302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin tekemäsi moka kännissä

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 24.02.2002.

1. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Joo onhan niitä juttuja kuulunu aina perästä,
    olin kaverille tuumannu baarin vessassa että näin sitä ongelmia hommataan ja potkinu vessanpöntöt hajalle fiksua ?
    kaverin kans otettiin kisat kumpi kerää illassa enempi mersun merkkejä, puolisko tunnin päästä ihmeteltiin että miksi noin iso mies juoksee tähän aikaan essu päällä ulkona, naps ja niskaperse otteella samantien katuun, no onneksi ne kymmenkunta merkkiä mitä olis taskussa kerkesin pudottaa ennen kuin se äijä sai mut raahattua johonki ravintolaan missä se nakkas mut tiskille ja soitti poliisit tais olla paikan kokki tai jotai.. fiksua?
    tein seuraavana viikonloppuna jonku mukana olleen muijan ex-ukon mersulle saman homman niin mistä vitusta minä tiesin että se oli jo kuullu jostain edellis viikon tempauksesta ja yhistivät mut siihen ja tuli periin rahoja jonku vitun linnakundin kans :D fiksua?
    no joo onhan noita tyhmyyksiä muitakin tehty, jaa ja perjantaina kuulee oikeudessa taas niistä kännisekoiluista..

onneksi lopetin juomisen :D
    tyhmyydet jää tekemättä ja rahat säästyy,
    ei kai voi muuta sanoa ku mitä joskus rapulassa olin todennu "tyhmästä päästä kärsii koko lompakko" tuon taisin sen jälkeisenä aamuna hoksata ku nakkasin pyöräni ns.laanaojaan ja kävelin sen jälkeen puol kilsaa taitoin nilkkani vittuunnuin ku taitoin nilkkani löin käteni liikennemerkkiin särjin taas nyrkkini ja meinasin mennä moottoritiellä auton alle, ja seuraavana päivänä aamuvuoro töissä ja pihalla seison että missä vitussa mun pyörä on ku myöhästyn töistä. :eek:
    niin mitähän vittua mää moottoritiellä?
    pyörätki maksaa jotain joo

2. kymmenesihme

kymmenesihme 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    he's moved on...

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Paha homma toi paleltuminen. Kato ettei tuu kuolioo, sit se jalka jouduttais leikkaa irti..mul paleltu jouluna korvat ja oli pari viikkoo vitun punaset ja kipeet..
    mut hmm..Ihme kyl ei oo hirveen pahoi mokii tapahtunu. Frendin suihkuverhon kyl vahingos vedin alas ja siin tuli ne metallitangotkin samaa matkaa..Ja sitten yks frendi heitti puutarhatuolit parvekkeelt alas niin et toinen niist meni paskaks..Miksköhän..?
    Ja sit kaaduin naamalleni pyörän päälle ja sattu aika perkeleesti leukaan ja sitten hajotin vahingos uutenavuotena mun frendin sängyn, siit mnei jalka poikki... Ja mitäs muuta...hmmm..Selitin frendin mutsille et kuinka ulkona oli aamul 20 astetta pakkasta ja sitä sit tilitin about puol tuntii..
    Ja sit on tää mitä mä en oo tehny eli uutenavuotena yks frendi (äijä) veti hameen päälle, korkokengät jalkaan ja viel sellasen muijien topin joka sidotaan tuolt niskasta...Ja sitten otettiin siit kuvii missä se poseeras sängyllä...

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei jouduta koska kyl mun varpaat sentäs vähä liikkuu ja turvotuskin on laskenu hiukan

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

nsC:n juttu kuulostaa HIUKKA kivuliaalt..auts..

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No gut gut. hyvä niin. Ja jos sul on tuntokin niis tallella niin ei siin sit mitään hätää oo.

7. ThaJain

ThaJain 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    13
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    tuosta tuli mieleeni et pari vuotta sitte yks jäbä (sillon varmaan 14w.) tääl meil päin päätti pistää saunan lämpiemään...bensalla...no se oli roihahtanu ihan kivasti sen kasvoille siit sitte...!
    ei siit mitään jälkii jääny mut oli sen naama varmaan aika pahas kuosis sillon...!
    alkoholilla ei luultavasti ollut asian kanssa mitään tekemistä...kai...!

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Alkusyksystä oli tullut juotua petollista pontikkaa enemmänkin. Lähdin sitten kaupungille ja oksentelin siellä vähän aikaa. Kaikki kaverit oli hävinny. Olin kuullut jostain bileistä noin 30km:n päässä. Ajattelin, että sinne täytyy päästä ettei ihan mene ilta pilalle.
    Otin taksin. Pääsin aika lähelle sitä paikkaa, mutta oikeeta taloa vaan ei löytyny. Käskin kuskin ajella siellä ympäri jotain lähiötä, mutta ei siltikään näkynyt bilemestaa missään. En tiennyt kenen pippaloista oli kyse, niin en voinut soittaa kenellekkään tiedustellakseni osoitetta. Käskin kuskin jättä minut johonkin tien päähän ja ajattelin sitten, että kyyllähän minä bileet löydä. Taksi maksoi huikeat 350mk.
    En löytänyt oikeata taloa, joten päätin soittaa jotain ovikelloa ja kysyä onko missään tietoa bileistä. Pääsin jonkun rivitaloasunnon rappusille asti. Sitten sammuin. Aamulla tuli joku mummo tönimään luudan kanssa. Aika vikkelästi lähdin menemään.

9. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

-Luulin olevani joku metsätraktori mikälie, konttasin maassa ja päästin jotain päriseviä ääniä suustani ja tartuin toisia ihmisiä jaloista kiinni ja yritin kaataa niitä ku luulin puiksi.

-Jossain vaiheessa iltaa ku viina loppu kesken lähin hakemaan sitä kotoo lisää (n.25 km matkaa)
    ehdin kävellä siitä n. kymmenen ja kuski tuli hakemaan takas.

-Hakkasin puukepillä toisten telttoja ja huusin olevani mellakkapoliisi.

-Lähettiin kaverin kans uimaan vaatteet päällä vitun päissään (kamera roikku kaulassa)
    :D

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Demissä on muuten täysin samanlainen otsikko.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

oletko nyt aivan varma että olit vain humalassa?

ne jotkut demin jutut oli todella hauskoja.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ehkä se yleisesti ku alettiin ihan ihme johtopäätöksestä juomaan jossain koulun 40-v juhlissa ja sit haettiin jostain seisovasta pöydästä ruokaa. Koko ajan sellanen fiilis et kohta kaatuu tarjotin tai jotain. Käsi täris syödes ihan kivasti.

13. Kunkku

Kunkku 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    yks hauska tuli mieleen.

olin yhes viettämäs iltaa ja sit puhuin puhelimeen ja rupers kusettamaan samaan aikaan. no menin kuselle ja kusen siinä ja puhun samalla luuriin. sit yht'äkkiä mun ote heltiää ja se luuri tippuu kesken puhelun sinne pönttöön. no mä vedin sen vessan äkkiä ja sit noukin luurin pois, mut eipä sillä enää mitään tehny.

ja kerran oksensin pöntön tukkoon ja sit joudin käsin kaivaan sielt sellaset oksennus-paperipaakut pois. huraa...

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

haha, miks mä olisin kateellinen?:D en mikskään, koska sekoilemaan pystyy sillon kun vaan haluaa :p

15. LJay

LJay 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    vittu sä oot rankka...

(tää kysyttiin joskus vanhalla boardilla...en jaksa uudestaan tilittää)

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

emmääkä jaksa vanhan boardi juttui kirjottaa enää uudestaa.

mut tää oli ihan kiva ku juatii enne koulun joulujuhlaa jonku verra ja sit oltii siel ihan kivas ja huudellaa kaikkee kokoaika. mäki tulin sinne sisää vähä myähäs ni kaverit huutaa siält: 'Jussi, tuu tänne!', sit yks jäbä lähti kans kuselle kesken esityksen ja toinen taas huutelee rehtorille jotain. mut siin sit tuli pieni arviontivirhe ku jotai kolmen tunnin pääst oli reenit, ja nekää ei ees ollu oman jengin, vaan edustusjoukkueen, ja siäl oli sit kaverin faija ja omaki kattomas, siin sit maila kätee vaa. tuntu kokoaika et kaikki nauro mulle ja pari kertaa kaaduin kyl aika makeesti, mut emmää tiä huamasko ne.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

pahin tekemäni moka kännissä on ehdottomasti se, ko huusin naama punasena viis minsaa ihanalle jätkälle, johon oon ollu jo puoli vuotta kusessa.. ompas ollu aikas hiljasta sen jälkeen... :(

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ilmeisesti mulle toi kommentti..? soittaisin joo, jos oli numero.. ja sen numero on viel salainen, niin en saa sitä mistään haku juttujuttusesta.. :(