302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin virheostos jonka olet tehnyt

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 14.10.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Toi on just sellanen mis ei oo ku ehkä muutama Dren oma biisi.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yks olis toi Raekwonin Immobilarity, jossa on hmm.. pari hyvää biisiä, kolme ehkä. Nueran uus on kanssa aika kammotus.. Own World

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ostin tyhjän levyn ja poltin siihen rdn:n levyn....

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

siis ihan hirveä levy!!

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Semmosii on kyl paljo jotka vaa happanee hyllyssä... Seremonian mestari, Hiphop underground (tai jotai sinne päin) Tulenkantajat ja kwan.
    kwanin levystä mä kyl tykkäsin pentuna mut se uudempi tuli sit ostettuu tässä viime kuukausina... damn´t :lol:

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kuuntelin ehkä kerran läpi..

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joku parin sadan euron motorolan kännykkä. eka olin ihan innoissaan ku sain sen ja sit rupes vituttaa ku menin ostaa sen, mut onneks sain vaihdettuu sen tähän perinteiseen nokia 3330:aan (hyvät välirahat) johon olen ollu tyytyväinen.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllä hävettää.. Menin joskus seiskalla ostaan Nesteeltä sellasesta "poptori" -jutusta ku siel on niin halpaa sellasen "Naurettavaa" -CD:n. Kyllä muuten oli paska! :D Kaikki nää vuodet se säily jotenki ihmeellisesti, ja sitte joku puol vuotta sitten kaveri oli käymässä ja piilotin sitte sen sen taskuun. Paluupostinahan se tuli postilaatikon kautta. :roll:
    Sitten en kestänyt ja otin siitä ihan hyvät CD:n kannet ja heitin levyn vittuun..

Sil oli tyyliin "hepokatti maantiellä poikittain" -tyylisiä lauluja et saatana..
    Yks "hyvä" kyllä löyty, Turo's Hevi Gee - Santapaperi.. tai jotain, mut se on legenda! :wink:

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo mä ostin Snoop Doggin levyn se oli nolimit recordsin paskaa laatua ja makso viäl täyet kymmene euroo. Se on nii paska et *****

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

The Firmin levy on kyllä ihan hirveetä kuraa.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Petri Nygård: Mun Levy on yks maailman hirveimmistä ja uskon et koko muukin tuotanto on sitä itseään.
    Ostin myös joskus CooCooCal: Disturbed tai joku sen tapanen... no nyt tuli jo kyynel silmäkulmaan. Surullista.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos todella tätä levyä tarkotat:
    Ei nyt mikään aivan loistava,mutta ei huono todellakaan.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

coo coo cal ei kyllä voinut olla hirveä virhe ostos koska on täynnä hyviä biisejä, itse poistin ton hintaan 3€ anttilasta ja oon siitä lähtien kuunnellut sitä melkein joka päivä.
    Tarkistapas levyn nelos biisi uusiksi ja tee sitten vasta johtopäätös onko se kuraa.

14. Capone

Capone 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Niin se snoopin eka No Limit levy. Mäkin ostin sen. Voi vittu että osaa olla epäonnistunut levy!

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ylivoimaisesti paskin levy on Frost- Laugh now Die later (tai jotenkin noin se nimi meni)
    Kerrankin ostin levyn kuuuntelematta ja se oli ihan saatanan huono!
    Ei niinkun mitään järkeä.
    Jos joku haluaa ostaa niin myyn innoissani.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos puhe on da game is to be soldista niin kyllä sen levyn aloitus biisistä sen kymmenen euroa maksaa, Snoop world on ainakin mun mielestä hyvä, lähes kaikki muu siinä levyllä sitten onkin kakkaa.

17. Tunne

Tunne 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,636
    Tällä hetkellä ainaki pahiten rassaa, ku menin ostaa Rudyn Vaimo cd:n! Ku se ei vaan iske muhun yhtään! Ehkäpä jonakin päivänä iskee...Mut ei voi mitää, ostettu mikä ostettu.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

jos haluat niin voithan myydäkin sen esim: MULLE!

19. -AS-

-AS- 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    2Pac - Until the End of Time oli aikas lailla pettymys joka tuli hankittua muutama vuosi sitten. :shock:

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mullakin on Coo Coo Calin disturbed ja in my projects on ihan ok biisi mut muut on aika kuraa. Ei kylläkään harmita hirveesti kun sain 3e:lla.

Pahin virheostos on varmaan Shakiran Laundry Service ja räpin saralta ei kauheita pettymyksiö ole tullut mutta Nellyn sellaiseksi voi kai sanoa vaikka Dilemma on ihan kingi biisi.