302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

pahin tekemäsi moka kännissä

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 24.02.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

itellä ehkä eilinen annoin kännykän jollekki tuntemattomalle(juu ei oo takas näkyny) sain pahan laatuisen paleltumis vamman oikeaan jalka terään(ei välttämättä parane ikinä varpaat liikkuu iha vitu vähä) eihän se känny mitää niitähän saa uusia mut jalkoi ei well thugs life

no jos hyvii puolii etitään ni sain ainaki uusii kavereita ja jonkun muijan sellaset vitun hienot karvahanskat oli mukaan tarttunu jostain:D

2. Pando

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    kuulosti pahalt, ehkä pahimmist et menin bommailee autoon ja tyyppi tulee ravintolast mun perää ja lähen karkuu, tosin pääsin karkuu. kaaduin vaa matkal ehk noin. 100 kertaa :D

mut eipä se kauheen kauaa jaksanu tulla sielt raflast :)

3. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Ulkonako olit ?, tuol oli meinaan melkonen myrsky eilen :confused:

Harvemmin dokaan kunnolla joten mokiakaan ei ole suuremmin kertynyt, pari kertaa laatannu päälleni ja jossai diskossa kaatunu jonku toisen laatan päälle, hyi helvetti :)

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no about kuukaus sit nii tiputin kännykän stobeen ja olin selittäny uniikille ja valuutalle jotai (ei mitää hajuu mitä) ja sit kävelin 2-3 kilsaa himaa hirvees lekas ja sit viel kaupan päälle aloin tilittaa mutsille miten lapsii pitää kasvattaa se oli kyl semmonen ilta et huh huh:)

edit: ainii olin viel soittanu mummille joskus puol neljän aikaa

5. Pando

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    tos taitaa olla 'hopea hupust' baittaust :rolleyes: :)

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tos taitaa olla 'hopea hupust' baittaust :rolleyes: :) [/quote]
    oliski:(

7. Anonymous

Guest Rekisteröitymätön

ulkonahan mä enkä tajunnnu lähtee sisälle sit kun älysin et on kylmä ja lähin kotiin niin kenkä lähti jalasta mut en jaksanu sitä jalkaan laittaa(en tiiä miks)joten kävelin n.15min ilman kenkää jalassa

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Torstaina. Hajotin tiputin kaverilla laavalampun, joka meni pirstaleiks, ja laavat ympäri huonetta. Siin tuli joku ihme juttu että ku se tippu ni palo vielä sulakekin. Sit kännissä siivoo sitä. Sit tuli vedyttyy jotain viskipaukkuj, ja meni muisti joksikin aikaa, olin lähettäny sille kaverille tällasen viestin:

"Italia publiclit: Oon ainoo pure tääl. VAIKKA VILLELLE TULI LASKUU LAAVA-LAMPUST. PS: VILLE RÄPPÄÄ. KU HOMOT EI TIIÄ MITÄ NE HALUU. Ville siivoo hyvän sulakkeen."

:D vittu mä kuivuin ku näin ton..ei mitään tollkkuu.

ja toi ei ollu kyl pahin moka, tullu aikasemmin mm. tikkej naamaan ja muuta kivaa.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

noi kännykkä sekoilut on huippuja ku niist saa sit myöhemmin kuulla lol:p

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aijai, tästä voisi sepustaa pitkät ja rattoisat tarinat, mutta otetaan nää kohokohdat nyt ensiksi vaan, kyselköön sitten joku perään jos kiinnostaa tietää enemmän.

Ruotsin laivalla:

Olen oksentanut selkääni.

Olen sammunut diskon lattialle.

Olen melkein nussinut jokisian näköistä naista (samasta koulusta vielä..)

Muilta erinnäisiltä reissuilta:

Rikkonut broidin autosta vaihdelaatikon.

Koittanut tapella liikkuvan auton kanssa.

Oksentanut roban lattialle (eteiseen pokejen eteen.)

puhunut puhelinvastaajaan n. 10minuuttia tilittäen sitä että missä ollaan ja mennään.

etsinyt viimeistä savuketta takapihalla vain huomatakseni että se roikkuu huulessa ja palaa.

katotaan viel jos keksin jotain.

edit: tulihan sitä mieleen yks pieni juttu. Kerran kohtuullisen vahvassa humalatilassa olen avautunut kaverilleni noin 10minuutin ajan hokemalla "mä en oo pissis, uskotko ?" Kaveri oli selvinpäin. Ihmettelin kun se koulussa anto sitten vähän palautetta. Mitään muuta kunnolla mä en tosta illasta oikein muistakkaan. Paitsi että oksensin dösään kuskin viereen.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuli mieleen kans hauska juttu viime kesästä. Pori-Jazzeilla ku oli porukalla videokamera mukana, no niin tulos oli: meen temppuilee jolleki sillalle silleen et roikun siel alla, sit loppukin voimat ja tipun kaikki vaatteet päällä sellaset pari kolme metriä alas veteen ihan kivikon viereen. Sit uin ihan innoissaan sieltä pois, ja meen boksereilla hyppää uudestaan, sen jälkeen videossa näkyy, ku jahtaan kamera-miestä. Sit menin jonneki taxiin märis vaatteis, ja joku virolainen kuski vaati kolme hunttia korvauksia märistä penkeistä. mut lopulta pääsin vaihtaa vaatteet ja meno jatkui :D

14. Anonymous

Mun pahin on ollu varmaan sellanen et oltiin viime kesänä parin kaverin kans pelailemas koripalloo ja siin juotiin samal aika paljon.Lähettiin sit käveleen jonnekkin ni sattu löytymään vajaa bensakanisteri,ja yks kaveri sano et sytytetään se palamaan:noh,mä kyykistyn siihen kannun päälle ja sytytin sytkäriin liekin siin 20 cm sen tankin yläpuolel.Enhän mä tajunnu et se bensahöyry leijuu siinä ni se sit leimahti aika ilosesti päin näköö koko kanisteri.Hiukset lähti ja naama oli hyväs kunnos.Mut eipä siit mitään jälkii oikeestaan loppuen lopuks jääny.Tää on aika mieleen painuva juttu ollu mulle.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

pahin moka oli varmaan jäädä poliiseille kiinni eräästä rikoksesta(ei siitä sen enempää). seurauksena oli yö ja vielä seuraava päivä putkassa.

17. Anonymous

No siahan sitä pari viikkoo repii palonutta ihoo naamast irti,ja kaikki pikkulapset pelkäs mua.Oli hieman syrjiintyny olo:D
    Mut ei siin mittän,vitutti eniten kun olin saanu neon punasen hiusvärin heitettyy just pari päivää ennen sitä päähän,ja sit ne hiukset palo.PRKL!:)

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Räpänny vähän liikaa päissää selvinpäin oleville ihmisille... ouuu.. hävetti.

Ajanu (mopolla:D ) noin 12 kaljan jälkeen baariin juomaan lisää.

Tippunu autosta.

ja sit kaikki nais hommat mitä on tullu kännis tehtyy..

Ajanu pyöräl (kaverin) talon sisäl

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pahin moka on ehkä että tipuin nuorempana kännissä suihkulähteeseen siinä keikkuttuani sen reunalla jonkun aikaa.. Kävin ihan kunnolla uimassa ja oli aika kylmä sääkin vielä, tais olla syksyä (pipot oli päässä).

Paras 'moka' olis sit ehkä kun kytät ajoi baarin pihaan ja ryntäsi sisään, niin kusin siihen kyttäauton konepellille... Toikin oli tietysti erittäin humalaisessa tilassa ja nuorempana.. En onneksi jäänyt kiinni.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

HAHAHAHA, kyllä ihmiset on pimeitä hulamassa......todellaki! Ite kun rupeen tässä miettimään niin mä en kyllä ole tehnyt mitään yli-tyhmää kännissä!? Tai ei ainakaan tuu mieleen.. Tietty nyt kaikki turha selittäminen kaikille ihmisille, mutta en kai sen kummempaa sitten...? Tunnen oloni siveelliseks kaikkien näiden juttujen rinnalla?!:D hahahaha, lol!