302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Paavoharju + Paperi T = Joko sinä tulet tänne alas tai minä nousen sinne LP

Viestiketju osiossa 'Kotimaiset julkaisut' , käynnistäjänä HooP, 10.06.2013.

1. t2000

t2000 Rekisteröitymätön

Vs: Paavoharju + Paperi T = Joko sinä tulet tänne alas tai minä nousen sinne LP

Jäin kanssa ihmettelemään. Needledroppa selitä!

Itsehän taidan jäädä odottelemaan hopeavinyylin saapumista.

2. needledroppa

needledroppa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Joo siis nykyään tulee kuunneltua niin paljon musaa, että jos levy vaikuttaa heti ekalla/ekoilla kerroilla siltä, että se istuu täysin mun sen hetkiseen musiikkimakuun, niin en välttämättä jaksa ottaa sitä ollenkaan rotaatioon. Tän levyn kohdalla tuo nyt ei ollut välttämättä paras heitto, koska tässä oli niin paljon sellaista mistä en vielä heti ihan täpöö tykännyt, mutta uskon, että opin tykkäämään.

Jotenkin nykyään yritän valita kuunteluun vain sellaisia levyjä, joista voisi tulla jollain tasolla suosikkilevyjäni. Ja suosikkilevyltä vaadin kuuntelun kestävyyttä ja sellaista tunnetta, että se tarjoaisi jotain uutta jokaisella kuuntelukerralla. Tässä levyssä on todellakin potentiaalia suosikikseni  :yes:

Tämä levy menee minulla jonkunlaiseen "oikea musiikki" -kategoriaan, eli asetan tälle jonkunlaiset tavoitteet, jotka uskon tämän levyn lunastavan. Kuuntelen kuitenkin myös melko paljon kaikenlaista idariräppiä yms. jota en ota kovin tosissaan ja joista kaikista en usko kovin kauaa tykkääväni.

Tän paremmin en varmaan osaa tätä avata  :boss: Ehkä tämä on typerää, ehkä ei. Nyt kuitenkin kuuntelen musiikkia tällä tavalla, aina ehkä en :bof:

3. t2000

t2000 Rekisteröitymätön

Ihan kiintoisa ajattelutapa :thumbup:
    Kyllä nykyään itsellä aika monet uudet levyt saa ehkä vain sen yhen kuuntelukerran vaikka periaatteessa hyviäkin. Ehkä se tarjonta vaan on niin suurta, kun musaa striimailee. Jotkut levyt varsin hyvänkuuloisia ja tasalaatuisia, mutta ei ehkä tarjoa nyt niin paljon uutta, että välttämättä heti (1-2 vuoden sisään vielä) tarvi uudestaan pyöräyttää, jos edes mieleen ja muistiin ei tartu sieltä paria erityistä träkkiä. Mutta tämmösiinkin levyihin tietty sitten joskus palaa. Parhaiten taas pärjäävät kiinnostavia ratkaisuja tarjoavat levyt ja tietty joidenkin suosikkiartistien uutuudet parhaimmassa tapauksessa.
    Mutta kyllähän tosiaan on huono asia, jos jossain levyssä se ihan ensimmäinen kuuntelukerta kuulostaa parhaalta ja tokalla kerralla ei enää niin hyvältä kuulostakkaan.

4. g-noll

g-noll 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    221

Mutta täähän kuulostaa vähä Swanssilta! On niin paljon toistoa. Mutta ei tää kuulosta Swanssilta. Ei oo oikeen toistoa. Mutta Swanshan perustuu toistoon? Ja kuulostaa toki Paperi Teeeeeltä. Ja Yliflow.

Kyllähän tätä mielellään seuraa kun musiikkigenree viedään eteenpäin. Kuitenkaan kovin moni genre enää kehity yhtä radikaalisti. Itse kyllä toivoisi vielä radikaalimpaakin kokeellisuutta kuin tämä. Tämä ja Pimpero TEEN ja Sielunsisustaja KHRIDL :heart: Kin ex ovi pullo pollo no zero fit ulos (suom. tekotaidetta läpällä ja just siks) levyt ovat olleet anniltaan vuoden parhaimmistoa. Kotimaisista parhaat. Silti leivyistä huutaa läpi se, että liikutaan artisti(e)n mukavuusalueella. Vaikka tämä alue sijaitsee siellä missä tämän genren, tai oikeastaan lähes kaikkien muidekin genrejen, muut edustajat ovat liian matalakatseisia sitä näkemään tai etsimään, se ei tarkoita etteikö Papru voisi sieltä ajelehtia pois kuin veteen laskettu origami konsanaan ja tehdä jotain suurempaa, erilaisempaa jotain tajunnanräjäyttävää.

Onhan yleisesti tiedossa ettei tämän runopojan tietotaito perustu pelkkään lyrikaaliseen osaamiseen, vaan myös hänen laajaan ja monipuoliseen tietoisuuteensa musiikista. Sivustakatsojana vaikuttaa dilemma seuraavalta:
    1) Pojalla on visio, tietotaito ja palava halu tehdä maailman paras lennokki.
    2) Pojalla on vain yksi iso ongelma; hänellä ei ole paperia. Miksipä hänellä paperia olisikaan? Ei lennokkien tekeminen häntä ole ennen niin kiinnostanut, vaikka hän onkin tykännyt katsella kun muut niitä heittelevät.
    3) Poika tuntee toki monia joilla paperia on, hyvää paperia onkin. Mutta kun poika haluaisi lainata sitä, nämä muut pojat taittelevat lennokin jo puoliksi valmiiksi ennenkun antavat sen poika pololle.
    4) Poika saa nyt tehtyä lennokkeja, ja hyviä lennokkeja hän tekeekin, muttei koskaan saa tehtyä maailman parasta lennokkia joutuessaan käyttämään muiden poikien paperia.

:heart: :jepa: :heart: ROHKEUTTA  :heart: :jepa:  :heart:  PAPRULLE  :heart:  :jepa:  :heart: YLITÄ ITSES  :heart:  :jepa:  :heart:

5. g-noll

g-noll 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    221
  6. HooP

HooP 2. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021

Levyt suomessa. Perjantaina kaupoissa!
    Levy-yhtiön sedät osasivat kertoa, että vinyylit liikkuvat lujaa. Hopeaversio taitaa olla aikalailla loppuunvarattu.

[img width=500 height=375]http://i.imgur.com/Uqlt3k4.jpg[/img]

LISÄKSI:

Amerikkalaiset kyseli joten höpistiin pehmeitä. Examinerin haastattelu alla :
    http://www.examiner.com/article/take-five-an-interview-with-paavoharju

7. jayv

jayv 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

mitkä kengät paperi t:llä on noissa kuvissa ? :boss:

8. saelli

saelli 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    288
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846

Missä kuvissa? Näkemättä kuvia, vahva veikkaus Visvimiin :boss:

9. t2000

t2000 Rekisteröitymätön

Tästä kyse:
    [img width=305 height=350]http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/46/8a/468af69b55cb2690ed877d2c428ede6d.jpg?itok=6fxq6XVf[/img]

10. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  11. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  12. Bolaz

Bolaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    463
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071

Onpahan aivan vitun kova äänite  :thumbup:

En olisi uskonut, että Papru kykenee tälle tasolle.

Taustat jumaluutta ja kokonaistunnelma kantaa ekasta sekunnista loppuun saakka. Mykistävän kova platta.  :thumbup:

13. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021

spammaan taas :

[img width=500 height=460]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/960036_759054667443673_1892605845_n.jpg[/img]

http://www.desibeli.net/arvostelu/6229

http://newmusicalreleases.wordpress.com/2013/10/21/paavoharju-joko-sina-tulet-tanne-alas-tai-mina-nousen-sinne/

hevarit ei tykkää :

http://www.soundshock.co.uk/index.php/cd-reviews/5188-paavoharju-joko-sinae-tulet-taenne-alas-tai-minae-nousen-sinne-album-review

http://fullmetalattorney.blogspot.fi/2013/10/weird-finnish-briefs.html

14. herbert koira

herbert koira 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    16
    Aktiivisuuspisteet:
    271

Kuuntelin tätä maailmanlopun ja kuoleman krapuloissa, toimi hurjasti.
    [img width=500 height=692]http://i.imgur.com/sODub9i.jpg[/img]
    Vähän ehkä huvitti tuo läpikuultava hopeinen vinyyli myös.

15. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  16. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  17. Anonyymiyykäärme

Anonyymiyykäärme 4. leveliläinen Rekisteröitymätön

Saadut kiitokset:
    285
    Aktiivisuuspisteet:
    6,946

"En väittäisi itseäni runoilijaksi, ellen olisi hirveässä jurrissa tai kusipäämoodissa", Pulkkinen nauraa.

[img width=250 height=160]http://31.media.tumblr.com/tumblr_m8x3nb3MNa1rwjn77o1_250.gif[/img]

18. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  19. Hesekieli

Hesekieli 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    121

Kieltämättä kova levy ja taustat ihan priimaa.  :jepa: Mut jotenki ei vaan kolahda ehk vähän liian raffi saundi ja tarvii hieman toleranssin kasvatusta tohon abstraktiin ambient räppiin. Antaa kummiski semmosen jännän hiipivän tarpeen kuunnella uusiks ja uusiks kunnes ei voi hetkeen kuunella mitään muuta.  :lol:

20. kka

kka 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Paavoharju kuulemma hajonnut.