302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin tekemäsi moka kännissä

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 24.02.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Btw, en oo varmaan koskaa lukenu yhtä post:a näin kauan.

Mä on liian väsyny selittää jotaa sekoiluu. :eek:

En mä nyt tiiä mut minusta on aika noloo soittaa neljän aikaa yöllä serkulle joka on ala-asteella kolmannella luokalla et tuu hakee mut kotii. Ei juma... :D

2. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

no mieleen tulee jotain vastaavaa että pelkkä pyyhe päällä hakemaan lisää kaljaa lähi kiskasta saunaan (olemme alaikäisiä mutta kaverin isoveljen paperit auttaa),lähin kahta tyttöä vastaan hautausmaalle ilman paitaa ja tiellä rupean vasta ajattelemaan että jos poliisit sattuis näkee ja kylmäkin oli vaikka oli kuinka kesä.Kavereitten kanssa kävelemässä ja revitään aurauskeppejä ja huidotaan niillä toisiamme kunnes poliisit sattuu paikalle,no ystävät liukenevat paikalta ja minä jään syntipukiksi,no kestat kysyy nimee niin sehän kuului näin Roope.No entäs sukunimi.Enmämuista...Jessus no ahkeralla lipomisella sain homman selitettyä ja kaljani pidettyä.
    Ja sitten akrobatiaa,tipuin kaverin saunan portaat jotka ovat jyrkät.Kaljapullo pysyy kädessä ehjänä (toisinkuin selkä minkä huomasin seuraavana aamuna) ja kun pääsen suihkuun niin eikös se kalja sitten putoa ilman mitään järkevää syytä,että semmosta.Niin ja tietty humalaiset tervehdykset opettajalleni joka on ystäväni isä ja porukoitteni ystävä.Ei se mitään,homma jatkuu...

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

aika paha:D. mun kaverille soitti sen ukko keskellä yötä jostain syystä ja tää mun frendi ei kuunnellu kuka siellä soittaa vaan alko selostamaan iskälleen, että mä olen ihan helvetin kännissä. tääl on bileet. tuu tänne. tapahtuma hetkellä ystäväni oli 14. noloa kuullu isältään puhelusta aamulla.

pahimmat mokat tulle kyllä varman tehtyä selvinpäin, kun niitä ei voi peustella "noku mä olin kännissä"

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sori,mut en voinu ku nauraa joku 5min putkeen..:D
    Joskus aikoinaan 18-v synttäreilläni matkalla keskustaan onnistui 2 kavereistani laattamaan dösään..kuski tosin huomasi vain toisen, ja alkoi vaatimaan häntä poistumaan..kaveri istui aika edessä ja me muut takana..mehän nostettiin hirvee meteli että ei lähdetä(uhoamista tietysti.."kiltisti" me ulos kuitenkin mentiin) sitten alettiin potkimaan bussin kylkiä, yksi kaveri otti roskiksen sieltä ja heitti lähimmän talon seinään...kuski alkoi huutelemaan että kohta tulee maija paikalle,jokuhan keksi huutaa takaisin"tilaa kaks,ei me yhteen mahduta!"..jostain syystä poistuttiin seuraavalle pysäkille odotelemaan seuraavaa bussin lähdettyä..

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vittu mä nauroin ku näin tämän tapahtuman:

Viime taiteiden yön jälkeen ollaan menos kamppiin, et päästäis himaan. Sit yks kaveri näkee jotain sen futis-jengiläisiä, jotka vittuilee sille. Ne futaajat menee dösään, taakse, ja nauraa sieltä. Sit mun kaveri menee ihan paskana potkii kaikki dösän takalamput paskaks :D :D. mä kuivun siin vieres. Sit dösäst tulee chino xl:n näkönen (muistaakseni) kuski ihan vitun raivona ja yrittää ottaa frendist kiinni, sit se kaveri juoksee paskana ympäri kamppia kuski perässä, ihme ettei jääny minkään alle. pääs kuitenki karkuun.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei mitään ihmeitä, mutta tällästä on ehtinyt tapahtua:

-Lainasin kaverin puhelinta, ja menin siihen puhuen kuselle. No se tippu maahan, ja päätin kusta sen päälle. Ei kaveri tykänny, ku sai sen takasin märkänä ja näyttö sekasin.

-Oon koittanu avata pulloa sormilla. Väänsin korkin reunaa etusormea vasten, samaan tyyliin, ku jos avais johonki reunaan. Tuloksena kolme kruunukorkin muotoista haavaa, joitten arvet ei parissa kuukaudessa ole hävinneet mihinkään. Pullo ei auennut.

-Helsingissä lensin Vivasta ulos, ja kostoksi päätin hakata kotimatkalla vastaantulevia näyteikkunoita. En onneks onnistunu rikkoa yhtäkään.

-Bommasin dösäpysäkkiä pari senttii leveellä käpillä. Sen jälkeen siirryin läheiselle Essolle, jossa oli vartijat vastassa. Poliisia odotellessa koitin selittää, että tulin suoraan kotoa Essolle ostamaan Maraboun suklaata. Tussi oli mukana, koska olin piirtänyt kotona. Sille, että miks en jättäny tussia himaan, en keksiny selitystä. Poliisikin ihmetteli, et miks kuulakärkikynä ei riitä suklaan ostoreissulle.

-Oon ex-muijan kotona suuttunut ja potkaissu tuolia. Tuoli osui seinään ja meni paskaks, seinästä lohkes nyrkin kokoinen pala. Riita sytty, kun bommasin niitten rappuun.

-Oon laatannu dösään. Samalla reissulla dösästä lähtiessä jalat ei kantaneetkaan. Makasin maassa ja bussi jäi viereen seisomaan. Sieltä sitten tuli ulos tuttu opettaja, joka miehensä kanssa kanto mut himaan. Sen jälkeen se varmaan lähti oottamaan uutta bussia.

-Dokasin broidin ja kaverin kanssa himassa. Iltaan mahtui seuraavaa: Löin kaveria päähän, ja se lähti himaa. Syystä ei hajua. Sammuin, ja broidi koitti herättää. Lopulta heräsinkin, ja ensi töikseni niittasin sitä päähän. Oisin halunnu nukkua. Menin kuselle, ja päätin, että ois hauskempaa kusta lattialle, ku pönttöön. Mentiin Essolle, jossa oli poliiseja. Jäin juttelemaan puoleks tunniks. Aina välillä ne halus lähtee, mut joka kerta mulla oli viel yks juttu mikä mun piti kertoo... Illan päätteeks sammuin sänkyyni, ja onnistuin sitten kusemaan housuun. Otin housut pois ja menin tyytyväisenä nukkumaan kusieni päälle.

Jeps. Eipä tuu muuta mieleen.

fleimi.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

10. ThaJain

ThaJain 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    13
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    otni on sen verran järkevä et se ei sekoile!

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No mun puolituttu meni yläasteella kavereiden kanssa jonkun amiksen luo dokamaan kiljua, oli ilmeisesti ensimmäinen kerta kun kyseinen jätkä dokasi. Jätkä sammu vessaan ja yksi niistä amiksista löi sitten kaverini kanssa vetoa kahdesta kympistä että et uskalla kusta ton jätkän päälle. No kaveri kusi ja amis ei halunnut maksaa joten kusi itsekin, sitten vielä toinen kaveri ei halunnut olla muita huonompi joten kusi kanssa. Lopuksi kaverit veivät jätkän linja-autoasemalle ja soittivat jätkän mutsin hakemaan, no se oli muutenkin kusipää jätkä

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

On se kännykkä petollinen väline. Mikäs sen mukavampaa, kuin lähettää Mutikaiselle tekstiviesti "VITTUM ÄÖÖ KÄNNISH", kunnes pian huomaa lähettäneensä viestin mutsille.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

varmaan kaikkea mahdollista...mieleen tulee...
    -Tukottanut rekkaa
    -harrastanut seksiä julkisesti (2 kertaa)
    -yrittänyt heittää kaverin turkisliikkeen ikkunan läpi (se kimpos takasin)
    -kiivennyt talvella laivan pelastusvene-tukia pitkin 8sta 10 kerrokseen
    -Lyönyt kaveria kirveellä ranteeseen kun se löi mulle haarukan olkapäähän (ei onneks käynyt mitään)
    -sytytin kaverin käden tuleen (palovammoja)
    -dokannut ja mellastanut putkassa parin kaverin kanssa (ne ei jostain syystä ottanut mun vinkkupulloa pois kun tultiin)
    -oksentanut verta
    -juonut raakaa pirtua pari kertaa
    -roikkunut jaloistani muutaman metrin tiputuksesta
    -yrittänyt juosta alasti orapihlaja-aidan läpi
    -yrittänyt pokailla muijia bileissä alasti
    -kymännyt lääkärin päälle kun se tikkasi mun leukaa
    -etc...

A.K.A The Lohja Experience (Wonder Years)

vittu sitä on kyllä tehnyt tyhmiä juttuja nuorempana, mutta silloin ne nauratti.
    Nää tosin ei oo mitään sen rinnalla mitä mä oon nähnyt vuosien varrella...

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Olin kavereiden kans ottanu pienet... käveltiin sit kadulla ja pidettiin kunnon metelii, no eiköhän kytät pysäyttäny... tuli jotain selitteleen siinä, menin sit sinne kyttäautoon jutteleen sille naispoliisille joka siellä istui, tää toinen oli tullu ulos "tuhoamaan" meidän juomat... Mä olin sille naiselle vähä ehdotellu ja olin kavereiden mukaan ehtiny karjua siihen jumalattomaan äänentoistopieruun jotain ihan sekavaa... Mitäs muita tälläsiä... juu, oon paskonu bussin penkille... Ei hitto nauratti jälkeenpäin ku mä kuulin tosta... :D

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

huh.. himmeitä juttuja sattunu kaikille! pari kertaa oon lähettäny ihan käsittämättömia
    tekstareita kavereille, mikä nyt ei oo noloo..mut noloo on lähettää enolle tosi känniviesti jossa
    viel luki tyyliin "ei vittu oon känniss2 oijjoiii, oon tosi sekasin..ja tekstaan viel meiän äitille
    kaikkee sekoo ja kaikkee" en oikeesti tajuu mitä ihmettä :D ei mitään hajuu kelle toi on
    oikeesti tarkotettu ja mikä toi äitiläppä tossa on. hhhhhuh =P

onhan noita.. osia ei ehkä vaan muista. sinällään ei niin nolo, pikemminkin hauska tapaus sattu
    abiristeilyllä reilu viikko sitten. nauroin aamulla kaverilleni elinalle et "hähää, sullon jäljet kaulassa..
    kukas ne on siihen väsänny?" vastaukseks tuli enemmän tai vähemmän "SINÄ". vähänkö
    nauroin :D ei niinku _mitään_ muistikuvaa.. mut se on elämää =D

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sammunu ja heränny matolta lazy puolalastomana puoliks mun päällä

17. stobe187

stobe187 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    :D:D:D

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Deks, EI SAATANA! LOL :D :D ...osaat kyllä kittaa viinaa.

19. Anonymous

-menny syömään laivan seisovaanpöytään maksamatta
    -sammunu kapakkaan
    -soitellu kaikkia mystisiä puheluita joista ei aamulla muista yhtä ensimmäistä
    -pyörinyt liukuportaat alas
    -lauleskellut karaokea
    -tapellu kavereiden kanssa
    -potkin putkan ovea kunnes sammuin
    -oksennellut päälleni
    -olin lähössä laivasta pois ja oletin, että laiva on jo helsingissä vaikkei se ollut vielä lähteny edes virosta
    -hävittäny avaimia, vaatteita yms.

kaikkea sitä, huh

hävettää, mutta onneks täällä voi tilittää anonyymisti, ainakin melkein. http://www.demi.fi on silti oikea paikka tälläselle.

20. Anonymous

okei tässä tämä nyt on(tai ainakin mikä ekana tulee mieleen):

olin kaverini ja sen mutsin kans käymässä kostamuksessa ja sitten tultiin suomeen ja heti ku kerkesin kotiin,yks jäbä soitti että ryyppäämään ja minähän lähdin.kahdentoista venäläisen bissen jälkeen löin yhtä kaveriani tölkillä päähän ja lähdin pihalle ja metsään heilumaan ja kohta huomasinkin sotilaita ja puomin ja tottakai muistelin että olen vieläkin ryssissä(oikeasti kainuun prikaatilla) ja yritin kävellä passi kourassa näiden ohi ajatellen että rutiinillahan tämä.no ne ajo mut pois ja rupesin melkein itkemään että vittu nyt tuli kuolema,en pääse suomeen joten yritin kiertää pusikon kautta ne sotilaat ja sitten ne ottivat minut kiinni ja sanoivat soittavansa kytät,ja minähän sekosin että vittu miliisit eihän ne osaa edes englantia!!suureksi hämmästyksekseni(heh) ne oliki suomalaisia kyttiä ja ne kysy osoitteen ja minä sanoin ja lähettiin ajaa meille ja mä nukahdin pariksi minuutiksi siihen autoon ja ku heräsin me oltiin ihan kotini lähellä mä olin että vau,aika nopeesti tultiin kuhmon rajalta tänne ja kytät oli ihan että mitä vittua?onneksi siitä ei mitään pahempaa seurannu ja voitte kuvitella seuraavan aamun itkunsekaisen naurun ku pikkuhiljaa rupesin muistaa mitä oli tapahtunu.....