302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Pelottavin kokemus?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 19.03.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tulee ny yöaikaa floodittuu näit topiceit mut minkäs teet ku kiinostaa. Eli jotai sellasii juttui millo tosiaa on kuset meinannu tulla housuu ja adrealiini virrannu ja mieli kusettanu teitä ku pientä sikaa.

Mul ei oikestaa mitää tollasii hullui juttui oo tapahtunu millon olisin joutunu pakokauhun valtaa. Lähinnä tulee mieleen se ku mä katoin sitä kuvaa mis se ämmä leijailee huoneen läpi. Mul oli naama melkei näytös kiinni ja mä säikähdin niin ihan vitusti. Sydän hakkas joku tunnin sen jälkeen. Mut kuitenki mä katoin sitä kuvaa yöl johonki kolmen aikaan kellaris. On iso kämppä ni kukaa ei kuule mun tekemisiä ja muutenki yksinäinen fiilis tääl ku niin pitkää joutuu kävelee et pääsis ihmisten ilmoille omaan turvalliseen huoneeseen. Kaikki valot oli viel veke ja ihan pimeetä ja adrealiini veressä. Mä aloin tsiigailee ympärilleni iha paranoidisti. Jopa selän taakse jos ei oo muutaku seinää. Kokoaja odotan vaa millon nään sen ämmän hyppäävän taas naamalle. Tuli iha pakokauhu fiilis ja teki mieli päästä veke pimeest kellarist vähän äkkii. Mä sillee vaa nappasin mahollisimman nopee koneen kii ja stesset pois päält ja aloin juoksee ihan täysii täält veke. Juoksin portaita täysii ylöspäi ja avasin oven et pääsisin kellarin portaist veke. Ja eiku mutsi siinä seisoo oven takana. Ai vittu mä säikähdin ja meinasin kaatuu portaita alas mut onneks löin vaa pääni vaahtosammuttimeen. Hulluu miten mieli lähtee kulkee tollasest pikkujutusta. Huh.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itelläni varmaan voiton vie tapahtuma vuodelta 92-93. Olin jotai 12-13 ja oltii mun alakerrassa asuneen jampa kans tulos himaa pahanteosta joskus keskiyön jälkee viikoloppuna. Ja siin meiä pihal oli joku vanha äijä ketä pyys alkuu kiltist et voitasko avaa sille rapun ovi, ja kun selitettii sille et meil ei oo avaint sinne ku meiä talo oli sellane 2krs ilma rappua -malli.. se vaan jatko kysymistä kokoajan et voitteko avaa rapun oven ja sen ääni muuttu sillee et päätettii kaveri kans vaa lähtee juoksee karkuu :)
    No lähettiin eri suuntiin. Ite asuin 2krs ja juoksin raput ylös ja käytävän päähän ja kun käännyin huomasin et se äijä oli lähteny mun perään ja jähmetyin vaan siihe ku se juoksi mua kohti ja sit en oikeestaan muista siit mitään muuta ku et heräsin alakerran kaverilta ja oli suht turvonnu olo ;)
    Se äijä vielä jäi siihen ulkopuolelle pyörimään kun kaverin vanhemmat soitti poliisit. Yllättäen kytil meni joku 20min ja se ukko oli jo lähteny pois.

Et näin pitkän jaksoin kirjottaa ku o tylsää.

Kirjotusvirheet ja muu säätö johtuu sit siit et kirjotin vasurilla ku oikee käsi paketis :(

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sivistymättömiä ihmisiä... No etin linkin huomenna :D Mut semmonen kuitenki et tuijotat yhtä kuvaa 30sek ja yhtäkkii siin leijailee semmone niin friikin näkönen ämmä et sä oksennat sydämmes säikähdyksestä. Vähä samanlainen ku Kikia-animaatio.

edit:
    jaksoinpas: http://www.jaybill.com/article.php?articleID=49
    kato tota minuutti putkeen tarkasti.

5. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Mä en muista mun pelottavint kokemust. Mut se on pelottavin. Mä olin jotai 2-3 sillo. Ajeltii mummilta ja papalta himaan yöllä. Oli ihan pimeetä. Ei näkyny ku vaa puita hämärästi ja vähän välii auto joka tulee vastaan. Yhtäkkii tielle ilmesty iso varjo: hirvi. Siitä vaa melkei täysil mentii sitä päi. Sisko kerto et mä olin vaa hokenu jotai samaa lausetta koko ajan, mä olin nii shokis. Onneks ei käyny kuinkaa. Siskolle vaa jäi elin-ikänen arpi vasempaa käteen.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Mun äiti kävi kerran huvikseen ennustajalla, ja kertoi kotiin tullessaan huolestuneena että ennustaja oli ollut kauhistunut nähdessään mummoni kuvan, ja sanonut että mummon sydän on sairas ja"tulee rajojensa yli". Viikko sen jälkeen kun äiti sanoi minulle näin mummo joutui sairaalaan sydämen laajentuman takia.
    Hui.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hmm, kohtuu pelottava kokemus oli kun oltiin jenkeissä koulun ruokatunnilla polttamassa kukkaa lähi korttelissa. Sit auto ajaa siihen viereen ja tyyppi hyppää ulos vilauttaen virkamerkkiä ja huutaa "Police you fucking potheads! Get the fuck out of my neighborhood!" Ja lähtee ajattaan. Sit juoksin sellanen vitun iso reppu selässä paskat housuissa naama valkosena karkuun, ja se ei onneksi saanu sit kuitenkaan mua kiinni. Siitä ois voinu tulla pahemman luokan sanktiot tuolla jenkeissä päin..

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

onkai niitä varmasti tosi paljo mut tä tuli ekaks mielee...

no oltii mökillä kalajoella...sit jotku jannut oli ryöstäny siellä pankin ja lähteneet takaa-ajoon..
    no sit keskel yötä ku olin nukkumas ihan rauhas...
    ni nä jannut vetää 140km/h meidän mökin seinään...sinne osaksi kiviperustuksiin...
    no sit mä herään siis aivan helvetinmoiseen tärinään...niinku olis joku 10 richterin
    maanjäristys ...
    ja unisena ihan vitun paniikissa siellä et vittu tä mökki sortuu ja sillee....:D

siis karkuun ajaa eikä takaa-ajoon prkls...=)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Varmaan ku joku muutama kuukausi sitte käytiin huvikseen ajelemassa tuossa viereisessä kunnassa. Eli siis Ivalossa. Ei kauan keritty ajaa ku meitä seuras jo kolme autoa, pakotti pysähtymään. No me siinä tultiin autosta kavereitten kans. Ne alko siinä että nostakaa housut.. no ei paljon vaihtoehtoja ollu ku joku 10skini/amis pelleä ympärillä. Meitä 5. Nosteltiin siinä sitte housut ja sitte pojat kävi tosissaan päälle. Kaverille tuli potkua päähän ku se makas maassa, sitä oli ensin vähän hakattu.
    Mulle tuli kans nyrkkiä ihan kivasti...minkäs teet ku pari äijää yhen kimpus. Sinääpä se... Mehän sit kerrottiin heti poliisille, korvauksia saattaa katos tulla. Ja tuleeki.. ei tietoa viel et paljon...

Mutta! Ei siinä vielä kaikki.. tässä teille esimerkkiä kuinka VITUN äpräriä poliisit on.

Me soitettiin heti siitä sitte poliisille joka oli noin 30km päässä.. sanotaan sitte se koko homma et meidät kohta hakataan että jos voisitte tulla aika vauhdilla tänne.. Poliisi vastaa: ei se kannata ku se on aika turhaa lähteä...(!!!!) Me sanottiin siihen että kohta tulee sitte ruumiita täällä.. Poliisi sano että ne saattaa(!!) käydä vilkasemassa. Otti viel minun puhelin numeron että saa siite soittaa miten meille kävi ja missä me ollaan.. ei oo vieläkään sitä soittoa kuulunu. Niin että sellasia ne on poliisit..ihan kivoja.

11. henray

henray 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Melkeinpä pelottavinta on se, että että aamulla heräät ja kätesi on puutunut tunnottomaksi ja et pysty liikuttamaan sitä. jatkan lisää kun pääsen kotiin ;)

edit: typo

12. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

no mul olis varmaan se kerta,ku täs pari vuotta sitten olin tuolla pyhätunturin offareilla ja löysin semmosen unelmakurun täynnä puuteria.sitä sit siinä iloisena alaspäin melkoista vauhtia viiletin,enkä huomannu kurun laidalla kellottavaa varoitusmerkkiä(kurun pohjalla kun olin).katselin ylöspäin samalla laskiessani,kaunis taivas kun oli juuri sinä päivänä ja yhtäkkiä,kun laskin katseen takas lumenpintaan aivan siin nenän edessä oli jumalaton kieleke(ehkä noin 30 metriä pystysuoraa pudotusta).sain just ja just pysäytettyä siihen kallion nokalle niin,et kantista oli ehkä puol metriä siihen kielekkeen nokalle.eikä se siihen loppunu vaan,ku tää lumikieleke,joka oli siinä nokalla alko pettään pikkuhiljaa alta,niin tuli aika kiire pomppimaan ylöspäin.siinä vaiheessa alko polvet vähän jo täriseen,ku rupes aatteleen,et hengenlähtö oli siinä puolen metrin päässä..:eek:

13. jam-masta

jam-masta 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Okei, bongi oli just ladattu ihan täyteen, ja kaikki oli paikalla. Sitten sytkäriä ei löytyny. Ainoa tuli saatiin liekinheittimestä, samanlaisesta mitä käytettiin vietnamissa. Viereinen kaveri syttyi ilmiliekkeihin, ja ajattelin, että se olisi voinut olla minä!

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mua kuumottaa aina ihan vitusti ajaa pimeellä isoilla teillä! pari kertaa oon nähny tien vieressä (onneks ei ollu tiellä) hirven seisoskelemassa....alkaa kyl kieltämättä jalat tärisee!!! :(

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

varmaan pari se kun pari kesää sitten hietsussa eräs kaveri juoksi puukko kädes mua kohti.

Mä en vaan päässy liikkuun mihinkään jämähdin vaan paikalleni.

Se rupes olee jo vitun pelottavaa.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kesä 2001, aurajoen ranta. vitun känäs. nojoo, kävellään eteenpäin siin keskustaa kohti, ja siit kävelee pari jätkää ohi. hetken pääst ne jätkät tulee sielt kavereineen, niit oli joku 6-12 näin karkeesti arvioituna. nojoo, mä ja pari mun homieta kävellään eteenpäin, ja ne lähtee juokseen kohti,. ekakas saa mun toinen kaveri osumaa, sit toinen. meitsi kysyy et mikä on homman nimi, vastaus: sun kaveris vittuili mun kaveril, sit tulee osumaa, kaadun maahan. sit joku perus rinki siihen meitsin ympäril, ei muut ku pleksit suojaan, naama suojaan, mut monoa ja lyöntiä tuli ihan hyvin. nojoo, siit selvittiin sit vitunmoisilla määrillä kuhmuja ja mustelmia. ja pleksitki oli ehjät. nojoo, siin ku makas maas, ja tuli monoa kylkiin, ni siin ehti kelata kaikenlaista. joo.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sama vuas, sama mesta,sama kuosi, mul meinas käydä samat.päästii karkuu.onneks.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

minä joskus 7-8 vuotiaana olin äitini ja siskoni kanssa menossa täältä lieksasta nurmekseen noin 6 aikaan aamulla.... sitten yhtä äkkiä auto alkaa menemään liukkaalla tiellä edes takaisin... ja sitten menemme penkkaan ja parim etriä alas päin kuperkeikalla auto lentää...
    mutta ei se itse asiassa pelottanut yhtään..mä olin vaan tyhmänä ja nauron..pidin sitä silloin kivana...

ja sitten..pari viikkoa sitten tyttöystäväni täti ajoi autoa minä ja tyttöystäväni kyydissä.. auto lähtee uraan ja keskelle poikittai tietä...
    linja auto tuli meitä vastaan...
    juri saatin auto käännettyä..jos olisi tapahtunut 10 sekunttia myöhemmin en olisi tässä.
    nyt kun ajattelee niin pelottaa ihan...
    silloinkin vaan nauróin..
    lisää tulossa:paha tarina..

-wille

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no mua pelotti ainaski joskus ihan pienenä (5-7v?) kun mun mutsi oli ajanut kolarin, tienny yhtää mitä sille oli tapahtunu. ei sille sit mitää ihmeempiä ollu tapahtunu mut kun tuli vaa soittoo et äites on ajanu kolarin niin vähän hypähti sydän kurkkuu.

sit toinen, olin yks perjantai vähän kaatamassa ja hirveessä gänässä vielä sitten nukkuun. herään siinä klo 3-4 yöllä ja aattelen että kuka vittu soittaa musiikkia näin lujalla kun sellanen "tum tum tum" tosi kovalla tahdilla hakkas korvissa. no, ei muutakun yritin nukkua lisää ja sit huomasin et oli vitullinen hikikin päällä, käsi sattu sit johki paikkaa missä tuntee kuinka sydän lyö niin pulssi oli varmaa joku 160, siinä pikkusen pelästyin. yritin nousta mut mikään raaja ei tehny elettäkään. aattelin että se on menoo nyt, mut lopulta pääsin kontaten vessaan, join hirmusesti vettä ja selviydyin!

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yks pelottavimmista kokemuksista on, kun juutuin kello 12 yöllä liikenneruuhkaan Kokkolan keskustassa, jonka muodosti noin 40-50 karvanoppa/tekno autoa ja siitä sumpusta olikin selviämistä. :D