
    et tuus nyt takas sieltä ettei me olla tänne tulossa ku ei pääse kaikki sisään.
    Vähän aikaa jengi väänsi siinä et tää kaveri käy täällä joka viikonloppu et kyllä
    se nyt on täysi-ikäinen bla bla. Kävelin kohti ulko-ovea missä oli frendit ja 2 pokea.
    Itse en muista tapahtunutta vaan havahdun lattialta. Frendit sitten selitti että
    kun olin ollut niiden kohdalla ni toinen oli ottanut kiinni ja voimalla heittänyt
    seinää päin ja olin sitten lyyhistynyt lattialle. Syyksi he sanoivat:"se yritti käydä selantakaa kimppuun"
    Joka ei tietenkään pitänyt paikkaansa. Vaihdettiin juottolaa ja juttu unohtui.
    En vaivautunut tekemään asiasta sen isompaa numeroa.
    Että tällästä..

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaikkien aikojen legendaarisin portsari oli josan Scarface aka Markopasieero.