302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin tekemäsi moka kännissä

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 24.02.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuo oli hauskin juttu tähän mennessä.
    Sotakoirien kanssa asointi on aina yhtä siistiä...

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eipä oo kännis hirveesti tullu sekoiltua...
    muuten ku et jotai vuos sit join vähä liikaa ja frendit
    kannatteli mua ylhääl koko illan ja sit menin taksil himokännis himaan viel...
    ja kesken matkan vauhista avasin liukuoven ja laattasin...:D

3. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Miksi ei taidekahvi yksi ole vastannut:D :D ;) [/quote]
    virallinen kahvivastaus: odotan savun hälvenemistä
    että voin rauhassa kerätä sakkia 'pahin psykoottinen
    kokemus metanolin ja pcp:n yhteiskäytöstä' -topikkiini.

4. Anonymous

näit on vakio tekstiviestit/puhelut sun muut tilitykset ja huutamiset kännissä tutuille. mut yks juttu tuli heti mieleen näist oksennuksist.

eli tultiin baarist kaverin kaa, mä olin ihan päädyt, ja juostiin samall yödösään. mentiin sinne taakse istumaan, siellä on 5 penkkiä. mä istuin keskelle, kaveri oikeelle, ja sit simmone himmee rasta"morjestuttu" vasemmalla. no bussi siin sit lähti liikkeel, ja rupes oksettaan ku aina ku on kännis ni ne bussit heiluu nii saatanasti. nooh, sit tuli pikkupikkukymä suuhun, mut aattelin et oon astet kovempi, ja pidän sen loppuun asti suussa. no eihän se siellä kauaa pysyny, sitä vähän rupes valumaan suupielistäkin. sylkäsin ne siihe suoraan mun eteeni. sit se haju rupes kuvottamaan mua. nooh, tuli taas suullinen kymää, ja olin et ei saatana, nyt tulee lisää. naama punasena kelasin et mihin heitän kymät, katoin oikeelle, kaveri sanos heti et "ei mun päälle". noh, katoin sitä rastapäätä, se kattos mua, sit se meni viel lähemmäs seinää, ja mä sit kymäsin sen jalkoihin.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tämä on varmasti aika turha mutta halusin kanssa sanoa samaa

6. Anonymous

kiitos kiitos,mukavaa jos olen aiheuttanut riemua;)

7. Anonymous

Kyl mua ainki kuumottais niin helvetisti, jos oisin jossai ryssän rajal ja en pääsis suomeen!!

Mut mul tuli mieleen täs vähän niinq offtopikkina et kertokaa mitä te tai frendit ootte duunanu paukiis ja tia josain muis ku alkoholin vaikutuksen alasena?

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vielä tämmönen pikku stoori että olipa kerran 3 poikaa jotka olivat dokaamassa.
    Mulla ja mun kaverilla meni koko ilta täysin v.ituiks kun me jouduttin huolehtimaan siitä kolmannesta joka oli kumonnut salmaripullon muutamassa minuutissa.

Ensiks sille tuli vähän kylmä ja me jouduttiin kirjaimellisesti lähtee raahaamaan sitä Shellille lämmittelemään.
    Se ei niinkun pysyny yhtään pystys ja me jouduttiin pitää sen käsistä kiinni et se "lämpiäis vähän".
    No me vietiin se sinne Shellille ja se meni vessaan, me jäätiin venaamaan siihen yhteen pöytään.

Meni ainakin 15 minuuttia eikä jätkää kuulunut vessasta. Me sitten lähettiin kattomaan mikä sitä vaivaa.
    No eiköhän tää sankari ollu sammunut sinne pöntölle ja me koitettiin huudella sille varovaisesti et "Herää, ja tuu nyt vittuun sieltä!"
    Sieltä kuulu vaan jotain epämääräistä örvellystä.
    Samalla sinne vessaan lappas asiakkaita koko ajan. Me koitettiin olla pesevinämme käsiä ettei ne ihmettelis.
    Yks äijä kysy et "Kuka tuolla vessas majailee?!", ja mehän ei tiedetty tietenkään mitään...
    No me sitten huudeltiin ja soiteltiin sille sinne vessaan mut ei se ees saanu kännykkään vastattua.
    Jonkun tunnin päästä se sitten heräili sieltä vessasta ja päästiin vihdoinkin jatkamaan matkaa.
    Yks puolituttu kysy siinä baarissa vielä et "Mikä vittu tuol vessas haisee! Siis ei siel pysty olee!" :D

Se koko loppuiltakin oli ihan samanlaista paapomista mut siit ei viitti enää kertoo enempää meinaa kyl
    joutu NIIN noloja juttuja sen jätkän takia tekemään et huhhuh...

Niin ja sen lisäks sanotaan vielä et mä TUNNEN aika paljon jengii joilta on ajeltu "häpykarvoitus" kun ne on sammunu humalassa.
    Villi legenda kertoo et yhellä nimeltä mainitsemattomal henkilöl oli alkanut
    teltta nousemaan ja pikkusen hymyilyttämään siinä samalla... :D Se on jo noloo.

9. Anonymous

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hohohohoh. ei vittu. kirveellä ranteesee? Mä oon onnistunu sytyttää oman hihani selvänä:D oli sellanen aika-hidastuu-ja-kaikki-tuijottaa tapahtuma.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

en tiiä..enemmän sekoillu selvin päin kun kännissä...pahin kännissä varmaan kun vein kialareita kaverin kaa...

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Strippaus esitys meiän ryhmän tytöille ite tehdyissä/leikatuissa stringeissä...
    sen jälkeen ei vähään aikaan kehdannu mennä kouluun.

13. Anonymous

Ja palkaks saa sit kattoo ku pari kiimast böönaa suutelee toisiaan aika himokaasti.....et ei paha.....

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

MIKSI se sänky meni rikki? *tuhihihihiiii*

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

...that´s what i call thursday night..

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä nyt pistän kolmannen postin putkeen viel ku tuli mieleen yhen frendin tapaus..

se oli dokaamassa jollain sen frendillä, ja sit illan päätteeks se meni nukkumaan siihen olohuoneen lattialle yhen tyynyn kera. sit joskus tunnin päästä, ku parvekkeella on viel pari tyyppii hereillä, ni tää jantteri nousee siit lattialta, ihan kuosissa vielä, ja kävelee keskelle olohuonetta ja kusee keskelle lattiaa ja menee takas nukkumaan..ku ei jaksa millään mennä vessaan..oli kuulemma hyvät ilmeet näkyny partsilla..

ja tää olis tuhat kertaa hauskempaa jos tietäisitte sen jätkän..huhhuh, maailman hauskin jätkä! (tahattomasti)

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sä et nyt täysin varmaan ymmärtäny, eli kun sä nuoleskelet sitä frendiäs, ni pari muijaa sitten niiku palkaksi imuttelee toisiaan, gettit?

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mun mielest toi on harvinaisen sairasta. Ensinnäki, naiset tekee tota muutenki. Ainaki täälläpäin :D