302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin tekemäsi moka kännissä

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 24.02.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Lähetin yhden härskin viestin vahingos... mummulle... oikeesti teki kipeetä.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kerran raflassa viime kesänä sanoin joillekin ihan tuntemattomille muijille jotka tuli istuu meiän pöytään et laittakaa oikein kunnon kismailusessio kehiin meille kun ei tääl oo mitään ohjelmaa. Ne ei paljoo kelaillu vaan alko siin imuttelee. Toinen hiero sen toisen tisseikin samalla. Oli vitun hyvä show siihen asti ennenkuin sen toisen jätkäfrendi tuli siihen eikä digannu niinku yhtään. Ihme jätkä! Ensinnäkin mua ei vois vähempää haittaa jos mun muija tekis tollasta vaan päin vastoin ja toiseks sen jätkän ilme oli jotain niin näkemisen arvoista ku se oli ihan kusessa tosta jutusta. Vittu me naurettiin sille!

3. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

no munmielestä ois kyllä mielummin hauskempaa mennä messiin ku vaan kattoo ku muijat imuttelee..:D

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tosi hyvä juttu jos ton oot tehny ni mahat olla vitun hauska äijä lol;)

6. Anonymous

-kerran pummasin poliisiautolta kyydin tyyliin : "joo oon toiselta paikkakunnalta enkä löydä enää kaverin kämpille..." taluttivat ihan ulkoovelle asti..
    - makasin kerran juhannuksena biitillä ja huusin että " voi vittu ku oon sekasin!" ja sit katon ympärilleni ja mietin "toi näytää ihan mut äidiltä, ja toi mun isältä, voi vittuu...
    -liian paljon mokia rumien naisten kanssa

7. Anonymous

eihä tuommosta voi keksiä,jos sitä mietit ja toisekseen unohdin kertoa että näin baarissa kerran yhtä niistä soltuista ja se sano mulle että ne oli jo miettiny että pitäiskö ampua tuota jalkaan ku olin yrittäny hyppiä väkisin sen puomin yli...

8. Kunkku

Kunkku 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    se tuli vielä mieleen, et joskus tulee sellai kunnon vainoharhainen olo.

olin kerran dokailee yhes mestas ja sit rupes tulee vähän nälkä ja lähin sit tiputtaa kebabii läheiseen "raflaan". no saan sen kebabin eteeni, ni tulee sellai sairaan huono olo. aattelin et pakko se on syyä, että tulee parempi fiilis. mut sitten must rupee tuntuu et ne kebab-paikan pitäjät tuijottaa mua sillee tosi pahasti. mä oon siit ihan varma. enää ei teekkään mieli syyä yhtään ku ne jäbät kuumottaa, mut on pakko ku on huono-olo ja nälkä. sit oot silleen tuskanhiki pinnassa taistelet sen kebabin kaa ja koko ajan tuntuu et ne jätkät kattoo vihasesti ja muutenkin seuraa sun jokaista liikettä.. onneks sain sen hoidettua ja äkkiä ulos... se oli karmivaa..

sit juhannuksen muistan sellasen, et oli todella meno päällä, oltiin yhen mimmin mutsin kotitalolla viettään aikaa. no jossain vaihees saunan jälkeen sit ollaan ulkona (omakotitalo) ja mä oon löytäny sen mimmin faijan saunatakin. eihän kukaan nyt vaatteita laita päälle saunan jälkeen.
    no homma menee siihen, että mä makaan puoliks istuma-asennossa maassa, saunatakki jotenkuten ehkä päällä jätkät ruiskii mua sinapilla ja ketsupilla ja heittelee mua kyljyksillä. lopulta mä hermostun yritän juosta/ryömiä yhen niistä kiinni ja epäonnistun surkeasti. sit mun perseeseen yritetään työntää kyljystä ja kaikki menee nauhalle...on ollu ihmisillä kuulemma kivaa sen nauhan kaa..

9. Anonymous

No tuota..en mä nyt tiedä onko nää pahimmat,mut muistuu mieleen,viime perjantaina kun tapahtui.pummasin yöpaikkaa kolmelta kuudesluokkalaiselta muijalta ja sain viel lemput..ja sit en tiedä mikä iski,mut menin nukkumaan siihen jonku auton konepellille.liikkuvan auton konepellille.et semmosii..;)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

13. Anonymous

No on juu..hymynaama kikkelin nokas oli plussaa.tai sit ei..:D

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

http://www.qkaasu.com/shit/ese/heidipiaimuu.jpg

toivottavasti kumpikaa ei tapa mua....:eek:

15. Anonymous

Guest Rekisteröitymätön

Joo oon määkin maistellu mut kun rupee miettiin niin ehkä ei enää toiste kannata...

Ja kaikkee muutakin yhtä kehittävää mut en nyt jaksa kirjotella... äitille viestejä missä ei oo mitään järkee... Vähän hävetti seuraavana päivänä :rolleyes:

Noi muitten jutut lohduttaa, en oo ainut joka mokailee :D

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

18. Anonymous

Guest Rekisteröitymätön

huhhuh,yks kammottava juttu tuli vielä mieleen että ilorokissa sillon ihan su iltana juoksin vessaan. Yks kaveri (tyttö) tuli perässä ja sitten pari poikaa..Eli me oltiin ihan sellasessa paskasessa PIENESSÄ (!) vessassa neljästään ja joku teki tarpeensa sinne, huhhuhhuhh..yöhhh. Sielä ei sopinu kun seisomaan ja naurettiin ihan vitusti. Porukka vähän ihmetteli kun tultiin ulos sieltä :D

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön