302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin tekemäsi moka kännissä

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 24.02.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hyvät morkkikset lähtee aina, ku joku kaveri vetää taskusta dokausillan päätteks jonku käpin- morkkis toimii paremmin, jos tää tapahtuu baarissa.

Sit nää legendaariset" jauhat selvellä puolitutulle enemmän paskaa, ku laki sallii", ja aamulla sullei oo mitää hajua mitä on tullu heitettyä.

Oon myös hävittäny 3 kertaa mun repun, yhteenlaskettu arvo sisältöineen vähintään 3000 vanhaa markkaa.
    Ekalla kerralla käveltii silloselle muijalle, ja se sai matkalla musta tarpeeksee, ku mä olin nii tutkalla. Seuraus oli se, et mul meni 2 kilsan matkalla kaks tuntia, reppu hävis ja en muistanu mikä oli sen muijan talo, joten kävin varmuuden vuoksi pimpottamassa 3:lla ovella ennen, ku pääsin perille. Kello oli n. 06.00...
    Ja aamukrapulat oli elämäni pahimmat. Oksensin sen muijan suihkukaivon tukkoon.

Tossa vaan muutama.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15-vuotiaana eläminen on kaikista vaikeinta aikaa.
    Ongelmat voivat olla hyvinkin mittavia.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pahin mokani ikinä on se että tarjoilija tuli baarissa kysymään papereita kun omaa ikää ei ollu niin annoin kaverin paperit jotka mulla oli lainassa ja se katto niitä hetken ja käski kirjottaa nimikirjoituksen paperille... joo mikäs siinä.. kirjotin epähuomiossa oman nimeni paperille en onneks kerenny kirjottaan muutaku etunimen ja ekan kirjaimen sukunimestä kun tajusin mitä oon tekemässä... vittu että hävetti... no sain porttiksen paikkaan.. no ei kyllä oikeen huvitakkaan mennä sinne...

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oltiin tossa vuosi pari sitten hieman useamman kaverin voimin paikallisessa karaokeravintola Aseman Tähdessä.
    Eipä oo sitäkään paikkaa enää.

Lennettiin sit pihalle sieltä. Mä en ikinä voinu uskoo, että sellasesta paikasta vois lentää pihalle.
    No ehkä siihen vaikutti se, että kaverini tiedusteli huomattavan kuuluvaan ääneen karaoke-isännältä aikooko tämä saada p.illua kyseisenä iltana. :D

edit. Phukin sensuuri

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

nimenomaan. :) no mut toi oli ainut moka meinaan mikä tuli mieleen.. harvoin ryyppään kuiteski..

6. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Jossain vuokratussa hirsimökissä isolla jengillä, naispuoliset lähti baariin, ja minä jäin kaverin kaa saunomaan. No RATM eksyi jotenki soittimeen, ja hakattiin viitisen kappaletta tyttöjen poppislevyä vitun palasiksi nyrkeillä pöytää vasten, ja heiteltiin banaanit seinille, niin että ne oli kuivunu hirsiin kiinni seuraavaan aamuun mennessä, ja oli aika työ saada ne irti.. :D ja levythän jouduttiin korvaan..

En ymmärrä sitä yhdistelmää että känni+kaveriporukka+RATM aiheuttaa järkyttävää tuhoa. mm.yhden tytön hyllykkö meni ..

Puhelinsekoilut on kyllä tyypillisiä, niitä tulee noin joka vkoloppu.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä en tajuu, jengi vaan kämmäilee kännis! Mä oon aina dokusessioiden jälkeen talon rikkain jäbä.
    Viime vappu:

Ensiks joku nolife-heebo tuli kännis tilittää kun se ei ikinä saa muijia.
    No me sit lohdutettiin sitä ja sanottiin et "Viiskymppii niin sul on paris minuutis täs muija!"
    Okei se anto rahat ja me revittiin sille jostain pissislaumasta oma börtsi.

Parin tunnin päästä mä pääsin keskelle perheriitaa...
    Nainen huus miehelle jotain "Witun kusipää" ja heitti sitä kännykällä! ! :eek:
    No, se kännykkä lens just mun jalkojen väliin ja mä aloin jo miettiä mitä mä sillä tekisin.
    Sit se sen jätkä tuli kysymään ihan hädissä et "Oot sä nähny mun tyttöystävän kännykkää?!"
    Mä annoin sen sitten rehellisenä miehenä sille ja sain 50mk löytöpalkkiota kiitosten kera... :D

Illan päätteeks tapahtu vielä semmonen et mä puhuin himmees jumitus -olotilassa mun kännykällä ja
    joku ihme häimä hyökkäs sieltä takaa ja sano jotain "Siin on jäbälle tommonen".
    Mä sit sanoin vaan jotain "Joojoo painunyvituusiit" ja jatkoin puhelua..
    Sit kun puhelu joskus viiden minuutin päästä loppu niin mä suureks yllätykses kaivoin omasta päästä upouuden Fubu -lippiksen. :D
    Laitoin sen onneks hirvees kännis reppuun ja myin sen joskus myöhemmin yhelle tyypille viidelläkympillä.

Eli vapun saldo:50mk+50mk+myöhemmin saatu 50mk.
    Ei huono...

8. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    hehee..ton sammumisjutun mä muistan vielä pitkän aikaa..mähän tulin vielä pelastaa sut sieltä.(puhunko mä samasta jutusta?) mut millon sä muka oksensit selkääs? samalla reissulla?

9. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    tässä olis muutama..

hajottanu kännykän
    menny maalaa rekkaan(jäin vielä fakkiin siitä)
    laatannu rotsilleni just ennen ku pääsin himaan, ja mutsi venas eteisessä
    laatannu kaverin sohvan yöllä täyteen, vietiin rogeen se myöhemmin
    sammunu autotielle, myöhemmin heräsin jostain puskan vierestä.(kaverit oli kantanu mut pois sieltä tieltä)
    leikkiny spidermania.(hehee)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Miksi ei taidekahvi yksi ole vastannut:D :D ;)

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaveril oli kerran paha olo ja se halus laattaa sen pois. No se sit päätti tunkee sormet kurkkuun prosessin nopeuttamiseksi. Se kumminki unohti ottaa ne sormet pois sieltä kurkusta ja laattas hihaansa:D
    Mä oon kännitekstareiden mestari. Aina lähetän kännis jotai ihan friikkejä viestejä. Kerran olin lähettäny kaverille viestin, jos ei ollu mitää tolkkuu. Vaikka kuin monesti ollaan mietitty, et mitä mä oon yrittäny sanoo, mut ei siitä vaa saa mitää irti.
    Kerran laattasin dösään, ja kuski tuli sit vaatimaan multa siivouskuluja (300mk). No eihän mulla niitä ollu, joten se vaati mun koululaislippuu pantiks. Mä sit en suostunu siihen, mut se vaan otti sen. Voi että ku mä suutuin: löin sitä kuskii ja yritin ryöstää sen bussin kassan:)
    Eka kertaa ku dokasin, ni join semmosen marlin omppuviinipullon viides minuutis. Siitä vähän eteenpäin, ku istuin pelikaanis, ni mulla tuli (yllättäen) paha olo. Mä sit vaa säntäsin pihalle, ja samantien, ku olin saannu oven auki, ni laatta lens. Huomasin laattani alle jäänneen kyttäauton konepellin vähän liian myöhään:)
    Sit on tietenki pakolliset avautumiset ja menetetyt tyttökaverit ja hajotetut kännykät ja muut sekoilut.

12. Anonymous

nuo kännykän särkemiset on aika legendaarisia jo.. onneksi en oo särkeny 5110:aa kalliimpaa kännykkää..
    semmonen muuten menee ihan vääntämällä helposti paskaksi, ja oksennus joo joskus on kesken seksin pitäny käydä laatalla ja meinas pettää pokka kun ton jälkeen tyttö kysyy että muna takiakko nä laattasit tai oonko mää noin kauhee jotain sinne päin se kysy :D

muna? mun :D

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oulu Thug Lifea 100% todellaki:D

.

14. Anonymous

ja

tehnyt asioita joita ei olisi pitänyt tehdä rumien ämmien kanssa.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kohtalontoveri

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä en oo pahempaa tehny ku laatannu Planet Hollywoodin pöydälle ja sammunu kaupungintalon eteen Ranskas. Molemmat siis siel.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Niinpä, eka potkit mut hereille diskon lattialta, sit olin päässy ne diskon portaat alas ja samahtunu siihen uudestaan, ja sit lähin hyttiin torkuille. Olisin varmaan nukkunu siinä koko yön ilman sua *mun sankari johnny!*

Ja toi selkään oksentaminen. Voi kuulostaa helvetin akrobaattiselta mutta oikeasti on aika helvetin helppo temppu. Selostetaan nää alkutekijät selkään oksentamiselle.

1 Litra finlandia vodkaa, sitä yritetään juoda kuutenpekkaan mutta päädyttiin siihen että meikäläinen huitas puolisen pulloa sitä.

Pyöritään 30min ympäriinsä ja kehutaan oloaan (laiva ollu liikkeellä ehkä.. 2h?)

Sitten tilitetään kavereille (tytöille ja pojille) seurustelun ja seksielämän saloja.

Sitten oksennetaan hytin lattia täyteen, ja roskis tietenkin ensiksi.

Siirrytään vessaan spyddäämään ja kun kaveri tulee kuselle se pyytää sua siirtymään sivuun.. sitten laattaat vessan lattian ihan tukkoon, ja spyddäät lisää pönttöön. Sitten samahdat ja kaadut selällesi äsköisiin latta-laattoihin. Aamulla kelailet että vittu kun oon ollu akrobaattinen ja oksentanu selkääni kun kattelet paitaas.

Eli nyt ihan kirjaimellisesti oksentanu selkääni, mutta toi juttu jäi vaan päälle "selkäoksennus".. melkeen aina saa kuulla kun laatta lähtee lentään. "älä nyt oksenna selkääs".

aijai kun tuli hyviä muistoja tosta risteilystä. Parasta tossa oli se kun sammuin vodka seikkailun jälkeen joskus kymmenen aikoihin illalla ja heräsin kuuden aikaan aamulla.. olo oli aika mahtava.

18. Anonymous

Juha kuule, ei tollasel voi oikeest ku nauraa:D!!
    Tollast samantapast on myös sattunut niin minulle, ku kaveillenikin.....mut kylö sä aika akrobaatti oot ku selkääs laattasit.

Huh huh....LOL

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ainiin mä hajotin kännykän ja kameran vappuna kun join jotain alkoholipitoista juomaa ja en ollut älykkäänä laittanu korkkia kiinni ja laitoin sen pullon vaan laukkuun ja sit ihmettetlin että miks mun kylki on ihan märkä ja sit avasin laukun josta valuu sitä juomaa ja kelluu kamera ja kännykkä ja kaikki muut tärkeet tavarat :D
    Yritin kuivatella sitä kännykkää patterilla ja hiustenkuivaajalla ja vein sen huoltoon ja se korjaus olis maksanu 800 mk joten ei kannattanu edes alkaa korjaamaan sitä. Sit se kamera oli vielä meiän porukoitten ja mä oon piilottanu sen eikä ne vieläkään tiedä että se kamerakin meni rikki :D

tosin mä sanoin että se kännykkä kastu kun olin ulkona juoksemassa vesisateessa ja kännykkä oli taskussa :D

20. Anonymous

kännissä tulee lähes aina dorkailtua jotain todella huonoa..pakkolliset baari avautumiset,epämiellyttävät oksennuskohteet ja idioottimaiset bommaus älynväläykset keskellä vilkkaasti liikennöityä kaupunkia.
    laivareissut on aina melkoista sikailua...

hyvä esimerkki on kaverit törkeässä kännissä kerrostalon hississä alimmasta ylimpään kerrokseen edestakaisin ja hirveä huuto ja nauru samaanaikaa keskellä yötä..no poliisithan ne sillä paikalle sai.

entäpä älynväläys mennä kännipäissään vittuilemaan kahdelle 100 kiloseille lätkäjätkälle ?

toinen paha on kaverin syntymäpäivä pippaloissa jossa porukat kotona kännissä muiden sukulaisten kanssa. no pojathan siinä rupesi humaltumaan pikkuhiljaa vakavasti ja tulos : kaveri yrittää iskeä syntymäpäiväsankarin kummitätiä ja sammuu omaan yrjöönsä vessaan jossa maatessaan vielä yrittää heruttaa jollain epämääräisillä örähdyksillä.
    surullista mutta totta.

muita surkuhupaisia on täpötäydessä baarissa bommaaminen, drinkki kädessä käveleminen baaritiskille niin että juoma lentää hyppyritukka bodarin päälle.
    muuan tuttu myös pakottavan tarpeen edessä oksensi tuoppiinsa koska ei vessaan ehtinyt ja eiköhän vartin päästä joku sankari ota siitä kunnon siivut..