302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Nimi on enne?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 05.06.2002.

1. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

on olemassa valko-venäläinen uimahyppääjä Irina Pissareva !!

2. Anonymous

noist rekkareista tuli mielee et kummia noi ökyt ja äksät ku suomes ei mun kuuleman mukaan saa olla ää- tai öö-kirjaimia. ja sit vielä että osa noista "sattumista" saattaa olla ite tilattuja rekkareita... tai sitte tietysti ei

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

On sellanen ylellä töissä kun Anu saukko=Anus aukko (joku on varmaan jo pistäny, mut en jaksanu lukee kaikkia)

sit yhellä vanhalla mun luokalla oli nimenä J-M Hautalus aika freshi..

5. Anonymous

Täällä Oulun suunnalla asusteli mieshenkilö,jonka nimi oli Esko Terska. Nimi oli ennen jopa puhelinluettelossa.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä oon pumminu kyseiseltä sedältä belmontin, ja sitt polttanu sen kanssa sen maikkarin studion sisäpihalla, toi on ihan vitun rento jäbä...:)

7. henray

henray 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    henray: suora suomennos KanaSäde ;)

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sori nyt et nostelen näin vanhoi topikkei mut oli pakko kirjottaa ku olin käymäs mun serkun haudalla ja tulihan siinä katottua niitten muiden haudattujen nimiä ja sit kyllä repesin ku näin et jonku nimi oli ollu Naima Kolo:D

9. Nepalin-Prinssi

Nepalin-Prinssi 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Puutarhuri Aarno Kasvi... En oo kyl ihan saletti se oli joskus joissain mainoksis

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mietitkö edes edellisten vastausten lukemista?

11. De_Kyyper

De_Kyyper 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kävin tuol väestörekisterikeskuksen sivuilla ja tota nimihakua. kun kokeilette nimeä "u", sieltä tulee yks hitti. naisen nimi vuodelta 1960-79.

Ei mul täs muuta.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Theodor Anttila (jos joku ei nyt tajunnut, niin se on vähän ku deodorantti....)

Mutsi näki kuolinilmoituksen lehdessä, niin kai se oli oikee nimi.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon duunissa törmänny nimeen Jorma Pitkä.. nimi ei ehkä oo enne mut vitun hauska se oli ku kirjekuoreen tuli
    Pitkä Jorma
    XXXXtie XX
    XXXXX HML

14. Nepalin-Prinssi

Nepalin-Prinssi 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    MÄ seikkailin vähän aikaa väestörekisterin sivuilla ja löysin kaks
    aki nimistä naista ...Aika jännää
    :D

15. Anonymous

Ette varmaan usko, mutta mun ex-naapurin nimi oli OIKEESTI Jorma Jortikka ja sillä oli aikamoinen lapsikatras...

16. Anonymous

Jos kukaan muu ei oo viel kertonu ni toi öky juttu on tosi. niit öky mersuja on viis kappaletta numeroituna. Niit on jossai heinolan lähellä

Sit tonen juttu. Mä oon yks -87, et vankila taitaa oottaa :) tai hauta :eek:

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mun kaverin taloyhtiössä asuu semmonen helvetin valittajapatu ja nimi jo kertoo HELLMAN, suoraan helvetistä.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

meitsiki tuntee Jorma Jortikan, mut on varmaa eri herra.
    Sit mun yhden saksalaisen kaverin nimi on Susanne Fuchks, ei se ole pitemman paalle hauskaa mut oli se ku aluks tutustuttiin.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:da0659a8a0="mc_mystinen"]noist rekkareista tuli mielee et kummia noi ökyt ja äksät ku suomes ei mun kuuleman mukaan saa olla ää- tai öö-kirjaimia. ja sit vielä että osa noista "sattumista" saattaa olla ite tilattuja rekkareita... tai sitte tietysti ei[/quote]

^Tohon kyl repesin, ei vittu. Ei kai taalla ny kukaan luule et noi rekkarit mitaa vitun sattumia olis, ei saaaaatanaa........

-'Catt-

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Noista rekkareista:Suomessa pystyy tilamaan sellasen rekkarikilven jossa on haluamnsa teksti...tietysti sen pitää olla suomenlain mukainen.Se maksaa jotain 2000mk eli n.280euroa.Rovaniemellä on yks semmonen auto mihin omistaja on tilannu rekkarin SEX-001.Myös noihin leviautoihin on tilattu ne rekkarit,kuulin yheltä jampalta sen.Etelässä oon joskus nähny AKU-313.Pikkujunnuna tuli aina etsittyä puhelinluettelosta joku jonka sukunimi oli Käki.Rovaniemellä muuten asuu vieläki yks Tiina Käki.Sille oli aina mukava soittaa ku se vastas aina et:"Tiina Käellä".Saatiin monesti hyvät naurut...Firmoista ihan ehdoton on tää:Munanpakkaamo Mauri Muna OY :D