302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin tekemäsi moka kännissä

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 24.02.2002.

1. jukkiz

jukkiz 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    49
    Aktiivisuuspisteet:
    2,846
    ei siinä..

2. Lazyjay

Lazyjay 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    11
    Aktiivisuuspisteet:
    221
    Dippaa ne dildot johonki chiliin, ni lähtee se viinintuoksu. Saatte vähän poltetta sit yhteisiin dildoleikkeihin.

3. saelli

saelli 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    288
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846
    Ei satan Jazar, itelle kävi JUST samat tos. No ei siin onneks oli kyhnyy ihan hyvin pääl (been hustlin:cool:) ja ei siin ku keltasee ruusuun niiden paskasten (tuli vissiin ennen oksennusta käytettyy niit:oops:) dildojen kaa ja kamat tiskiin ja kysyy et onks teil näit samoi... Ei siin myyjänä suht hotti vosu kattoo vitun kummasti mut sit menee hakee yhden jokaista ja mä maksan pari hunttii uusist :cool: sit se kysyy et "mites näil entisil?" Ja mä vaan "emmä tiiä heitä vaik vittuihn" vittu sen se ilme huhhuh...

Vammalan Lemiöö ja jukkiz kiittävät tästä.
  4. nykla

nykla 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    101
    Nosto! :D Luin ketjun parissa päivässä, hauskoja juttuja, toivottavasti vielä tulee lisää. Päällimmäisenä tulee mieleen mieheni sekoilu.

Olin toisella paikkakunnalla isovanhempieni luona. Mies soitti aamupäivällä että koska tuut kotiin kun hän on hukannu avaimet. Lähdin sitte tarkotettua aikasemmin, kerto odottavansa eräässä pitseriassa missä hänen kaveri töissä. Ajoin sinne niin järkytyin aivan mustelmaisesta ja turvonneesta naamasta. Hänen muistikuvansa edellisestä illasta oli hatarat mutta saimme kavereiden ja naapureiden kautta aikalailla selville mitä oli tapahtunut. Oli lähtenyt kavereiden kanssa baariin ja ollut niin sekaisin että hänet oltiin väkisin kannettu kotiin (jalat ei kantaneet) vaikka ei olisi halunnut. No, oli päättänyt kuitenki lähteä takaisin baariin jalan ja kaatunut rappukäytävän portaat alas. Naapurit (pieni kerrostalo) olivat heränneet jumalattomaan kolinaan ja ryminään ja tulleet käytävään katsomaan. Vanhempi nainen kertoi että oli luullut mieheni olevan kuollut kun verta oli joka paikassa ja hän makasi liikkumattomana ja tajuttomana tasanteella. Ambulanssi ja poliisit paikalle, ukko tikattavaksi sairaalaan ja siitä putkaan yöksi. Oli sitten herännyt seuraavana päivänä ja päässyt pois, kännykästä akku loppu ja avaimet kotona (pieni muistikuva että ei ollut jopa kenkiä??en oo varma). Kävellyt pitkin kyliä ja miettinyt mitä tekee, sitten mennyt siihen pitseriaan missä kaveri oli töissä, mutta tietenkään ei juuri silloin ollut. Työntekijä oli kysynyt "mitäs nättipoika?" johon mies vastas jotain tapaan "haluutsä turpaas?" Vasta mennessään vessaan näki verisen, turvonneen, tikatun ja mustelmaisen naamansa käveltyään sen näkösenä ympäri kaupunkia. Oli ollu vähän ihmeissään ku edellinen muistikuva oli ollut se että oli kamujen kans kivaa baarissa. Sai onneksi sielä kännykän lataukseen ja soitti mulle että pääs kotiin.

Kysy multa sängyssä joskus että "mitä mieltä oot meistä?" johon mä; "miten niin mitä mieltä?" se; "noku sä oot kuitenki mun kaverin muija." Mitä vittua?

Eräs naispuolinen kaveri oli känni-illan jälkeen eksynyt jonnekin miehelle yöksi jossa sitten olikin tullu ukon kans jotain riitaa ja kaveri oli lukittautunu vessaan. Se jätkä oli saanu lukon toiselta puolelta avattua jolloin kaveri suihkutti hius sprayta tän naamaan. Jätkä soitti poliisit, kaveri pakeni paikalta rappukäytävään ALASTI kyykkimään, oli rappujen alla kun kytät käveli sisään. Sillon juoksi ulos ja (mikä sattuma!) näki alimmalla parvekkeella jonkun vaatteita kuivumassa, otti siitä T-paidan ja boxerit päälle ja lähti käveleen kotiin. No ne samat kytät löysi sitte kaverin kävelemästä ja otti kyytiin, sano vaan että heittää kotiin. Se ukko oli antanu poliiseille kaverin vaatteet mukaan, poliisit oli ihmetelly ja nauranu että mistä sä nuo sun päällä olevat vaatteet oot saanu :D

Pojat oli ollu miesporukalla mökillä ja menneet sitte nukkumaan. Yöllä yhen jätkän muija soitti että tulee sinne yöks ja ne oli sitten vähä touhunnu peiton alla. Muija oli sitte jääny nukkumaan. Seuraavana aamuna pari porukan miestä oli ollu vähän nihkeitä tälle miehelle jonka muija oli sielä. Vasta tän tyttökaverin herätessä paljon myöhemmin tajusivat että kaveri oliki bylsiny sitä, olivat yöllä ihmetelleet mitä ääntä toisesta huoneesta kuuluu ja kurkanneet ovelta kesken peiton alla tapahtuneen touhun ja luulleet että sielä oli mies ja joku muista pojista touhunnu ku sielä ei muita pitäny olla..

5. loivis

loivis 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    16
    Aktiivisuuspisteet:
    2,846
    olen HEG [​IMG] olen HEG [​IMG] olen HEG [​IMG] olen HEG [​IMG]