302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Perjantai 13

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 20.05.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kylhän se päivä muuttuu pahaks kun kaikki odottaa jotain weirdo-toimintaa tapahtuvan!

Paha karma vaikuttaa ja pistää ilkeitä juttuja tapahtumaan :D

2. bushka

bushka 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    111
    no enpä nyt tiedä onks se niin kummonen epäonnen päivä ku käveltii kaverin kaa elielinaukiol ni maassa loju 20 e ja 50 e seteli ni ei se kovin huono päivä ole :D

3. pps

pps 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    mitäs sillon tapahtukaan sillon 13pvä..
    niinjoo. oli tarkotus lähtee ryyb, mut kaveri sai jonku ihmeen vatsapöpön yhtäkkii. olin niil ja tää rupee laattaa iha homona.
    ja sit olin työharjottelus vikaa päivää sillon.. kaikki meni vituiks.. etsemmosta.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itelle ei oo mitään sattunu, mutta sisko ajoi kahtena peräkkäisenä perjantain 13 päivänä kolarin. Sen jälkeen uhos, että ei liikahdakkaan autolla mihinkään perjantain 13:sta. :D

5. Tumpsu

Tumpsu 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    porin poliisi ei perusteluita tarvitse.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mul oli ne tussit viäl repupohjal ja mua ei epäilty bommauksest!! ne vaa kerto et näist tusseist tulee sakkoi vaik yritin parhaani mukaan selittää syitä et miks ne oli mulla messis ja linkkarist sanoin vaan et koulus tehtiin sähkö hommii ni se jäi tasku pohjal, mut poliiseil oli taas se perus paska asenne näihi selityksii "joopa joo älä viitti puhuu paskaa"....
    ja mite kaikkie tavalliste tallaajie pitäis edes yleensäkkää tietää noi kaikki vitun uudet lait????

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

^ihan mielenkiinnosta: millaisia tusseja sulla oli ja miten perustelit sitä että ne oli sulla messissä?

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eipä ole pahemmin mitään huonoja kokemuksia perjantai 13. päivästä. Ainakin viimeksi oli koe ja se meni kaiken lisäksi vielä ihan pirun hyvin. Ja ihan vitun tyhmää tuo jos saa sakot esim. siitä kun kävelet koulusta kotiin ja sulla sattuu olemaan repussa jotain tusseja. Todella tyhmää sanon minä. Onneksi itellä ei ole tuota vaaraa.

10. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Mä oon aika varma että sivarin kesto 13 kuukautta on täysin harkittu tuottamaan epäonnea kaiken maailman hinttareille. Eiks suunnillee jostain fromulakuskeista ja vaaliehdokkaistakin puutu numero 13 vai oonksmä ihan hakoteillä?

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mul oli uni poscan pieniä tusseja.... ja perustelin tulleeni annikselta (porin laillinen maalaus mesta) ja, että olin siellä sletsaillu paprul...
    poliisi vastas siihe ja jokaa see muuhunki selityksee:"joopa joo älä puhu paskaa.."

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tarkotin sketsaillu.... (ne o nää nakkisormet kato..)

13. Laker

Laker 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Huh.. Viimeviikol just aateltii et ei saatana, tolloin ei kannata lähtee mihinkää mut ku perjantai tuli ni en ees muistanu koko päivää. ei mikää hyvä päiväkää ollu mut ei mitää huonookaa kyl tapahtunu.
    Kyllä mä taikauskonen oon mut ku ei noita pahemmin aattele ni ei mitää taphadukkaan!

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

en ymmärrä. mäkin olin kauhuissani perjantain takia. No, loppujen lopuksi sitten mun joukkue voitti koulussa pesismatsin. :D Tosimies ei kolmeatoistaa ja perjantaita pelekää...

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

onnellisena tapahtumana pääsin kumminkin matikankokeen läpi numerolla 5+.
    täällä asuu muuan uskovainen perhe, jolla on 12 lasta aivätkä he enää uskalla hankkia 13. juuri sen huonon onnen vuoksi.
    läppäkö? eih...

16. Brother_Boney

Brother_Boney 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Uskomatonta miten taikauskosta porukkaa! Minulle ei perjantai 13 ole sen erikoisempi päivä kuin muukaan. 13 ei tarkoita mitään. Vanhempieni talon numero on 13 ja varmasti uskaltaisin mennä 13 kerrokseen yöpymään.

Mielestäni väärin sanoa että perustuu Raamattuun, koska ei siellä ole varsinaista oppia asiasta. Pikemminkin niin että asiaa on väännelty Raamatusta väkisin tuohon asuun. Totta on, että 13 osallistujaa oli viimeisellä ehtoollisella ja päivä oli pitkä perjantai, mutta moneen muuhunkin otteeseen oli 13 osallistujaa, aina siellä, missä Jeesus kulki 12 opetuslapsensa kanssa. 13 tarkoittaa Raamatun numerologiassa kapinaa Jumalaa vastaan, ihmisen mädännäisyyttä ja luonnollisena seurauksena tietysti mahdollisuutta Jumalan armoon.

Onhan sitten jo Raamatun aikoina olleissa okkulteissa ja muissa omat numerologiansa ja uskon että tuo epäonnen homma tulee sieltä tai sitten sitä ovat kristillisväritteiset mystikot aikoinaan väännelleet Raamatusta. Perjantai varmaankin on sekoittunut asiaan Raamatun pitkästä perjantaista.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tyttöystävällä oli lähtö uintileirille espanjaan viikko sitten pe. hänen äitinsä olisitten ostanut uuden matkalaukun matkaa varten. noo, tyttöystäväni pakkas tavaransa siinä päivällä ja tuli minun luona vielä käymään ennen lähtöö. sitte päätin että tuun saattamaan sitä lentoasemalle hänen äidin kyydillä. mentiin siinä sitten tytön luo ja äiti yritti saada uuden matkalaukun numerokoodilukkosysteemiä siinä toimimaan. kysy multa siinä apua sitte ja minä näytin miten se tehään. tämän meni hätäpäissään siinä pyörittelemään niitä numeroita siinä ja iski lukon kiinni. kellään mitään hajua numeroyhdistelmästä. no, eihän niitä ole kuin 999 vaihtoehtoo. minä sitten matkalla lentoasemalle pyörittelin ne 000-130 asti, ja käsin tyttöystäväni jatkaa pöyrittelyä järjestyksessä. siinä tuli mieleen perjantai 13. päivän voimat :D

koomisin juttu tässä oli sitten se kun illemalla tyttöni soittaa helsinki-vantaalta että koodi oli ollut 941 :lol:

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

FUCKIN' SHIT, IT'S COMING! :shock: Odotuksia ensi perjantaille?

OTTAKAA HUOMIOON:

Edessä on ehkä pahin perjantai vuosisatoihin

AACHEN Taikauskoisten ei kannattane edes nousta sängystä tämän viikon perjantaina. Saksalainen professori varoittaa, että numeroiden perusteella edessä on huono-onnisin perjantai sitten vuoden 1520.

Kuukauden 13. päivä yhdistetään huonoon onneen, jos se sattuu perjantaille. Professori Heinrich Hemme muistuttaa, että tämän viikon perjantain päivämäärästä syntyy luku 13 myös silloin, kun sen numerot lasketaan yhteen. Merkitään päivämäärä sitten 13-10-2006 tai 2006-10-13, yksittäisten numeroiden summaksi tulee sama kauhistuttava 13.

- Edellisen kerran luku 13 sattui päivämäärässä kohdalle tällä tavoin 13. tammikuuta vuonna 1520, Aachenin teknillisen yliopiston professori Hemme kronikoi.

Ja mikä pahinta, kuluva vuosi on ensimmäinen sitten vuoden 1411, jolloin perjantai osuu kuukauden 13:nneksi päiväksi peräti kaksi kertaa vuodessa. Myös kuluvan vuoden tammikuussa 13. päivä oli perjantai.

Professori Hemmen kotimaan Saksan asukkaista neljännes ilmoittaa uskovansa, että perjantai 13. päivä tuo epäonnea. STT-DPA

Lähde: Uutislehti 100 (11.10.2006)

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vittu kyynerpääleikkaus perjantaina...toivottakaa onnee :arrow: