302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Monta hiphop-levyä omistat?

Viestiketju osiossa 'Yleinen uuden musiikin keskustelu' , käynnistäjänä Guest, 31.12.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaikki yhteensä, sisältäen levyt koneella ja poltettuna, noin 60...eli liian vähän :cry: Mut kyllä hän niitä aina kertyy lissää :)

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Minkä takia jengi listailee tänne jotain poltettuja levyjä/mp3 kansioita? Epäarvostusta.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo mä en kans ymmärrä tota. No, ihan miten vaan. Mulla ei onneks ittelläni oo yhtään poltettua levyä ja vitun hyvä niin.

4. Kummiseta

Kummiseta 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Itselläni on vain yksi. Sekin on sen takia, ettei omistamani aito levy toimi kannettavassa CD-soittimessani.

Hiphoppeli levyjä on n. 120. Suomalaisia levyjä noista on reilu 20%. Formaatti on miltein kaikissa CD, mutta kyllä multa löytyy joku alle kymmenen kakstoistatuumaistakin. Ja kokoelma kasvaa hyvää vauhtia aina kun rahatilanne sallii sen.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

6. niQ

niQ 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Levyjä tuli joskus 90-luvulla ostettua enemmänkin - Kunnes tutustuin 13-vuotiaana alkoholin kiehtovaan maailmaan ja siitä lähtien on rahat menny pääsääntösesti viinaan. CD:itä ehdin ostaa jonku vajaat 100. Koneella joku ~4000 biisiä joista osa jopa laillisia.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

nyt on jotaki 100:n vinyylin paikkeilla plus sitte muutama ceedee

9. Thomas

Thomas 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Noin 250 aitoa cd:tä . Vinyyliä ei yhtään.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hip-hop levyjä 60-80 ei oo mitään hajuja ku en oo koskenu mun levyihin johonki vuoteen. Se vaan on yksinkertasempaa kuunnella musaa koneen kautta, 600 levyn arkistossa mikä tahansa levy on muutaman klikkauksen päässä ja kun kaikista on vielä playlistit niin en näe mitään syytä että kuuntelisin musiikkia cd-levyltä. Tietenkin tietokoneelta kaikki voi hävitä jos kovalevy hajoaa ja sen takia ne rakkaimmat levyt ostankin.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

vajaa 40+sinkut+jotain satunnaisia kokoelmia. Aika paljon mullakin menee tähän koneelta kuunteluun, kun yhtäpaljon lähtee meteliä näistä kajareista ku noista stereoista jotka on vieressä lattialla. Cd:t kulkee usein mukana repussa,autossa ja kannettavassa cd-soittimessa.

12. Tumpsu

Tumpsu 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Mun mielestä se hinompaa kun joutuu näkemään hieman vaivaa jos haluaa kuunnella jotain. Samalla voi lueskella kansi vihkoa. Kyl mun mielestä levy voittaa jonkin kiintolevyn, siin on vaan sitä jotain

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

niin tosiaan jäi omasta pois se että kansilehtien takia ne levyt ostetaan. Tota mä en ymmärrä et CD(?) voittaa kiintolevyn, eihän niissä oo periaatteessa mitään eroa, bittejä se musa on molemmissa..

14. fuckdat

fuckdat 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    mul on ollu paljon levyjä ajan mittaa (viel enemmän kasetteja).
    mut niit on joko pöllitty tai sit ne vaa on hukkunu.

mut jos tällee äkkiseltää laskee nii ehkä niitä on sadan pintaa ollu!!

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä en oikeen tajuu miten joku saa hävitettyy tai hajotettuu levyjä? Mä ainaki hätäilen vitusti noiden levyjeni kanssa ettei niille vaan tapahdu mitään ja pidän niitä muutenki aina hyväs järjestykses tos hyllyssä...

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Dokausreissut tappaa levyjä aika tehokkaasti. Vitutuksesta viisastuneena kannan nykyään mukana vaan poltettuja versioita.

Levyjä hyllystä, lattialta, joka puolelta minne vaan mahtuu löytynee about 700. N. 90% räppiä, joista CD-albumeita 350-400, 12" sinkkuja vajaa parisataa, albumeita viitisenkymmentä ja joitakin seiskoja. Tilanpuutteen vuoksi on vaikea pitää levyjä järjestyksessä ja se haittaa aika pahasti listan päivitystä, joten tarkkoja määriä on mahdoton sanoa.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

suurin piirtein 200 levyä. n. 50 poltettua ja loput ostettuja. ikävä kyllä niistä vain 20 vinyyli versoina. kaikki levyt kerätty 4 vuoden aikana.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vaa vaivaset 40 levyy ja 15 sinkkuu :oops: mut koneella on joku 110.
    Ei oikee rahtilanne kestä levyjen ostoo.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eipä oo tullu laskettuu... 'bout 100... plus muut levyt... pitäs tilaa lisää on taas jäänny ostamiset... :roll: