302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

[:] MPK ja HKK toimivat rauhanneuvottelijoina eläintuottajien ja EVR:n kanssa [:]

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Kiltamestar1, 13.01.2011.

1. Kiltamestar1

Kiltamestar1 Rekisteröitymätön

MaailmanParantajienKilta ja HampunKasvattajienKilta ovat aloittaneet projektin, jolla luonnoton tehotuotanto Suomessa saadaan lopetettua. Monta vuotta EläintenVapautusRintama on sotinut tätä asiaa vastaan vapauttamalla eläimiä takaisin luontoon, tämä ei kuitenkaan tapa käärmettä. Tästä syystä olemme nyt löytäneet tähän ratkaisun, koska perinnekasvimme hampun palautus on hyvässä vauhdissa niin nämä tehotuotantotilat käytetään jatkossa hampunkasvatukseen. Suomessa voi esim. Timo Haaralta voi kysyä sopimusviljelyä jo seuraavaksi kesäksi.

Tehotuotantotiloissa asuvat kanat voivat tehotuottajat myydä ihmisille, jolloin he itse saavat niistä myös hyötyä välittömästi. Ihmisten on palattava omavaraiseen kulttuuriin, tämä ei ole uhkakuva, vaan täysin tosi asia: jo nyt on havaittavissa suuria muutoksia ekosysteemissä, mehiläisiä kuolee, kaloja kuolee, lintuja kuolee, on vain ajan kysymys koska itse kuolemme. Jos haluaa syödä kananmunia, niin sitten pitää itse kasvattaa kanoja. Olen kehittelemässä bonekoon myös järjestelmää, jolla voidaan kanoja kasvattaa myös kerrostaloasunnoissa.

Käytännössä projekti starttaa vasta kesällä, tehotuottajat jotka sitoutuvat tähän sopimukseen säästyvät siis EVR:n iskuilta koska ovat päättäneet parantaa tapansa. EVR yrittää korjata tilannetta, kun vangitut eläimet ovat takaisin luonnossa, niin silloin se on luonnon asia jälleen. Kun taas tehotuottajat vangitsevat uudestaan uusia eläimiä elämään kidutuksessa, niin luonnoton tilanne palaa jälleen. EVR ei ole tässä konfliktissa syy, vaan yksi ratkaisu ongelmaan.

Aihe foorumilla: http://forum.bonekobrothers.com/kiltoje ... rn-kanssa/

- Kiltamestari

---

http://www.BonekoBrothers.com

2. janatuinen

janatuinen Rekisteröitymätön

3. JamesFatBlunt

JamesFatBlunt 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Joo vapautetaan kaikki lehmät luontoon!!!!11

4. tapdatass

tapdatass Rekisteröitymätön

On oikeastaan melko hauska seurata, miten yksinkertaisesti ja helposti asiat tapahtuvat sun maailmassasi. Tosta noin vaan kato pannaan hamppua eläinten tilalle ja avot, vittu se on siinä! Jos haluat kananmunia, niin ei muuta ku kanat munimaan sängyn alle! Hamppua tienvarsille, saasteet häviävät! Kiltamestarin elämästä kertova trilogia tosta vaan purkkiin ja levitykseen, ja kaikki liittyvät bonekoon, ihmiset elävät taas kuten ihmiset ja maailmakin siinä pelastuu sivussa!

Mitäköhän tapahtuu, kun maaninen vaihe väistyy?

5. Loekaepoeksyt

Loekaepoeksyt 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
  6. Deedrah

Deedrah Rekisteröitymätön