302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Perjantai 13

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 20.05.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Perjantai 13!!!!! Kandee miettii tarkasti et lähteeks dogaamaa perjantai kolmantenatoista päivänä.... Mää en miettiny ja päädyin putkaan ja sain sakkot vitun tylpäst linkkuveittest ja 9 tussist ja kahdest kuulakärkikynäst...
    "1) Piti tahallaan hallussaan yleisellä paikalla toisen vahingoittamiseen soveltuvaa esinettä (linkkuveitsi). 1.2) Piti hallussaan yleisellä paikalla töhrimiseen hyvin soveltuvaa ainetta ilman hyväksyttävää syytä (9kpl tussikyniä 2kpl kuulakärkikyniä). Ei osannut kertoa syytä em. esineiden hallussapitoon."
    ps. eks 60 egee oo aika kohtuutont jopa vitun mulkult nuorelt virkaintoselt paskalakilt?... :twisted:

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Perjantai 13. päivä oli hyvä päivä, vaikka uskonkin epäonneen.

Ei tullut mitään vastoinkäymisii vaan päinvastoin oli hubaa!

Harmi, että sulle kävi noin.. ehkä sun ei kannata ens perjantain 13. päivänä astua ulos talosta? tai edes poistua sängystä? :D

Tai voit miettii asiaa joka kuukaus, joka kuun 13. päivä mietit mitä teet.

Tästä tulikin mieleen: miksi juuri numero 13 on epäonnennumero?

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siihen on useitakin teorioita, mutta yleisin luulo taitaa olla se, että tuokin perustuu Raamattuun (viimeisessä ehtoollisessa 13 osallistujaa). Samoin tietysti perjantai tämän luvun yhteydessä.

Tosin ei tässä enää tiedä mihin uskoa, kun tutkijat ovat keksineet, että pedon luku olikin 616 eikä 666. Nythän satanistit ympäri maailman joutuvat hätäpäissään korjailemaan tatskojaan. :(

4. Gentleman

Gentleman 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Viime perjantai oli periaatteessa epäonnenpäivä, joka kuitenkin muuttui onneksi, joka muuttui taas epäonneksi:

Meidän salibandy joukkueella kuului olla treenit, mutta paikalle saapui vain vaivaiset 5 ihmisolentoa muistuttavaa keppimaestroa,
    itseni mukaanlukien; mukaanlukematta maestro nimikettä. Harmitti paljon, ja mietin, että tulinko tänne turhaan. Mutta onneksi
    muistini oli avustanut minut ottamaan rakkaan koripalloni mukaan mailakassiini - ja sain kuin sainkin rauhassa yksikseni pompotella
    ja heitellä 1½ tuntia.
    Aaaaaaaaahhhhhh.
    Näinä, vielä hieman kylminä, kevätpäivinä tilaisuus vapaasti harjoitella tulevaa kesää varten aiheutti henkisiä orgasmeja kolmosten
    tippuessa n. 60% tarkkuudella. Pallon kulkiessa ajellun ovaalin sulavasti kädeltä toiselle mitä missäkin asennossa huomasin yhtäkkiä,
    että paikalla ei ole kuin minä, pallo ja kori.
    "Voihan kakkapökäle", pääsi suustani ulos itselleni ominaiseen hiljaiseen, matalaan ja rauhalliseen ääneen. Tilanne oli täysin
    identiteettinen kuin aiemmat kesät ja tuleva kesä; saisin jälleen viettää koripalloilukesääni yksin, ellen aktivoisi kuusi jalkaa ja
    kaksi tuumaa pitkää kehoani pelaamaan tuntemattomien lajin harrastajien kanssa muilla kentillä. Allaoleva parketti ei kuitenkaan
    haissut asfaltille, vaan pikemminkin parketille. Yllätyin suuresti.
    The End.

The worst story teller you´ll ever pass by.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla oli työhaastattelu tämän kuun 13. päivä. Meni hyvin.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä luulen että ihmiset tekee kaiken vituilleen kun ne pelkää sitä perjantai kolmeetoista. itelle ei oo käyny ikinä mitään paskaa tuona päivänä.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mulla alko mennä huonosti vasta viime tiistaina entä jos pahan onnen päivä onkin tiistai 17.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itse olen kuullu jotain läppää, että perjantai 13. olis ollu joku veronkeruu päivä ja on sen takia pidetty huonon onnen päivänä. Se kyllä ei selitä sitä, että miksi se on juuri perjantai. Jos jollain on selvennystä?
    Mulle ei ole tapahtunu mitään negatiivista perjantain 13. päivänä. Se on vain päivä muiden joukossa.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siis mitä? Voiks jostai tussien ja vitun kuulakärkikynien hallussapidosta saada sakkoja? Mihin tää maailma on menossa? Et kai sä yrittäny piirtää seinää niil kuulakärkikynillä?

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla oli 13. päivä kaks koetta, molemmat meni nappiin. Kusetusta

Paitsi että koko ajanhan siinä poppoossa on 13 ollut, Jeesus ja 12 opetuslasta. :roll: Vanhaan aikaan tuota 13:a pelättiin todellakin, etenkin jos kutsuilla oli vain 13 jäsentä. Sen uskottiin olevan merkki siitä, että yksi siitä porukasta kuolee vuoden loppuun mennessä. Siksi kun Jeppekin kuoli. Mutta mitä vittua? Niitä kuoli kaksi siitä porukasta hetken ajan päästä. Jeesus ja Juudas. Ranskassa jopa oli työkseen 14. vieraana esiintyviä ihmisiä, koska isäntien/emäntien pelko/viha oli suuri.

Useissa intiaanikulttuureissa 13 on tunnettu hyvänä lukuna, esim. muistaakseni asteekeilla oli 13 taivasta.

Tussit ja kannut ainaki mun mielestä lasketaan teräaseiksi, eli niit ei saa pitää yleisellä paikalla, ainakaan näkyvissä. Kai sama pätee sit kuuläkärkikyniä, mikä on kyllä jo naurettavaa...

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos olen ahkera piirtäjä,käyn ostamassa 12 maalikynää,kuulakärkikyniä ja mustekyniä,poliisi ratsaa minut jostain kumman syystä,voivatko he takavarikoida kynäni?Otetaan vielä huomioon että olen vielä onnistunut hukkaamaan kuitin.Tai jos olen suoraan koulusta lähteny dokaan,penaali repussa ja penaali täynnä tusseja ja muita kyniä,ja yömyöhään joudun jostain syystä virkavallan kanssa tekemisiin,voivatko takavarikoida.Vai pitääkö olla jonkilaista epäilystä/näyttöä että kyseisillä välineillä ollaan tekemässä ilkivaltaa?

edit.i stood corrected on another topic

12. Tiketti

Tiketti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Olet väärässä.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aika sairasta. Kyl sitä nyt pitäis saada kävellä vaikka reppu täynnä kannuja, tusseja, liituja ja vesivärejä jos haluu. Millä perusteella tosta voi antaa sakot?

Ei pelkän oletuksen/arvailun varaan voi pistää sakkoja. Vitun paskalakit.

14. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

13 on mun onnennumero. Aina ollut ja tulee olemaan,
    Viimeks just 3 päivää sitten voitin ruletista numerolla 13.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä sain käytännössä dunkkuun keskellä päivää keskellä kaupunkia, ilmeisesti lievä aivotärähdys ja naama turvoksissa seuraavat 3 pvää. Mainitsinko jo sisäänpainuneen etuhampaan? Kotimatkalla mua vielä syytettiin kovaäänisesti undercover-kytäks.

16. Tiketti

Tiketti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Ei voikaan eikä niin käsittääkseni tehtykään. Lakiin lisättiin pari vuotta sitten pykälä, jonka mukaan julkisella paikalla ei saa pitää hallussaan maalaus- tai muita "töhrimisvälineitä" ilman pätevää syytä. En tunne lakipykälää paremmin enkä haulla löytänyt viestiä, jossa homeboy antti_k asian selitti.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

http://www.posse.fi/tekniikka/foorumit/ ... 792#576792

Järjestyslain 13 §
    Töhrimiseen soveltuvien aineiden hallussapito

Spraymaalien ja muiden toisen omaisuuden töhrimiseen hyvin soveltuvien maalien tai muiden aineiden hallussapito yleisellä paikalla ilman hyväksyttävää syytä on kielletty.

ja kyllä, oon sitä mieltä, että tuollainen muotoilu on oikeusvarmuuden kannalta jokseenkin epäilyttävä, joskin käytännössä toiminee lähes kategorisesti tarkoituksensa mukaisesti.

18. yazer

yazer 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    6
    Aktiivisuuspisteet:
    11,871
    Siis jos olen tullut koulusta ja repussa on jotain kyniä ja tusseja voi saada sakot?

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mitä ihmeellistä perjantain kolmastoista päivä on. Se on paskapuhetta että sillon on huonon onnen päivä. Mulle samanlainen ku muutki päivät.

20. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Itseasiassa siitä on harvinaisen paljon tarkkaa tutkimustulosta että perjantai 13 päivä on pahasta! EVIL!
    Yhtäpaljon on rahaa kulutettu rikkinäisten peilien vaikutuksesta elämään noin 7 vuoden ajalta, ja tulokset vakuuttivat minutkin! :shock:

ei mut oikeesti taikausko on käsittämätöntä.