302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin virheostos jonka olet tehnyt

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 14.10.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kertokaapa virhe ostoksistanne eli oletteko ostaneet itsellenne äkillisessä mielenhäiriössä levyn joka on niin paska ettet kehtaa pitää sitä hyllysssäsi vaan siitä on heti päästävä eroon.
    itselleni kävi tänään tollai olin divarissa ja satuin huomaan 1,5 € halpa kopassa levyn joka oli joku b.g the prince of rap ja albumi the time is now
    ajattelin että 1,5 voi satsata levyyn oli se kuinka paskaa räppiä tahansa ja tyytyväisenä ostin levyn.kotiin päästyäni laitoin levyn soittimeen ja mitä huomasin,captain jackia paskempaa euro humppaa alko soida. otin levyn pois soittimesta ja tarkistin oliko se oikea levy,oli se! .ihmettelin siis miten voi tälläistä paskaa tehdä jätkä joka kutsuu itseään prince of rapiksi.nyt levy on mulla ja heitän sen varmaan sisään jonkun postilaatikosta huomenna kun oon lehtiä jakamassa.levy on huono ettei sitä kehtaa edes pitää hyllyssä.eli kertokaapa te onko teille käyny saman kaltasia mokia.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hahah! Multa löytyy tätä kyseistä levyä varmaan joku kymmenen kappaletta vähintään. Älkääkä kysykö miksi :)

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ostin joskus Secons Hand Swampista halvimman levyn mitä löytyi.Se oli kokoelma nimeltä Gangsta Rap,hinta muistaakseni 3-3,5€(?).

Pistin sitten kannettavaan soimaan ja se on kyllä niin kamalaa sontaa.Yks hyvä biisi siinä tais olla,aika hyvin kun levyllä on joku 25 biisiä.

Tulkaa joku hakeen se pois.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

juvenile tha g-code on paskin levy minkä oon ostanu.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mitä artisteja levy sisältää? omistin itse joskus jonkun gangsta kokoelman ja olin ostanut sen vielä samasta paikasta samaan hintaan.
    oli siinä yksi kohtis biisi bone t´n h:n no surrender ja muistaakseni levy tais sisältää muitakin ihan tunnettuja räppäreitä. 8)

kritikal ratness,tahtosin minäkin kyllä vastauksen tuohon kysykseen miksi
    sinulla on tälläistä paskaa kymmenen kappaletta.minä ainakin otin kerrasta opiksi. :D :D :D :roll: :roll: :roll:

6. Knataturk

Knataturk 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    22
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Mullaki on ollu toi Gangsta Rap, onneks sain sen myytyy sen yhelle kaverille, joka nykyään diggailee sitä iha kybällä! :lol: Hyvä kauppa siis.

Toinen virheostos on Kapasiteettiyksikkö: Klassikko. Ostin tän joskus laivalta hintaan 18e. Surkea tapaus. Kukaan ei sitä multa oo suostunu ostamaan. Kaiken lisäks se näyttää rumalta levyhyllyssä

7. LJay

LJay 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Voivoi...sontaa on tarttunu varsinkin kirppareilta mukaan ihan liikaa.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Dr. Dooom - First Come, First Served tjsp..

Siis maksoin tästä 120mk.. Se on vitusti levystä jossa yhessäkään biisissä ei ole flowta.. Fuck Kool Keith..

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Menin joskus tietämättömänä lankaan ja ostin dj k2:n Mixtapen (volume 4)! Suurin virhe elämässäni! Paskaa musaa miksaamattomana ja joka biisin alkuun tungettu "it's k2" Sämple joka alkaa vituttaa jo kolmannen raidan alussa! Jos jotain kiinnostaa ostaa niin multa saa halvalla!

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Voe härrekuut....meitsi repes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei oo paskempaa scifi-leffaa varmaa ikinä tehty,huumoria yritetään tuoda erittäin epäonnstuneesti muutamalla seksistisellä läpällä..maksoin vielä täysi hinnan..ei kikki.. :evil:

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:ed88f3e23b="Wordless"]Menin joskus tietämättömänä lankaan ja ostin dj k2:n Mixtapen (volume 4)! Suurin virhe elämässäni! Paskaa musaa miksaamattomana ja joka biisin alkuun tungettu "it's k2" Sämple joka alkaa vituttaa jo kolmannen raidan alussa! Jos jotain kiinnostaa ostaa niin multa saa halvalla![/quote]

:D Meitsi oon syyllistyny iha samaan virheeseen! Ai että otti päähän ku kuunteli tota ekan ja samalla myös vikan kerran, aivan kauheeta Paskaa!!

Muut virheostokset ovatkin sitten olleet jotain parin euron ostoksii (esim. Cappadonna : Yin & Yan, Flesh-N-Bone, + jotkut kokoelma levyt ja soundträkit) et sinänsä ei oo hirveesti harmittanut niitten ostosten jälkeen..

Itseasias nyt muistu mieleen viel yks katastrofaalinen normaalihintanen virheostos, ostin joku 3-4 vuotta sitten jonkun Trick Daddyn levyn(käsittämättömän huono mut taitaa olla viel tallella)

13. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

en oo kunellu ekan kerran jälkee,enkä kuuntele!tota paskaa ei voi kuunella edes kännis!

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Maxx - To The Maxximum

Sillon joskus pikkusena.. Vituttaa kyl nyt..

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mutta onneksi oon päässy siitä jo eroon ja kaikenlisäksi sain siitä 10e
    en kehtaa enää missään naamaani näyttää,
    täytyy lukittautua VÄHINTÄÄN viikoksi neljän seinän sisään!

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jaahas..mikäköhän sen levyn nimi on. Mul on 2 trick daddyn levyy ja ne on molemmat hyvii. Onko siltä muka voinu huono levy tulla? :D

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Dominoe - Domino 5
    Lord EST - Aatelinen
    Raimo & Ässä - Raaka Saaga
    Eevil Stöö - Pinkkihinkkipikinichicksi
    Apassi - Tää Kaupunki
    A-zero - Kadonnut Sielu

Myyn kaikkia ihan innoissani, puhdasta paskaa kiekolla.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eevil Stöö - Pinkkihinkkipikinichicksi

Voin maksaa noista 8e?

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yritäppä päästä niistä eroon, roskis on ainoo vaihtoehto tollaselle BG the prince of rap-tyyliselle skeidalle. Toki kirpparit on tarjonnu vastineeks moniamonia iloisia yllätyksiä. voiton puolella ollaan siis.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joskus skidinä ostin joltain kirpparilta NYCC:n greatest hits:in :D