302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

MPC Renaissance!

Viestiketju osiossa 'Musiikin tuottaminen' , käynnistäjänä Mixtura28, 05.01.2012.

1. ali broidi

ali broidi 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Vs: MPC Renaissance!

Q-Lemma pari viikkua menis vaihosa.
    Taijjan ottaa Renessanssin matkaan ko käyn eteläsä.
    Jos siinä parin viikon aikana saisivat vaihettua potikan uuteen tai vaikka koko vermeen. Ei haittais yhtään.

: .

2. ali broidi

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496

Plus muuta pientä mukavaa. MPC REN on kyllä ihan loistava..

3. ali broidi

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496

Sample edittiin pitäs tulla copy/paste.
    Luuppaus vaihtoehtoja lissää.

Onhan täsä softasa parannettavaa ja lissää ominaisuuksia pitäs saaha.

Rakentelen just Cubaseen Renaissancelle .xml ohojelmaa. Saa nähä saanko valamiiksi ja toimimaan.

: .

4. Fanu

Fanu 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    7
    Aktiivisuuspisteet:
    5,896

Onhan sulla varmasti se alkuperäinen muuntaja käytössä? Itse muistan, kun kerran laitoin toisen laitteen muuntajan kiinni (olisko ollut jonku kontrollerin tms) ja rätinä oli helevetinmoinen. Kesti vähän aikaa ennenku keksin että mikäs oli vialla.

5. Rikhard

Rikhard Rekisteröitymätön

Toivotaan, että jätkät pääsee voitolle noista renen bugeista. Varmaan on kuitenki ihan arvonen masiina, jos primoki sillä kehtaa koota biittejä.

6. ali broidi

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496

Rikhard kiitti tästä.
  7. ali broidi

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
  8. ali broidi

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
  9. ali broidi

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
  10. Nemel

Nemel 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Ongelma! Auttakaa!

Renaissance ei anna mun nauhoittaa vinyyliltä enää mitään. Painaa Renissä 'Record' niin alhaalla vasemmalla lukee teksti "Waiting for Signal...", eikä anna painaa Start nappia. Nauhoitus ei siis onnistu, vaikka ennen tuo onnistui ongelmitta. En osaa sanoa missä kohtaa tuo ongelma ilmeni, olisiko jonkun päivityksen myötä? En tiedä.

Toinen vielä ärsyttävämpi ongelma on rätinäongelma. Kuuntelen vinyylejä niin tietyin väliajoin musiikin päälle ilmestyy ärsyttävä, sähköinen ja terävä rätinä joka kestää ehkä 10-20 sekuntia ja loppuu. Saattaa mennä about muutama minuutti ja sama juttu toistuu. Todella rasittava jännittää koko ajan että koskahan se häiriöääni sieltä taas hyppää musiikin päälle. Joku ilmeisesti mättää Renin ja tietokoneen välillä mutta kun ei riitä taidot ratkaisemaan ongelmaa. Viisaammat puhukoon! Kiitos!

11. Nemel

Nemel 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Oho. Mä aattelin että tohon ongelmaan ois aika nopeaakin tullut vastauksia :) No, odotellaan!

12. kitsu

kitsu 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,636
    Itellä oli mpc-ren työskentelen macbook prolla, mulla oli kans tota rätinähommaa, eka mietin et se johtu mun äänikorteista ku renissä on se sisänen ja mulla oli lisäksi firewire-kortti.
    Noh ei se niistä johdu, akain toi mpc-studio softa on todella buginen, mulla oli tossa myös mpc-studio mallin kontrolleri ja todella paljon sekoilua, eri softaversioissa ja aika tiuhaan noita akain softaversio päivityksi tippuu.

Nyt viimisimpänä toi 1.9.2 versio tuntu jotenkin edes vakaalta mutta siinäki sitä rätinää esiintyy, olen saanut sen pois silleen et vaihtaa mpc-studio softan->audio-> äänikortin asetuksissa sampleratea 44100hz->48000hz ja sit takas ->44100hz ja se rätinä loppuu siihen, ton melkeen joutunu joka kerta tekeen :)

Laitappa vinyyli soimaan et sieltä varmasti tulee audiota renille, ja kato alkaako nauhottaan. Toi wating for audio näyttäs siltä et sinne ei tule ääntä sisään? Voi olla kyllä softan bugi :) Ei mikkä yllätys. Nyt tais olla uusin versio se 1.9.3

Mulla teki mpc-studio & mpc-softa joskus käynnistäessä semmosta, et kontrollerin näytös luki progress ja se jäätyä siihen :)

Lisäksi yks renaissance kävi takuuhuollossa ja sieltä tuli uus laitekkin tilalle vaikka vikaa ne ei löytäny. Kaikki bugit tai ongelmat mitä voi olla johtuu siitä softasta! Lisäksi noi vahemmat versiot kaatu aika urakalla kun käytti vst-soittimia tai plugareita. Toi 1.9.2 ei ihan niin helposti romahtanu :)

13. Fanu

Fanu 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    7
    Aktiivisuuspisteet:
    5,896
    Tässä tää pässinlihaosuus, mutta varmaan olet katsonut, että asetuksissa inputissa on oikea valinta?

Rätinä: jos vedät USB-3-portin kautta, kokeile USB2-hubia. USB3 aiheuttanut monille ongelmia.
    Myös audiobufferin kokoa voi kokeilla nostaa, jos se on kovin pieni.

14. Tim Spector

Tim Spector 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    101