302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Ne pienet hyvät hetket -Thread

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä rookie, 14.01.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tuun vähän väsyneenä kotiin, jääkaapista pitsaa ja mehuu, omaan huoneeseen, sterkoista soimaan blackaliciousin nia-albumi, sitten vaan sängylle makaamaan, syömään pitsaa ja samalla kuunnella hyvää musaa. tuli hyvä olo

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Paras Hetki on kyl ku perjantaina koulu loppuu ja pistää kuullokkeet korville ja toteaa et on hyyvin massii iltaa varten ja voi ottaa ihan rennosti pari päivää :!:

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Khyl se on sitä ku tulee perjantaina kotiin ja koulu on ohi taas pariksi päiväksi. Sit laittaa luurit päähän ja fiilistelee musiikin tahdissa. Lähtee tyttökaverin luokse, jota ei näe tällä hetkellä ku viikonloppuisin. Ja sit ku näkee sen niin tuntuu et ei maailmas vois olla asiat paremmin. Varsinki jos kaiken tän lisäksi aurinko paistaa niin täydellistä. :)

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

viimeks tällänen pieni hyvä hetki puski kun seisoin myöhään illalla/yöllä bussipysäkillä ja lunta leijaili hiljalleen.. korvalapuissa soi afi ja kädesä paloi..kessu.. tuli jotenki niin energinen olo että teki mieli vaan karjua pimeyteen..

hassua..

mukavia pieniä hetkiä on myös kun herää joku kainalossa aamulla jonka tukkaa voi silitellä ja jonka kaulaa nuuhkia.. eikä tarvii nousta töihin vaan saa möyhiä punkassa niin pitkään kun haluaa!

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tossa a while ago puhuin kauniimpaa sukupuolta edustavan ystävän kanssa puhelimessa jossei pitkästä, niin vähästä aikaa niitä näitä. Samalla kasettidekki hiljakseen pyöritteli Planktonin Abyss:ia ja siinä ohessa siemailin kaakaota. Lopetettuani puhelun jäin nauttimaan Emanon:in Outside looking in -biisistä, kutakuinkin täydelliset 15 minuuttia. Ihminen joka saa minut nauttimaan olostani ja viihtymään, rentouttavaa musiikkia ja hyvää juomista istuen korkkilattialla, perfect!

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Näitä tulee heti mielee kymmeniä, mutta parhaiten muistuu toissa kesältä semmone kaunis kesäpäivä.

Elettiin suunnillee heinäkuun puoliväliä, lähettii kaveriporukalla aamulla sotekee kaupunkii ostaa lekoja, colaa, kaljaa, makkaraa.. Pyöräiltii kuuma ja pitkä matka eräälle päiväspotille, päästyämme perille alko kyhäämine. Aikamme kyhäiltii ja kun setit oli tehty nii suunnattii viereiselle uimarannalle lintutornii ottaa aurinkoo, jomaa ja safkaa, siitä sitte uimaa ja skedee. Fiilis oli mahtava.

7. Kantapaa

Kantapaa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Tää kaikki tapahtu tänää:

-tentti meni putkee, ainaki tuntu siltä
    -dösäs oli kiva kuski
    -join kylmää colaa ja ai että maistuki hyvältä
    -kohta meen tekee herccu ruokaa
    -loppuillan makaa sohvalla ja katon kaikki huippusarjat
    -hyvät musat soi
    On oikee semmonen "positiivinen kusipää"fiilis

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yleensä perjantaina kun menen koulusta suoraan harkkoihin, tulee aina ajateltua että nyt ois pari lepopäivää edessä, ni ei jaksa ottaa minkäänlaista stressiä tai paineita mistään. Ja kun harkoissakin tuntuu menevän paremmin, ni siinä tulee rento ja hyvä fiilis pakosti.

Vähän aikaa sitten pelasin tuplapottia kaverin kanssa ja voitettiin noin 36e, niin siinäkin tuli ihan hyvä fiilis.

Yleensä keskiviikko iltanakin tulee hyvät olot päälle, koska pari seuraavaa päivää on hieman rennompia päiviä koulussa.

Viimeisin hyvä fiilis tuli kun olin tänään serkkuni syntymäpäivä kahveilla, (osittain johtui siitä kun oli tehnyt koko päivän mieli kahvia ja sitten kun sitä pääsi juomaan, hyvän syömisen kera) niin siinä oli mieli herkässä.

9. MatinBuai

MatinBuai 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    kesäl ku skedesin koko päivän 12-24... söin vaa kokopäivän kaikkii hedelmii ja vähä jotai jugurttii... seikkailin vaa koko päivän stadis... sit lopuks menin sinne kiasman läheiseen ramppiin ja siel sit lopuks oli hippi ryhmä jonka kans geimailin footbagii... kingii, kingii...

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mmm...skeittaaminen. siihen liittyykin paljon hyviä hetkiä.

playa del ingles, pilvetön taivas, ei liian kuuma(jtn päälle +20), skedelauta, iso laaja alue skeittaamiseen(flätti jtn marmoria), pieniä rappusia, kurbeja ja vielä ystävällisiä paikallisia skeittareita. hedelmällistä.

11. havuaari

havuaari 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Ootsä ajatellu liittymist tähän "Ceebrolistics" -ryhmään? :)

12. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Tänään oli töissä hyvä hetki. Mikä on varastoalalla vitun harvinaista. Mul on sinänsä hyvä diili, et meen töihin sillon ku kerkeen ja lähen ku haluan. (työskentelen sivutoimisesti opiskelun ohella)

No menin duuniin ja suoraan kahville. Luin lehteä ja join perus-varasto-kahvikoneen-kissankuseenkeitettyä kahvia, mistä oon jo oppinut pitämään. Uusi työnjohtaja tuli karjumaan mulle, et kuka mä olen, missä mä olen ollut ja mitä mä luulen tekeväni kahviossa. En kerennyt sanomaan mitään ennen kuin toinen työnjohtaja sanoi tälle uudelle työnjohtajalle "Anna Jii-Peen olla, se tietää kyllä miten hommat hoidetaan"

Paskastakin duunista voi siis saada jonkinlaista rispektiä, jos sen tekee hyvin. Join kahvit, vedin röökin, kävin paskalla, hoidin hommat ja lähin himaan.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tässä hyvänolon topicissa mua alko vituttaan. Mulle ei ikinä käy näin. Vaikka kuinka heitän läppää likoille, kaikilla tuntus olevan kivaa, ei ikinä kukaan hommaa mun numeroo ja soittele perään. Toi on mun unelma, ja sä varastit sen! ;)

No hyvät fiilikset on viimeaikoina tullu niinkin yksinkertasesta asiasta kun kavereiden kans ajanvietosta. Ihan vaan pelattu bilistä jne. Sitä vaan kerkes tekeen niin paljon vähemmän kun seurusteli niin epäterveellisen tiivisti muutaman vuoden. Nyt kun aikaa on alkanu "yllättäen" löytyyn, oon viettäny parhaita hetkii pitkään aikaan. Vielä kun tulis kesä pian. Sillon mä tuun oleen liekeissä. Mä postaan tähän threadiin joka päivä.

14. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Kantsii ilmeisesti kiukutella.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

lauantainen kevatpaiva, aurinko paistaa ja n.25lamminta. mankkaan hyvaa musaa, kylmaa bissee ja katolle istumaan sohvalle ja tsiigaamaan kaupungin menoo.

sillon ei paljon stressi paina.

16. dumb

dumb 4. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Sinähän olet yhtä hauska kuin raato moottoritien varressa... :roll:

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jes tässä on tätä 186:n karsastamaa biiffiä eri väestöryhmittömien välillä!

18. dumb

dumb 4. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    havuaari alotti!!!!

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

<3viime kesä<3 oli yhtä hyvintä hetkee mun elämässä ever.
    Oli ihan liian rentoo. Kukaus ulkomailla ja loppukesä hulluu chillaamist suomessa lähinnä viinan merkeis.
    Parhaaks hetkeks mieleen on jääny kun kaveri porukal istuttii nurmel, aurinko paahtaa ja tequilat ja sitruunat kainalos. (ottakaa toi "kainalos" ihan miten ite tykkäätte)

Tää talvi taas on ollu ihan päivänvastanen. Tuntuu ettei meinaa löytää ees mitään pieniä hyviä hetkiä. Epäonnee ja paskaa tuuria täynnä ollu lähinnä tää talvi. Miksei niitä pieniä hyviä hetkiä ota tosissaan ja paina samalla tavalla mieleen kun noi huonot hetket. :/

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oli pakko tulla tänne hehkuttamaan, kun on niin hyvä olo :)

Se kun aamulla saa herätä 10 aikaa, juoda kuppi tai 2 kahvia ja pari hyvää herkkuleipää siinä ja sitten mennä tupakalle, jos sen jälkeen jokin vielä vituttaa on ihme, ei edes kouluun vituta mennä, varsinkaan kun tähän aikaan saa mennä. :p

Tosin ekasta tunnista jää 40min. pois multa kun tähän aikaan menen, mut mitäpä siitä :roll:

Niin ja viime kesänä kun koulut loppu ja mentiin isolla kaveriporukalla Vaasan rantaan istuskelemaan ja viinaa oli vaikka kui paljo ja hyvää musaa, sillon oli vielä todella lämmin, mikään ei voita sitä fiilistä kun avaa ekan kaljan ja kaikki parhaat kaverit ympärillä ja musa pauhaa <3 <3 Sen päivän kun saisi elää uudestaan :!: