302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Perjantai 13

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 20.05.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Maksoin laskut ja nyt on taas persaukinen olo

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla ei oikeestaan oo ikinä mitään ongelmia pe 13. enkä ihmeemmin tohon uskokkaan, mut aina jotenki tuntuu et seuraavana lauantaina, 14. päivä, kaikki menee totaalisti päin vittua :?

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

iha hyvinhän tuo meni, ei mitään kummallista, paitsi rahanmenoa ja sitä ei lasketa epäonneksi tai muuksi vastaavaksi noituudeksi. niinpäniin.

vittu,masentaa.

4. bruqqe

bruqqe 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    krapula tuli.

5. pps

pps 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    rahaa meni. mitään epäonnista ei tapahtunut.
    paitsi että koulussa kaikki sapuskat meni reisille.
    mutta sekään ei johtunut minusta, vaan ryhmän toisesta jäsenestä joka soosas kaiken.
    eikä eräs henkilö ollut koulussa jolle olisin halunnut toivottaa hyvät syyslomat ja halia häntä koska en 2vk ainakaan häntä näe

mutta ei se epäonnea ole.
    huolimattomuutta se soosailu.
    ja taas tämä henkilö oli suorittamassa ajokokeen 2-vaihetta.
    joten eipä sekään ollut epäonnea

6. Gedou

Gedou 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    Meni oikeestaan liiankin hyvin eilinen. Pysty jopa oleen selvinpäin.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Gravedigga

Gravedigga 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Mul taitaa toimia toisin päin tää 13. pvä. Oli hyvät humalat, hauskaa seuraa ja sain vielä himoitsemani naisen numeron. jes.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

piti ottaa pari chilli olutta nii tuli pahimmat överit aikoihi. oli iha perseestä ku tipahin jo alku illasta

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hieno perjantai oli.. muija jätti, vedin autolla ojaan ja loppu illasta en muista yhtään mitään

11. conway

conway 2. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    1,936
    nice.
    itellä meni kohtuu hyvin, olin himas ja sit illemmal baanalle.
    tuli löydettyä myös yks näpsäkkä naispuolinen otus jonka kanssa vois hengaa pidemmänki aikaa. :p

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tähän mä yritin pyrkiä mutta ei, mutta onneksi olkoon vaan sulle hyvästä suorituksestal. props

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei perjantais ollu vikaa, siinähän se.. Tönin mummuja stokkal, ja kävin yhellä..
    Mulla tais vaan siirtyä sit lauantaille... Eka kaveril alottelees, jees, siit kaupunkiin, ja ainoo puhdas rokkipaikka, minkä löysin niin sinne... Hiano olla paikan ainoo, jollon isot housut.. No, siel sit torttupääst ja muut kaljut morjesteli, ja veteli mulle sieg heiliä, ja rupesin kelaan, et mitävittua..?? No, eihä siin, kukaan ei edes rääpiny päätään, vaikka taisin olla viel paikan pienin jätkä.. Kaisseo se semmonen, et ku uskalsin yksin mennä, niin oon sit "kova-jätkä"... Niin se varsinainen huono onni alko siin, ku menin sinne yksin.. Ja sit ku sain sen tytön kainaloon, niin se oli sen verran heikolla hapella, et mentiin vetää pizaa ja kotiin.. Eli siis huono onneni oli, et en kerenny juomaan mitään.. onneks ees sikserin alle, mut VITU!! yks corona, ja yks twodogsi.. EI! alkoholin tuhlaamista..

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla oli maailman paras perjantai, sain uuden duunipaikan enkä hankkinu itelleni krapulaakaa, voisko paremmin mennä.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Menin dokaamaan join 5dl raakaa kossua + kaveri sekosi (jouduin rauhottelemaan sen ja sen akan) ja paljastui, että on oikeesti meinannut onnistua tappamaan itsensä (joku oli löytänyt jätkän melkein kuolleena ja seivannut) + hajosin totaalisesti + riitelin akan kanssa ja meinasin sen laittaa kävelemään:( ...

Niin, sitten riehuin ja meinasin piestä muutaman tyypin ja vittuilin Fäpsille steissillä 8).

ääliö -"Pitääkö teidän firma henkilörekisteriä?"
    Fäpsi -"EN KOMMENTOI ja mua kiinnosta vittuakaan niin kauan
    kuin saan vuoroja"

Ilme muuttu tyypillä tosi oudoks kun kysyin ja vastaus tuli kuin ohjekirjasta :wink: .

Edit: anteeksi vitun sekavasta viestistä

16. hesus_7000

hesus_7000 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    minulla meni yllättävän putkeen kaikki.... ei yhtään mitään ongelmia. enkä myöskään pahemmin usko tollaseen. mutta onhan se hauskaa sitten jos käykin jotain.

17. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Mulle tarjottiin perjantaina viimein kaupungin kämppää. Muutenki oli siistii baaris eikä hävettäny aamulla. Aliarvostettu päivä ehdottomasti.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oli kyl paras perjantai 13. päivä pitkään aikaan. Eka yksil tupareilla ja ilmasta viinaa. Sit parin kaverin kaa tultii meille juomaan. Aamul ei ollu ees darraa eikä morkkista!

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tuli. klo 20.45 siirtyi mummoni ajasta ikuisuuteen.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

parhaan frendin mutsilla sama kuin edellisessä r.i.p :cry: