302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin virheostos jonka olet tehnyt

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 14.10.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Huh, onneksi en koskaan ostanut tuota. Muistan kun Top Tenissä pitelin toisessä kädessä Man vs. Machinea ja toisessa Looptroopin The Struggle Continues -plattaa. Jälkeenpäin tykästyttyäni kovasti Struggleen kuuntelin kaverin Man vs. Machinea ja olin pillahtaa itkuun silkasta onnesta, voi helvetti jos olisinkin valinnut toisin... Koko levyllä on vain yksi hyvä biisi ja kaikki muut niin karseata kuraa että huhhuh. Premon tuottama "What A Mess" on levyllä kuin timantti keskellä paskakasaa. Ei mikään ikiklassikko, mutta erottuu kyllä tuolla levyllä selvästi edukseen.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:e86a40b48e="Uruguay"]Snoop Dogg - Dead man walking

Kaikki muut levyt on hyviä, mutta tätä levyä ei olisi tarvinnut tehdä...
    Ei löydy yhtään hyvää biisii 12:sta raidasta![/quote]
    Mitä helvettiä? Melkein jo pelkkä Head Doctor ja vaikka Hit Rocks ownaa sen uusimman, Paid Tha Cost... joka on mun mielestä aika paska. En oo ikinä kuullu, että joku asettas esim. Da Game Is... Dead Man Walkingin edelle. Strange times we livin' in...

3. migeone

migeone 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    onneks mä oon alkanu vähän enemmä nykyää kelailee et mitä
    ostan. nykyään on melkee pakko kuulla muutama stygi platalta,
    ennenku sen poistaa..
    mut onhan näit tietty:
    -Gangsta Rap (onneks sain myytyy johonki)
    -Fintsut:Tän tahtiin (tänki vois kyl myydä)
    -Mc Hammer: joku kuus biisii, kaikki jotai remixei (1 € Anttilasta)

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Onhan tää hyvä levy, ainakin parempi kun se yks no limit vääntö.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hahaha. tällä menolla saan tuon oman Pommini myytyä kolmen vuoden päästä sadalla eurolla, pitääki muistaa lihavoida Avaimen nimi.

Jos ei Multiply oo kova biisi, nii mikä sitten. Ei siin kyl tosiaankaan ole paljo mitää hyvää siinä levyssä, X-to-tha-Z:n ehdottomasti huonoin levy.
    Joku "My name", huhhuh. :(

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Huonoin ostokseni täytyy ollaa KAPASITEETTIYKSIKÖN päivästtoiseen ...vuoden 2001 huumaa... En oo ikinä tehny järjettömän mieletöntä floppiostosta , mutta kriteerit täyttyy tän levyn kohdalla.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei prkl, noitahan olis pitäny hamstrata silloin kun kävin omansa ostamassa..junnuthan maksaa ihan älyttömiä..

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

nyt ei ainakaan tuu mieleen yhtään erittäin huonoa...tai edes huonoa cd:tä jonka olisin hankkinut,kun harvemmin ihan sokkona niitä cd:itä tulee ostettua.joskus on ehkä ollut jokunen platta joka ei oo ollutkaan ihan odotusten mukainen,mutta kyllä niitäkin oppii kuuntelemaan kun tarpeeks kauan jaksaa kuunnella.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mähän mailasin, et olisin halunnu rahoja takas. Sun myynti tekstistä puuttu oleellisia tietoja, mutta sellasta sattuu. :twisted:

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nehän voitti joskus Upteekin äänestyksen parhaasta demosta tolla biisillä =)
    "suomi waaaaht"

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nii. Oleellisia tietoja on, et siin pitäis mainita, et kyseessä onkin omakustannelevy => rahoja takas.

Ja toinen oleelline tieto on, et pitäis mainita, et se onki sellases pahvikuorikotelossa => rahoja takas.

Kolmas oleelline tieto oli, et mun ois pitäny mainita, et kyseessä ei oo piraattilevy => rahoja takas.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

14. Tiketti

Tiketti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Siirtäkää tämä keskustelu palstan ulkopuolelle.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ezkimo - iso e
    junior senior - se uus
    insane clown posse - wraith

ei nyt muita muistu mieleen mutta kyllä sitä on tullut kaikenmailman paskaa ostettua :p

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei kylla hirveesti naurattanu ku pistin levyn soittimeen

ehka kaks hyvaa biisia ja oli vuoden odotetuimpia levyja.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

toi dead man walkin on mustakin ihan kohtis levy.vaikka onkin suge knightin rahastus keino. snoop itse ois halunnu kieltää tän julkasun mut ei onnistunu.kun käy snoopin sivuilla ja katsoo kohtaa discographia huomaa jotain,dead man walkin puuttuu eli snoop ei itse laske tätä omaks levykseen sama juttu koskee tota death row´s snoop dogg greatest hitsiä.
    on tolla levyllä kuitenkin kovia biisejä ainakin hit rocks ja may I.levy on paljon parempi ku ne paskat no limit julkaisut.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

minä tyhmä menin ja ostin joskus pari-kolme vuotta sitte DR.DRE 2002 levyn... en tajuu mitä oikee tapahtu.. ihan hirveetä paskaa... ( kaiken lisäks siinä on kaks levyy... cry

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mitä helvettiä onko drella muka vielä lisääkin levyjä(siis tarkoitan sellasia jtka on todellakin sen soolo levyjä)kun chronic ja 2001.jos tälläinen 2002 on mun tarttee heti mennä tutustuun siihen vaikka oliskin paska