302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Paras mainos?!?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 17.08.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En ainakaan löytäny tällästä mutta voi olla että se johtuu mun rajattomasta tyhmyydestä... mutta kuitenkin, mikä on paras mainos mikä telkkarissa pyörii...? Ja mainosmusiikki? Siitä kyllä oli jo jossain mutta ihan sama...

2. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    paras.. jaa.. enpä tiedä.

mut se pepsi mainos, missä ne vetää roskakärryllä veteen, on ihan sairaan hyvä. musa on täys kymppi.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tää mainos ei oo näkyny Suomessa mutta reippaasti paras mitä on. Niken mainos nimittäin. Siinä jotain hemmoa läppästään olkapäähän ja tää on, että ei prkl. Ideana on, että kaikki muut ympäri Nykii juoksee sitä sit karkuun ettei jäis hipaksi. Se on vaan niin hyvännäköstä kun porukat kiirehtii autoteiden yli tms. paniikissa :).

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei tuu mitää mieleen, joten ei kai sellast hyvää oo täl hetkel... se oli kyl aikonaan ihan kingi se: "en oo koskaan juonu maitoa..........................enkä juo.
    *ja sen kyllä huomaa*

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo se on ihan vitun hyvä mainos se voitti sen kisanki siel jossai:D

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sitä ei oo vähään aikaan näkyny... sitä Soneran mainosta jossa se tyttö laulaa jossain joulujuhlassa. Se oli hyvä.

7. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

libressen funkahtavat sidemainokset on ihan gurgoja!!

mä oon jopa metskannu niitä sämplättäväks. enkä oo yhtää outo.:(

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä taas vihaan sitä iha kybäl. se on niin tekemäl tehty just tommoseks "nopeit leikkauksii-hauskaa menoo-sekoillaa"-pätkäks... mut se on vaa mun mielipide..

9. vilhovelho

vilhovelho 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    upcider mainoksessa on hyvä biisi.siinä kun kaikki dokaa,ja se yks urpo suo vettä tai jotain.

tietääkseni dj slow ja got to funk

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Muutamien vuosien takaiset japp-mainokset oli parhait!!

11. Anonymous

Aina kun mä nään MTV:ltä sen mainoksen jossa sellanen vihreäpaitainen stetsoniin pukeutunut mies tanssii tyylikkäästi niin mun tekee älyttömästi mieli mennä ostamaan jotain H&Msta.
    Ja niissä Adidaksen "Climacool" mainoksissa joissa oli ainakin Becks ja Anna Kournikova oli ihan älyttömän hyvät musiikit.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hmm, näin ton kerran, oli joku pidempi versio, vähä siinä on muuten TÖRKEEN hyvä biisi taustalla, huhhuh, eargasm.

Upcider mainos on kans hyvä (se hissi juttu), ja se tyyppi vetää sitä boolii ja kaikki on ihan "wtf" sitte se ottaa pullon kätee, ja sitte tulee kovaa musaa, lol, se on vaa niin guru.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Damn, ehit eka ne oli kyl gurkoja. Aina se rastapää työns jonkun auton jyrkänteeltä/sillalta.
    Kunka monta erilaista niitä oli?

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tällä hetkellä paras mainos on se fanta mainos mis ne tyypit on jossain radiossa ja sit se chiksi tuo lasin ja fantapullon. sit se radiotyyppi sanoo et tulee paska sää ja pistää mikin siihen lasin luo ku se chiksi kaataa fantaa siihen. sit kuuluu niinku satais.. toinen radiotyyppi laittaa vinyylin soimaan. sit ne menee biitsille surffaan ja siel ei oo ketää muita...

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ihavvituhhyvä

18. Anonymous

Pepsillä on kyllä hauskojakin mainoksia, kuten sumojalkapalloilijat, se kun pikkupoika pyytää Becksin pelipaitaa ja kun tuomari ostaa Pepsiä.
    Ja siinä Upciderin mainoksessa on kyllä kovat musiikit.
    Niken korismainos oli hauska. Eikös se ollut myös Afrika Bambaataan musiikkivideo?
    Ja olutmainokset ovat yleensä hauskoja.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

se on joku libressen mainos. siinä nainen valmistautuu kunto lenkkiä varten ja sit se kumminkin jaksaa juosta vaan ne portaat alas, ja menee sit hissil takas ylös....

20. Anonymous

voi olla, että se oli ekalla kerralla ihan ok, mutta mietippä, kun sen näkee, joku 5 kertaa päivässä argh :( yleensä noista pitkistä mainoksista tulee pidemmän päälle tosi tylsiä (onneksi toi ei pyöri suomessa :) )