302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin virheostos jonka olet tehnyt

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 14.10.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kyllä se taitaa mullakin kallistua tohon kwanin levyyn. suomen ensimmäinen naismc mariko oli myyntilauseet sillon joskus, mutta loppupeleissä mimmi ei edes riimittele enää, lähinnä laulaa vaan. joten blää se oli huono virheellinen ostos.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

puff daddyn (nykyisin p.diddy) forever- niminen platta. Aika tosi huano. Toimii ku nahkahousut Mikko Kivisellä. Ei ne toimi.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

voi munalauta. mä ostin addun recordbagin. ei saatana, se hajos heti, kun siel oli kirjat, sniikkerit ja noin satakiloinen nokia matkapuhelin. perkele. se kylläki maksoi noin 30euroa. ne kusetti mua. ja se saatanan sama laukku oli syndicatessa varmaan biljoona euroa. ÄLKÄÄ ANTAKO NIIDEN VEDÄTTÄÄ! :!:

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

smile now , die later ... sehän on ihan saatanan hyvä (ainaki mun mielestä) . paras frostin levy ja monta hyvää biisiä (esim. la familia , you ain`t right , rest in peace , how many ways you can lose a body...)

mun mielestä oikein hyvää ruthless records tuotantoa

frostin sen jälkeinen levy (when hell a. freezes over) oli aivan paska mun mielestä

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En voi älytä miten joku dikkaa. Mutta mikäs siinä sitten, en voi kuvitella miten paljon vihaisin tuota uudempaa levyä. :evil: :roll:

6. BooYaa

BooYaa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Tää oli jo aika LOL.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllä itsekin pienempänä varmaan ostit paskaa. Ja se on LOL todellakin. Mut ostaahan ne sadat tuhannet pennut Hannaxiiki ja se kuuluu kyl lapsuuteen et menee muodin peräs. Onneks pääsin ohi tosta vaiheesta n. vuos sitten :D

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En tiedä sitte onko pahin mutta paha ainakin:
    Snoop Dogg - Da game is to be sold, not to be told

HYIH!

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Redmanin "Malpractise". Tuo kertoo kylläkin ehkä enemmän siitä, ettei pahoja virheostoksia ole tullut, kuin Malpractisen huonoudesta. Joka tapauksessa heikoin levy, jonka omistan ja Muddy Watersin jälkeen odotin jotain paljon parempaa. Pari hyvää biisiä, siinä se. Muhfucka, Soopaman Luva.. harvassa tämän levyn tähtihetket.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

värjäävä saippua, jostain pilailupuodista kaisaniemen tienoilta..
    siellä se on vieläkin jonku laatikon pohjalla.
    sen pitäs värjätä sillä pesevän kädet tms.. mut sen pohjassa on reikä
    josta näkee ihan selvästi et se on täytetty jollain shitillä..

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vaikka kirjoitankin nyt erinimellä niin on pakko tarkentaa topikin aihetta. Tällä topikilla on enemmänkin tarkoitus hakea virheostoksia jotka koskevat levyjä, eikä mielellään mitään pilailupuodeista hankittuja toimimattomia koiran paskoja.Sen takia tämä topikki on pistetty hiphop-kekusteluun eikä yleiseen koska aihe on rajattu levyihin, vaikka sitä ei välttämättä aloitus viestistä ymmärräkään.

Siis pahimpia levy virheostoksia kiitos!

13. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Ihan paska levy !!!!!!!

14. eibou

eibou 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    lpr:n sumast ostin kuudel eurol ICP:n the amazing jeckel brothers! :oops:

kaverilt sain ilmaseks petri nygårdin mun levyn :oops:

elikkä jos joku haluu ostaa ni pakettina vaik 8e.maksan postit.

15. arc

arc 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    219
    Aktiivisuuspisteet:
    13,471
    ok, nyt tuli henkilökohtanen ennätys! tiedän etten voi mitenkään puolustella tätä, mutta oikeastaan katselin ulkomailla levykaupassa tätä levyä ja se jotenkin jäi käteen pinon alle ja kassalla huomattauani ajatteli että no hitto, kokeillaan sitten..

pahin virheostokseni on Juvenilen uusi Juve The Great albumi.

tuo ehkä vähän kiinnosti sen takai kun lehdissä olleissa mainoksissa on lukenut jotain uundesta tyylistä jne ja levyn kansi oli ihan eri luokkaa kuin Cash Money mätöt yleensä. no, uudesta tyylistä ei ollut tietoakaan ja levy oli hirvittävintä kuraa ikinä.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siis mitä helkkaria??
    Ei puhettakaan tommosesta, raaka saaga on ehdottomasti paras suomijulkaisu mitä on koskaan tehty, kuuntelepa levy uudelleen ennenkuin alat dissaan.Parempia räppäreitä ei löydy suomesta mitä toi levy sisältää.

Vosit muuten mun puolesta hieman perustellakin mielipidettäsi, kun meet tollasta laukoon.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pahin virheostos ollut varmaan Will Smithin Willenium josta maksoin 1€.
    Menetetty raha ei vituta vaan se että en pääse siitä paskasta eroon enkä raski heittää sitä roskiinkaan.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

voi ei.. hävettää niin paljon et itkettää.

ja rule: pain is love
    ihan oikeesti. pistäkääs nolommax :oops:

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No Kyllä mua ainakin hävettäis paljo enemmän jos joskus oisin sortunut ostaan esim: jonkun fintelligenssin levyn.Onneksi en oo.

p.s. Oo kiltti, älä käytää X-kirjainta ks:än tilalla.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

homma vaikka poltettuna se eka. En usko että Brotha Lynch Hung siitä hirttää.