302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Ne pienet hyvät hetket -Thread

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä rookie, 14.01.2005.

1. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Mut sä oot viel siin iäs ettei niilt irtoo pesää.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Se hetki, kun istut kavereitten kanssa heittäen läppää, muistellen juttuja ja suunnitellen entistä upempia juttuja, kun miettii kuinka siistiä tulee oleen, se nauru ja hyvänolon tunne, siitä että sulla on ystäviä, jotka välittää vaikka kaikki olis vituillaan, vaikka mailma kaatuis niskaan niin sulla on se hetki sun frendies kanssa nauraa ja muistella. <3

pikkujutuista mä elän, isoja hyviähetkiä on niin harvoin!

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vittu jätkät tiiä mitään hyvästä fiiliksestä. Se on sitä, kun perjantaina kävelee koulusta himaan ja kelaa, etä on vielä mentävä musiikkiopistolle.
    Mutta sitten kun ope soittaa ja sanoo, että tunti on peruttu. Se on niiiiiiin vapauttava tunne... Sitten on hyvä ottaa kylmää juotavaa ja unelmoida viikonlopusta, eikä loputon stressi vaivaa kahteen päivään. Aaahh...

4. Anonymous

tänään on fiilis poikennut yleisestä masennuksen ja vitutuksen välimaastosta, itseasiassa voisin sanoa että on helvetin hyvä fiilis!

tänään koulussa aivan ihana tyttö jota olen tässä katsellut tuli hakeen mua tanssiin liikunnantunnilla. siinä oli mahtava tunne vaikka askeleet minulla taisivat mennäkin miten menivät :) kiitos hänen (ja erään toisenkin tytön kenen kanssa tuli juteltua tänään ensimmäisen kerran pidempään) selvisin loppupäivän iloisin mielin.

sain tänään myös rahaa joten pystyin hakemaan funkin kassu- ja vinyylipaketin postista, vähän aikaa sitten kotiin pumpaten rudyn kassua (jota kuunnellessa ei voi olla ku hyväntuulinen) walkmanissa. muutenki tykkään vaan kävellä ulkona laput päässä pimeellä, siinä on vaan jotain.

ja huomenna vielä viikonlopun viettoon, joka tosin menee pitkälti kokeisiin lukiessa mutta ainakin voi nukkua univelkoja pois. huomisen päivän kyllä varmaan vaan chillailen ja jos vielä kävis vähän vinyyliäkin lisää hakee niin se ois purrfect.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulle tuli eilen sellainen hykertävän hyvä fiilis pelkästään yhestä lauseesta. Kaikenlisäks kuultuna ihmiseltä, johon oon vasta tutustunu ja jota arvostan mielettömästi vähän kaikessa. Sitten kun sellainen ihminen halaa ja sanoo
    "sä oot niiiiiiiin siisti" lungilla äänellä, mun hymy oli korvasta korvaan ekaa kertaa yli kuukautee. Tuli sellanen olo et whoaa, toi todella tarkotti tota.

Toinen hyvä fiilis tuli toissailtana, olin koiran kans ulkona lenkillä, sato hiljallee lunta ja oli _ihan_ hiljaista. Maailman kauneimmat maisemat ympärillä (luminen talvimaisena, edes kesä ei voita sitä), mun rakas ikivanha koira pitkästä aikaa terveenä, seisottiin siinä ja nautittiin just siitä hetkestä. Tuli sellanen halittavan ihana olo.[/i]

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Loputon ruuhka ja jatkuva tööttäily saat mut henkiin.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

haahha! 8) meikä on jo esittänykkin mun työn...
    oli kyl sellanen skidi kuumotus ku n. 70 ihmist kattomassa..
    jepajeee

9. Anonymous

Kyllä ne on ne hetket ku aika tuntuu pysähtyvän kummasti. Vaikka ihan muutamaks minuutiks. Muistuu eräskin kesä ilta ku jossain laiturilla vaan makoiltiin kavereitten kanssa ja kuuneltiin radioo. Sit päsähti The Streetsin se Late biisi vai mikä nyt olikaa... Veti kaikki ihan hiljaseks koko biisin ajaks.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ens viikol koeviikko, oon alottanu valmistelut ajois, ei hirveet stressiä
    ja ilma ulkona on piristävä, jotenki sellane fiilis, ku viimevuon oltii hiihtolomal vuokatis, vapaa olo.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nyt on pieni hyvä hetki. Eilisestä ei ole oikeastaa darraakaan, pikkusen sippi olo vaan. Kuhan vaan vötyää, taustalla soi Step x Step - Out To Get Minez ja muuta tsillailua. Eilisestä viel muutama kalja jäljellä ja vois saunan jälkeen nautiskella ne. Vain chili nutsit puuttuu. Ui. Nyt lähti Smooth B - Mirror Mirror soimaan. Fiilis. Vois kattoo viel jonku hyvän leffan, ni ois rokulipäivä pulkassa.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

radio helsingilt tulee lauantaityylit ja hetkeen ei tarvi kelaa YHTÄÄN mitään.

13. fuckdat

fuckdat 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    eilen tapahtu sellanen...
    tapasin oikeen mukavan tytön. Erittäin hauska, nätti ja huumorin tajunen.
    kyl se pari kolme tuntia sen kaa rupatelles oli mukavaa.
    harmi vaa et se oli varattu :?
    mut kai se eroo jonkun ajan päästä :D toivottavasti.
    hahah

14. Anonymous

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

The International Noise Conspiracy @ Tavastia noin reilu tunti sitten!!?

Jalat kramppaa varmaan edelleenki siitä riehumisesta. Miten yksi ainoa pohjois-ruotsalainen bändi voi tehdä tuollaista jälkeä? Varmasti pohjoisen pallonpuoliskon kovin livebändi joka sai minut suunnattoman pähkinöiksi_________________________________uskomatonta. Refused on minulle elämää suurempi bändi, ja TINC on vähintään yhtä kova. Melkein pelkästään uusimman levyn materiaalilla noin hektinen ja ylivoimainen ja aseistariisuva keikka, vaikea käsittää, pystyy vain arvostamaan!

Dennis Lyxzén oli kyllä jo vuosia sitten itselle yksi sellainen hahmo joka hahmotti asioita ja jolla oli fiksuja asioita ja mietteitä joista otin opiksi, eikä nytkään säästytty fiksuilta välispiikeiltä joissa mm. puolusteltiin musiikin lataamista netistä. "They try to fight it and stop it ´cuz it´s the only way of promotion they can´t control!" Pienillä asioilla on iso merkitys, ja taas huomattiin että jokainen voi vaikuttaa.

Pieni hetki elämässä, ja pieniä juttuja, yksi pieni bändi pienestä kaupungista, pienestä maasta, ihmisen kokoista musiikkia mutta käsittämätön impakti minuun. Torstai, voinko edes pyytää parempaa? <3<3<3<3<3<3

16. Kantapaa

Kantapaa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Olin kaks viikkoa keuhkokuumeessa. Nyt alko lääkkeet puremaa ja kunto kohenee et ropina käy. Ruokaki menee jo paremmin kurkusta alas. Mut ei oo kyl herkkua sairastaa.

17. kuole

kuole 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,886
    Rookie, prkl:een pelimies ;)

Noh täs on njyt ihan lepposa fiilis, kaikki ookoo kellokin puol kuus tai ehkä hiukan yli, emäntä kokkas safkaa koko perheelle, sisko tuli käymään kyläs (eli syömäs ilmasen aterian :D ) ja lueskelen täs näit juttuja.............mut sellanen paras muisto on tai nyt vaan niin hyvin mieles........... oltiin liikunnan tunnil, pelattiin sulkkista tos syksyl ja tuli joku ihme pallo meikä juoksee sen alle, NIIN siinä maassa olikin semmonen vitun tikku makaamas maas, niin meikä nakkas siihen pannut :D kaikkihan siin nauro, ja kaikil oli lepposaa :) siin on sellanen pieni hyvä muisto......
    mut yleensä mitä masentunu on ja siitä pääsee yli niin maailma avartuu niin ihanasti silmien alle et huhhuh............ siitä mä nautin :)

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sain autosta jonkun 2 tunnin pesemisen jälkeen kaiken suola ja maantiepiki basan pois. Nyt on helpottunut olo.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

..autoreissut. Nakitetaan joku urpo kuskiks ja parin parhaan kaverin kans lähetään repullinen hyvää musaa ja soppatykillinen keittoo jota siemaillaan koko matka. Parasta on ku ei oo kiire mihkää.. Jos tuntuu silt että käännytää niin käännytää ei mitää määränpäätä. Aah toi on parasta. Olispa jo kesä.

Toinen hieno fiilis on ku talvella paistaa joskus aurinko sitte tsillaa ja ottaa savukkeen menee ulos ja kuuntelee kesämusaa. Olispa jo kesä.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aah, viikko takana ja kotona nautiskelen pizzaa ja olutta <3 hyvä fiilis ja
    ku huomenna vielä pääsee beach partyihin niin ei vois parempi viikonloppu olla 8)