302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Ne pienet hyvät hetket -Thread

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä rookie, 14.01.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon opetellut juomaan kahvia hiljattain. Ja voin sanoa, että kahvin jälkeinen hetki on hyvä hetki.

2. -ninni-

-ninni- 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Heräsin tänää pannukakun tuoksuun <3
    Ihanaa ku mutsi on kerranki viikonlopun himassa..

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Perjantai-iltana en päässy dokaamaan. Jostain syystä kuitenkin mul oli koko illan kotona käsittämättömän hyvä fiilis. Popitin 93 'Til Infinityä, kattelin leffoja ja koko ajan vaan hymyilin. Täydellisyyttä.

Myöskin tulee erihyvä olo kun kuuntelee jotain vitun hyvää chilliä musaa ja ajattelee kesää. Aahh...

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tulee hyvä fiilis jo siitä ku lukee muitten tekstiä..
    Nyt mul on ehkä siks hyvä fiivis.. ;) ku polttelen tupakkia täs, kohta otan kahvia ja ihmettelen internetin ah niin ihanaa maailmaa (paskat) :D

5. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Vedin eilen kiukkujurrit ja masistelin baarissa, sit silmiini osu tää tyttö. Se jammas ja pomppi niin asenteella, et pilas mun masiksen ja piristi mua. Oli pakko viedä sille kukka kiitokseksi tästä. Nyt se on jollain ihmeen keinolla hankkinut mun numeron jostain ja lähetti äsken viestiä. Damn.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

pieniä hyviä hetkiä.. Teetä, villasukkia, rappia melodialla ja parasta seuraa. Kaikki mainitut yhdessä ja yhtäaikaa. <3

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos joku täältä tuntis mut, niin tietäs et oon melkonen syömämies.. Syöminen on jotain aivan mahtavaa. Varsinki ku täräyttää kotona illalla väsyneenä tai pikemminkin raukeana esim. punttitreenin tai korispelien jälkeen jotain superhyvää mättöä, kattoo telkkaria ja kenties jopa korkkaa jääkylmän oluen. sillon yleensä ajattelee, et tästä ei elämä enää parane.

tosin joku vapaa, n. 170cm, tumma ja tulinen tyttö olisi tervetullut jakamaan tämän hetken kanssani... tai,naah, fak it, syöminen on kyllä miesten hommaa eikä nyt sentään aleta liikaa herkistelemään.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mul tulee todella hyvä fiilis ekan kerra 8.2., koska mun koulu loppuu siihen. Siit seuraava viikko on pelkkii yo-kuunteluita. Voi ottaa chillisti, ku tarvii olla koulus just vaa se yks tunti päivässä. Toine hyvä ja paljon parempi fiilis tulee 16.2., koska se on yks päivä ennen penkkaripäivää ja mun viimene duunipäivä myös. Kolmannen kerra hyvä fiilis tulee 17.2., koska sillon on penkkaripäivä ja salee todella rentoo. Aion pelkästää rentoilla sinä päivänä. Sitä seuraavat perjantai ja lauantai on täysvapaapäivii, ei tarvi tehä mitää. Sunnuntain extraextrapaljo hyvää fiilistä, ku pääsee abiristeilylle. Sen jälkee kolmen viikon lukuloma, mist pari ekaa päivää löysäilen vähä. Sen jälkee paha fiilis, ku pitää lukee niin armottomasti. Sit sen jälkee yo-kirjotukset, minkä jälkee tulee ehkä yks mun elämän parhaista fiiliksistä, ku kirjotukset on ohi. Palautan venäjänkokeen (perjantai-iltapäivä) ja lähen baarii parille kaljalle ja chillaan pelkästää ainaki viikon. Huh. Hyvää fiilistä luvassa parille kuukaudelle.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

veit sanat suustani, ei oo kauaa enää. 24 aamua!

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

okei simo i hate u 4 life,heh. oon tasan vuoden päästä ja sit koen kaiken ton kauhun / älyttömän rentouden ja vapauden.. ah, ei voi venaa, mul on jo nyt hyvä olo, haha. mut mun muijalla on nyt toi simon kuvailema vaihe just, joka on aika hienoa sit nähä se super chillaavana ku sen ei tarvii stressaa paljon - ja pystyn olee sen kaa ihan vitusti, bi-leet! heh.

muttah, niin mulle on parhait hetkii joku täydellinen rauhallinen hetki - jos vaik sois fintelligensin viikonloppuilta, se kans selittää tarkalleen et mikä on lungi viikonloppuilta. plus tohon vielä mun muija samaa aikaan, what more can i say. kaikki hyvä musa saa mut tosi hyvälle tuulelle kans, esim se alkuperänen too hot ja nasin life's a bitch.

sit kans aina joskus mä alan kelaa et kuinka hyvin asiat oikeesti on meil tääl, vaik koulu stressaakin, kiitän Jumalaa siitä, se on oikeesti hienoa.

nyt on sunnuntai ilta, mul on vitun paha olo ja pää kipee jne, joten fuck that hyväolo shit, mut silti,heh

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Perjantai-ilta kotona tai jonkun kaverin kämpillä
    DJ Shadow - Midnight in a perfect place
    Jääkylmä olut.. ei vedetä övereitä vaan tänään chillataan
    Parhaat kaverit ympärillä
    Vaimo kainalossa
    Viis hunttii taskus ja kuus tonnii laskui, paskat siit koska tänään on kaikki täydellistä
    Amen

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kun puuduttavan 2pac-levymaratoonin jälkeen kuuntelee mf doomia sekä marvin gaye:tä,
    juo teetä
    ja pian saa raitista ilmaa.

super!

13. eibou

eibou 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Se, kun oot kaverilla perjantaina ja skobeist paukkuu hyvää musiikkia, ja ymmärrät että täs on pari päivää edessä hyvillä yöunilla, hyväl mätöl ja muulla rentoilulla. Lievä humaltuminen vielä edesauttaa asiaa.

Se, kun ajat junalla Lappeenrannasta Helsinki Rock Cityyn. Asemalle päästyäsi pyörit aikasi Free Record Shopeissa, jossain vaatekaupoissa sun muissa ja kaiken kukkuraksi, viimeisenä suht mittavan kävelymatkan päätteeksi saavut The Funkiestiin.
    Reissua vielä edesauttaa se, että olet säästänyt vähäiset rahasi juuri tätä reissua varten, ja otat mukaan tarkasti harkittuja levyjä vähintään sadalla eurolla. Kun levyt on maksettu, niin istahdat Fjuhan Fjuhlavalle sohvalle tsekkaamaan ostokset ja lukee kaikkia scheisse-lehtiä. Vielä kuppi kahvia jos sitä on keitetty.
    Yksi parhaista fiiwiksistä.

Se, kun saat lähimmäisiltäsi(enemmän tai vähemmän)hyvää palautetta/toivotuksia. Varsinkin sydämellä tehty toivotus lämmittää.

Ja jokapäiväisen pienen hyvän hetken aiheuttaa musiikki. En voisi elää ilman sitä. Parasta on nukahtaa vinyylin pyöriessä ja herätä kuudelta(koulu alkaa kahdeksalta) aamulla kaikki valot, laitteet ja härpäkkeet(vaatteet, sänkyä ei edes avattu) päällä.
    Järjetöntä, mutta aina yhtä mukavaa.

+Kaikkea muutakin pientä, jokapäiväistä hyvää, itse- tai muiltaaiheutettua.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

jännää et vaikka vitutus ja masennus olis kuinka isoa, on siisti huomata miten pienet asiat saa paremmalle tuulelle, vaikka sit vaan vähäks aikaa.

-kaapis on sipsii ja parit bisset.
    -lautasel soi aphilasta.
    -telkkarist tulee hyvää ohjelmaa.
    -huomen ei tarvi herää kovin aikaisin.
    -koulukin loppuu kohta, joten loppuajan voi lusmuilla ihan vapaasti.

musan vaihto, nyt paukkuu the grouchin clean nikes - takuuvarma päivänpiristäjä.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos olis kesä, tähän keksis varmaa satoja rivejä tekstiä. Kesä ei kuitenkaa oo tulossa viel aikoihin, eli paska ja masennus jatkukoot.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vai perfect world? :) Ei muuten mikää turha biisi.

Muuten siistiä kävellä joskus viiden aikaan yöllä kesällä himaan päin pitkä matka DJ Shadowin soidessa luureissa. Been there, done that.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mun yksi hyvä hetki alkaa pian. Lähden nimittäin ulos kävelemään pimeään Suomen talveen, joka tällä hetkellä on valitettavasti kovin ankea kun on märkää (ainakin täällä etelämmässä). iRiver povitaskuun ja luurit korville, ja soimaan jotain tunnelmaan sopivaa.

Ilta/yökävelyt on kingei. I'm out.

edit: typo, löööl!

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hetki ku ei oo kiire minnekkään ja pääsee pianon ääreen, puhelin äänettömällä ja lasi hyvää juomaa vieressä.
    Parempaa ei oo. Ei oo.

20. inni

inni 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    11,871
    Se hetki, kun on varsin eteläeurooppalaiseen vuorokaudenaikaan syönyt mielettömän hyvää, alusta loppuun saakka itse tai porukalla valmistettua safkaa mielettömän hyvässä seurassa ja rennossa ilmapiirissä, lautaset on jo kaikilla olleet vähän aikaa tyhjät, raukee olo, istutaan pöydässä laiskoina, jutellaan mukavia ja nauretaan... Ja samassa havahtuu muistamaan, että vielä odottaa jälkiruoka, jonka eteen ei tarvitse enää tehdä muuta kuin nostaa lautaset pöytään ja keittää teetä. Ahh.

Se hetki, kun on väitellyt jonkun kanssa jostakin - näennäisen yhdentekevästäkin - asiasta ja yhtäkkiä jompikumpi oivaltaa, mitä toinen ajaa takaa. Kaikki kirkastuu.

Sellaiset hetket, kun koko elämä tuntuu niin hyvältä, että ihan kaikki tuntuu hyvältä. Mä en tiedä mistä ne tulee, mutta silloin hymyilee ihmisille ja ihmiset hymyilee takas. Kävellessä tuntuu kuin joka askel veis kolmen askeleen verran eteenpäin. Tajuaa, että on just siinä missä haluaa olla ja just sellaisena kuin haluaa olla ja että kaikki menee nappiin ja täsmää.