302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Paavoharju + Paperi T = Joko sinä tulet tänne alas tai minä nousen sinne LP

Viestiketju osiossa 'Kotimaiset julkaisut' , käynnistäjänä HooP, 10.06.2013.

1. LeonardonVinssi

LeonardonVinssi 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    110
    Aktiivisuuspisteet:
    7,996
    Vs: Paavoharju + Paperi T = Joko sinä tulet tänne alas tai minä nousen sinne LP

aivokuollu. jatkakaa

2. mokkasiini

mokkasiini 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    7
    Aktiivisuuspisteet:
    2,746

Mulle tuli heti mieleen (kaukaa haettuna, muttaku Caligula jne) antiikin patsaat, jumaluus ja kuolemattomuus. Ja sitten Ammianus Marcellinus ja muut jotka sitä kritisoi. Patsaatkin kuolee, todellakin...

En just tästä biisistä parin ekan kuuntelun jälkeen ihan liikaa innostunut, mutta hiessä silti.

3. rapperfection

rapperfection 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    6
    Aktiivisuuspisteet:
    2,746

näin viime yönä unta paprusta. olin mennyt aikakoneella taaksepäin ja siellä keikalla heiluin. paprulla oli lyhyet hiukset ja pipo päässä ja joku vitun kova biisi joka nimi oli "da nam" tms. siellä oli myös ystävättäreni joka ilmoitti seurustelevansa stepan kanssa joka oli ilmeisesti myös tullut aikakoneen kautta mestoille.

/offtopic

4. VXXKKX

VXXKKX 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    93
    Aktiivisuuspisteet:
    3,346

hyvin artikuloitu. Papru on kova, tyly räppäämään, ja tykkään kyllä kovasti. huono asia on se että hänen versejensä rytmitykset ja sanojen lopun venytys on pysynyt samanlaisena jo aaaika pitkään.

5. herbert koira

herbert koira 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    16
    Aktiivisuuspisteet:
    271

Kuulostaa hyvältä tämä, en yllättynyt, hiki tuli. Miten se Paavoharjun edellinen tuli viisi vuotta sitten? Enkö hahmota aikaa?
    Saattaisi ärsyttää jos ja kun pitäisi selventää tekstien viitauksia sanakirjan avulla, mutta oikeastaan runkkaaminenhan on ihan tosi kivaa.

6. Keltainen

Keltainen 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Näytebiisin tausta on loistava, ei kovin moni tee tällä hetkellä yhtä mielenkiintoisia äänimaailmoja. Sekin on hienoa että räppärit tekee yhteistyötä kotimaisten orkesterien kanssa - Suomessa on pienet piirit ja osaamista todellakin kannattaa kerätä yhteen genrerajojen ylitse. Paprulta jälleen hyvää lyriikkaa, mutta minäki oon vähän kyllästynyt tuohon flouwiin, ei se oo itsessään huono mut vaihtelu virkistäisi.

7. HooP

HooP 2. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021

Patsaatkin kuolevat Spotifyssa:
    http://open.spotify.com/album/3kpbLumBiz90k2ct22yJ6W

Jonkin sortin levyarvostelun tynkääkin ilmestynyt:

"Paavoharju- Joko sinä tulet tänne alas tai minä nousen sinne - CD/ Digital ( Svart Records)

This one of the most odd and straight out bizzare and wonderful releases I have heard in years. If you can mix When, Devil Doll, Mr Bungle, Bogus Blimp and 3rd and the Mortal into one project you have something remotely close to Paavoharju. Cut up tracks with oddly effected and speed changed guitars and drums. Waves of background effects , Female choir and opera vocals with spoke male vocals and chants all in Finnish to say the least. I just love this release and need to hear more bu Svart over the years as become one of my favorite labels hands down they have taken over were Jester records was so powerfully leading the Avant / Outsider music scene. There are even break beats and free form Jazzy urban elements here. I can not with a review really say where this band is going . There are many Trip hop bands that only dream to be this original as well. Mike Patton you should check them out and get an album out on Ipecac asap as this would be a band that would rock your world sir. This release will be playing for a very long time with this reviewer its just so damn interesting and so much talent going on here. I need to get their two earlier releases now as well."  - http://azm-magazine.blogspot.fi/2013/09/experimental-music-review-edition.html

8. FETUS MORTUS

FETUS MORTUS 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    161
    Aktiivisuuspisteet:
    2,521

Ex ovis pullus oli tähän mennessä vuoden kovin lätty, mutta nyt tais löytyy haastaja. Sinkun kaoottinen äänimaailma iskee, eikä mulla tuota flowtakaan ole mikään vastaan. Hopeavinyyli on tilauksessa, toivottavasti on koko albumi yhtä kovaa settiä!

9. kuollutmies

kuollutmies 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Ite kyl diggaan vitusti intertekstuaalisuudesta, tuo enemmän kuuntelukertoja musiikkiin jos teksteissä parempia viittauksia viittauksiin, juttu/jutut aukeaa eri tavalla mutta ei oo pakko tietää ja saa silti jotain irti.

Hiukois ostaa eka uusi "suomiräp"julkaisu miesmuistiin, jotenkin napostelee nyt enemmän ku ruger jne. ehkä eniten taustojen takia.

10. Jaakko Koukku

Jaakko Koukku 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Nyt toimi valtavan kovaa. Ei mitään valittamista, läpät fiksuja ja oikeesti sellasta anekdootti-kamaa. Ei pelkkiä korusanoja missä sisältö jotain sähkövöita kalapuikkoihin tai mitä se vässykkä räppäsi. Biitti jätti kyllä pysähtyneeksi, äänimaailma yleensäkin. Videokin ihan core. Vitun jees.

11. rapperfection

rapperfection 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    6
    Aktiivisuuspisteet:
    2,746

iso komppaus

12. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021

Homma etenee.

[img width=500 height=332]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/559866_747507621931711_2072463410_n.jpg[/img]

13. Jaakko Koukku

Jaakko Koukku 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Siistit kannet! Edit. Loppu jauhanta pois, olin samat jutut näemmä jo aikaisemmin kirjoittanut.

Tää on enemmän pakkopoisto ku James Hirvisaari.  :thumbup:

14. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  15. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  16. HooP

Saadut kiitokset:
    19
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  17. needledroppa

needledroppa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Kerran pyöräytin läpi, vaikka mieli teki säästää eka kuuntelu vinyylille. Oikein maistuvaa  :thumbup:
    Taustat toimii paremmin kuin hyvin ja Paprun ulosanti on muuttunut aina vaan mieluisammaksi. Levy kuulostaa hyvältä, muttei niin hyvältä, että skippaisin sen suoraan.

Positiivisena yllärinä itselleni tuli myös tämä julkaisu pian koittava julkaisupäivä  :thumbup: Jotenkin luulin, että joudun vielä ainakin kuukauden venailemaan  :boss:

18. FETUS MORTUS

FETUS MORTUS 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    161
    Aktiivisuuspisteet:
    2,521

"Miltä abrenuntiaatio toimii?"

Ekan kuuntelun perusteella taattua Paprua, eli kryptiikkaa ja flowta, ahh!

19. Naulapää

Naulapää 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0

NO NYT!

20. Naulapää

Naulapää 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0

Tässä tapauksessa ite yleensä jatkan kuuntelua