302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Paras mainos?!?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 17.08.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Varmaan mainittukin jo se vaeikkauksen "maailma on erilainen vakioveikkaaajan silmin". Ollaan kehitetty siitä jo ihan oma läppäkin.

Toinen on tämä ylex blingbling mainos, jossa ei ole sanoja ollenkaan.

2. RogerKuitti

RogerKuitti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    paras tällä hetkellä on se olut(olvi?) mainos jossa palomiehet kantaa sen jääkaapin sieltä rakennuksesta ulos.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Täs ei oo vissii tullu sitä jotai vanhaa Olvi cxx (tjsp) mainosta jossa on se aika helmi muija jossai saunas tai jotai, ja sit siin kuvataa sen hinkkei eikä sitä ku se kaataa sitä bissee.

Ja se tuplan "patukkaa tarjolla" mainos on kyl takuulla paras mitä mä oon ikinä nähny

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Niken freestylet on douppei ja sitten on tottakai keltasen pörssin mainokset,yksi parhaista on tää "yooo chicago" jamppa
    joka kauppaa räppimasiinaa

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pölkypyörät kuntoon! -kampanjamainos

kuvaus mikseristä:
    "Tee C-kasetille, MD:lle tai CD:lle puolen minuutin mittainen radiomainos tai puffi valtakunnalliseen kampanjaan aiheena 'Polkupyörät kuntoon'. Mahdollinen spiikki omalla äänellä. -- Eli kyseessä on Stadian Ääni-ilmaisu -linjan ennakkotehtävä ja nüt sullakin on chäänssit kurkata miten humoristinen mainosvirtuoosi mä oon.. höhöö! :DD"

<-- http://www.mikseri.net/gabrielc

6. Kummiseta

Kummiseta 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Meitsin tän hetken suosikki on Nokian renkaiden mainos.

Mies ajaa autoo ja menee kuselle. Ja huomaa sellanen "sähkösen lehmäaidan" siinä vieressä ja hitaasti käntää sihtii sitä kohti. Koht tulee sitten kauhee sähköisku. Loppus tulee jotain tähän tyyliin "Nokian renkaiden turvallisuus saa sinut etsimään jännitystä muista tilanteista"

Edit: Typoja

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mutta siinä KevytLevi/Lätta(?) -mainoksessa, missä se hemmo juoksee ampiaista pakoon, on kovat rytmit.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

-Bjööööööööööööörn!!

jaksaa naurattaa

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaikkien aikojen parhaat mainokset on kuitenkin legendaariset Markantalo-mainokset, missä se tupeepäinen jamppa selittää :lol:

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ite nauroin eile sille yhelle auto-mainokselle jossa se äijä kusee siihe sähköaitaan!!ne ilmeet oli nii karui et ei voinu olla repeemättä!se o must yköne täl hetkel...

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mikä on sen Koff-mainoksen, jossa ne jannut avaa koffeja ja reissaa millon milläkin kulkupelillä, musiikki?

Pliide! Iha pakko niiq saada tietää!!!1 :lol:

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oisko joku side mainos, missä henkilö kaataa sinistä nestettä siteen päälle ja se imeytyy siihen kuin seula. Parasta siinä oli se, että ei edes tajunnut mitä se neste oli enne kuin kasvo vähän vanhemmaks :lol:

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Se uusi Nokian rengas-mainos on tosiaan aika helmi!!! Samoin jo aikaisemmin mainittu "hyvähyvähyvä"-mainos. Mä en tiedä mikä mua sytyttää seuraavassa mainoksessa, mut mun mielestä se on hyvä!

Siis tää Fazerin paahtoleipä mainos, jossa aamupalapöydässä isä ja kaksi poikaa. Vanhempi pojista juttelee kaikkee leikeistä (mm. "sohva on vuori, jolle hyökkää apinalauma, mä voisin olla se apinalauma, ja sit siinä vuoren alla on krotiililampi, mikä me saadaan helposti tehtyä pesuvadista), siihen tää pienempi toteaa "Hei, Turrehan vois olla ROKOTIILI!!!" Samaan aikaan kuvaan tulee joku sellanen terrieri tai vastaava koira. Vanhempi veljeksistä jatkaa: "Joo, ja sit kun me vielä leikataan iskän partakoneella Turrelta karvat, niin se näyttää ihan krokotiililta!"

Sit se poika purasee sitä paahtoleipää, ja lehteä koko ajan lukenut isä toteaa "Sehän kuulosti hyvältä." Samalla hetkellä pojat ryntää pöydästä pois ja vanhempi sanoo "Turre, tänne näin."

Mainos loppuu kuvaan aamiaispöydästä ja taustalta alkaa kuulua partakoneen surina.

Jotenkin vaan toi mainos iskee muhun... :) Don't know why...

16. Anonymous

hee. se "hyvähyvähyvähyvä" mainos on just huippu x) niin. ja seppälän joulumainos ku siinä on se sairas laulu.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Muhun uppos ainakin tollanen pari vuotta sitten tullut mainos, missä oli jalkapallopelin aloitus jollain kentällä, ja kun tuomari heittää kolikkoa, juoksee joku pelaajista nappaamaan kolikon, ja juoksee kentän poikki pakettiautoon, mikä odottaa tiellä. Tämän jälkeen pakettiauto karauttaa pakoon, ja ruutuun tulee teksti: "Meidän asiakkaamme tietävät markan arvon."
    Tuon edessä oon hajonnu kyllä joka kerta. Oiskohan ollu joku Pohjolan mainos?

18. Anonymous

Toyota(cinematography),Dressmann(voice/cinematography),Nike bball(overhall)..äkkiseltään noi tuli mieleen.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Emmätiedä oonks mä tähä jo aikasemmi vastannu, mut vastataan nyt viel kerra.

Parhaita on kyl just se hyvähyvä mainos ja Kurko on kans hauska ja sit kans Olvin mainokset (RIP Jeppe :( )

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Onks Jeppe kuollu tä on järkytttävin uutinen sittten jam master jay:n kuoleman

r.i.p jeppe