302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Nimi on enne?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 05.06.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

"...PERUSTUVAT ELISA/HPY-KONSERNIN TIETOKANTAPALVELUUN"

No sinnehän voi ilmoittaa minkä nimen vaan.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tosiaan jäbä vaihtoi nimensä.. ennen se oli vaan joku Lloyd. Tais olla juttuu uudessa Slamissa just.

3. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuli noista rekkareista mieleen, kun yhdellä jäbällä meidän lähistöltä oli rekkarina JUO-4, johtuen siitä, että se aina kittas vaan nelosta.Toi tais olla joskus Nyt- liittessäkin.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tollaisesta erikoisrekkarista pitää kai pulittaa noin 5000 mk muistaakseni?

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kannattaa kokeilla Kamelin viestistä löytyvää Väestörekisterikeskuksen linkkiä. Tilasto-osastolta löytyy sukunimikartta, joka kertoo, missä päin maata minkin nimisiä ihmisiä on syntynyt. Esimerkiksi Hoppareita on putkahtanut maailmaan eniten Kemissä, Keminmaalla ja Tervolassa. :D

8. Anonymous

Heh... mulla on kaveri jonka nimi on jussi kokko... poltetaan jussina kokko.... hehhee...
    kaikki nauraa(hope so)... =)

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sieltä löytyy myös ihan selkeää todistusaineistoa näitä Heli Koptereita ja muita sellaisia vastaan... eli ei löydy Suomesta eikä ole löytynyt koskaan, sillä tilastoissa on mukana myös kuolleet ja entiset nimet... niin hauskaa kuin se olisikin ollut :) ja ei muuten löytynyt Kultakutri-Loreleitakaan, kai se kultakutri on vaan joku ihme läppä ja Lorelei sitten se virallinen nimi (?) no joo... onhan siellä tilastoissa toki hauskojakin nimiä .

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Outoo, ettei Suomesta löydy muka Heli Kopterii...en kyl uskois et mun frendi olis valehdellutkaan..tai eihän koskaan voi tietää:confused:

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mun yhen kaverin sukunimi on suihin... Se ehdotti pikkuveljelleen nimeks Ottoa, ku sen veli synty... Otto Suihin... Hahaha... :D

Ja kuinkas jossain jumalan selän takana on joku jonka etunimi on Jysky-Juurakko

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Just nää Heli Kopterit ja Hellä Alapäät on vaan niin ikivanhoja juttuja, että ei kai niihin enää kukaan usko. Ne on jokaisen kaverin tutun sedän pikkuserkkuja. Yhtään Kopteri-nimistä ei ole Suomessa ikinä virallisesti ollut.

Laittakaa tänne sellaisia, jotka oikeasti tunnette, tää on hauska topikki.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

itseasiassa mun kummeille meinas käydä moka,kun sukunimi on PIO.no,ne sai tytön ja suunnittelu että etunimeksi tulee karita.onneks ne tajus sen ennen ristiäisiä,että kun sanoo sekä suku- että etunimen niin tulee Karita Pio, eli Kari Tapio.se ristittiin sitten Janinaksi.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hahah, Lempi Makkara! Se oli mun koulukaverin mummo. Asui Routiolla ja kuoli joskus 90-luvun alussa. Tää mun luokkalainen sai kuulla snadisti kuittia siitä mummonsa nimestä :).

15. klnpl

klnpl 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    5,996
    Eipä muita tule mieleen kuin, Tapiolan ylä-asteen oi niin legendaarinen veistonopettaja Mikko Höylä :) Samoin kun Jousenkaaren ala-asteen entinen (?) veistonopettaja Lauri Kukko...

edit: Meikästä tuli jäsen... :rolleyes:

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tääl kmo:s on yks toyota...sitä ajaa yks hlvetin iso muija ja rekkari on FAT-50

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No eilen oli nelosen uutisissa joku professori jonka nimi oli Frans Mäyrä. :D
    Ja sitten jossain oli sellanen pappi kuin Erkki Puukko. :)
    Enempää ei sitten tällä kertaa tuu mieleen.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ettei toi Pertti Hell olis vaan Porin Prikaatissa joku armeijapappi. oonko oikeessa?

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ja sit kaikki luulee et se on Jani Tapio (mut kuka se on?)

20. Anonymous