302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Nimi on enne?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 05.06.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Meijän luokanvalvoja oli Saku Tiainen eli Satiainen.

2. arc

arc 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    219
    Aktiivisuuspisteet:
    13,471
    no nyt siirryttiin vähän aiheesta näihin rekkareihin, faijalla oli joskus aikoinaan audi V-8 (nykyisin kulkee nimellä A8) ja sen rekkari oli vissiin VEE-8.

ajattelin hommata autooni joko JUU-570 tai CHE-353 :D

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jep nyt tuli mieleen yks heppu joka pitää TV:ssä niitä puutarha ohjelmia...
    sen nimi o Aarno Kasvi...kjeh

4. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Meijän luokanvalvoja oli Saku Tiainen eli Satiainen. [/quote]

Äläs kuule pilkkaa Tiaista, sillä on hieno turbo-Kadetti! Vaikken herraa tunnekkaan, niin Ooppelimiehiä ei pilkata!! :D
    Ja mein' koulussa opettajien nimet lyhennetään ovelasti, ja yhden maikan nimi on E. Pellinen, eli lyhennettynä 'pelle', hulvatonta.

Täällä on mainittu kaikki Kasvit ja Poudat, mut pari puuttuu... Nimittäin muistaisin, että on olemassa jokin floristityyppi tjsp nimeltään Mansikka. Ja tietenkään ei saa unohtaa poliisiylipäällikkö(?) Reijo Naulapäätä.
    Olis julmaa olla aina naula päässä, mahtaa olla iso krapula...??? (heko heko, huono vitsi ;)).

Hauskoja nimiä < tiirailkaa tuolta lisää!

5. CosmoKramer

CosmoKramer 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    entinen korispelaaja,jos tarkkoja ollaan.. mutta tais herra ite muuttaa ton nimekseen..
    mutta meilläpäin veropäällikön sukunimi oli karhu.. eli niinku verokarhu..:D noh,olipas hauskaa..
    taidan mennä nukkumaan..

6. Anonymous

Ja mein' koulussa opettajien nimet lyhennetään ovelasti, ja yhden maikan nimi on E. Pellinen, eli lyhennettynä 'pelle', hulvatonta.
    [/quote]
    Meillä oli ylä-asteella nimi lyhennöksiä opettajien koodeissa ja siel oli sellanen maikka jonka nimi on Altti Salminen,ja siit se koodi on ASA,hulvatonta!!(?):rolleyes:
    Joo,joo,meen nukkumaan.:p

7. Anonymous

Meiän kadul oli ennen semmonen hylätty auto, joka oli ihan ruostees jne. Sen rekkari oli ASS-256. Oli ihan sieltä revityn näkönen.:D Sit tämmönen legenda, et yks pari halus hirveesti poika-lasta. Sit lopuks ku ne hankki lapsen, ne sai tytön. Ne anto sille nimet: Unelma Sirpa Leena.:D

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pertti Elo (tuosta nimestähän on kuuluisa ilmaus peelo lähtöisin peelo@plaplapla.fi)
    Keimo Poskiparta (joo-o, toi on paikallisen amiksen joku opettaja)

ja rekisterikilvistä: näin tuossa muutama viikko sitten aika ison bemarin jonka rekkari oli BMW-750

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä en jaksa kattoo teitä enää, mä lähen menee - Ramses..
    ^^
    Miten toi liitty asiaan.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Olen ilonpilaaja ja kerron, että suurin osa näistä nimistä ei ole virallisia nimiä (ainakaan Suomessa). Osoitteesta http://www.vaestorekisterikeskus.fi voi tarkistaa kuinka monta mitäkin nimeä oikeesti löytyy.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Poskiparta-nimisiä on ainakin Hyvinkäällä vähän enemmänkin...

Mun luokalla oli joskus Ari Klemm (sama nimi kun sillä laulajalla). Jos joku ei tajunnut, niin toisin päin Klemm Ari. Se käytti nimeä Petteri, mutta Ari oli kyllä sen etunimi.

12. LaserKaraoke

LaserKaraoke 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Eihän toi nyt ihan noin voi mennä, ku mä kerran näin tos viime viikolla Lapinlahdenkadulla sellasen bemarin, jossa oli rekkarina TON-1... eihän noita rekkareita voi mennä vaihtelee autosta toiseen tai mitään tai jotain? Häh? Ai Missä?

13. LaserKaraoke

LaserKaraoke 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Jonku sukunimi oli Uutinen. En muista, et kenen.

(Ommuute iha vitu hyvä topiknik! Kiip ap tö kuud vööök...)

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joku tais mainita tääl Heli Kopterin...mun frendi on yleisurheilija ja se kerto, et siel kisoissa osallistujana on usein ollu Heli Kopteri:D What a name!

15. Anonymous

mun ex-luokalla oli tyttö jonka nimi oli pilvi ja sillä oli sisarukset nimeltä tuuli ja pyry :p jesh.

16. Anonymous

Toi nimi oli ainakin sellases listas minkä sain psykan tunnil,siin listas oli nimiä joita ei saa antaa suomessa,ainakaan nykyään.En tiiä koska se on tullu voimaan,mut kumminkin...

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Marianna Uutinen on ainakin yks suomalainen taiteilija

18. -AS-

-AS- 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    Meidän hissan open nimi on Anu Saukkonen :D anusaukkonen :) kettuillaan aina sille siitä :D

19. CosmoKramer

CosmoKramer 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    muutes näin kerran rekisterikilven: JLU-6 (eli joulukuusi)
    ruotsis jonku idiootin rekkari oli NHL-99 :D

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vähän epäilyttää ainakaan suomalaisia nuo ei kaikki voi olla koska tietääkseni suomessa ei saa antaa nimeksi mm. jeesus, paska , penis nimiä.. Käsittääkseni iso-nakki ei ,myöskään ole etu vaan sukunimi.. tiedä sitten..

Mun kaverin serkun nimi on Kultakutri-Lorelei ja sillä on lyhyt pikimusta tukka.. heh..