302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Mitä tekisitte jos voittasitte lotos?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.09.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tätä on tullu mietittyy monesti, mutta se pahempi puoli vaan, että en lottoa. Ainahan voi haaveilla.

Nyt tässä mä mietin, että vois lahjottaa osan hyväntekeväisyyteen, mutta en mä viitti alkaa mitään kliseileen, vaan myönnän suoraan, että en tiiä tekisinkö mä oikeasti sitten niin, kun ne rahat olisi mulla käsissä. (?) Ken tietää. Musta saattais tulla vaikka kuinka pihi ja julma diivailija.

No mutta sitte asiaan... maksasin ainakin kaikki mun siskon velat, joka on vähän pulassa niitten kanssa. Sitten ostasin faijalle veneen ja äiskälle vaikka villasukat ja antasin muutenkin koko perheelle osan rahoista. Itellini ostasin ainakin kämpän, auton sitten kun olen 18, vaatteita, levyi, juomiseenkin kyllä menis ehkä osansa rahoista, mutta kuitenkin ihan hillitysti. Ai niin, ja sit kävisin Thaimaas vähintään kerran vuodes ja Levillä kanssa. Amerikaskin ois ihan jees matkustella ympäriinsä. Hmm, elänköhän mä kohta jo yli varojeni? No mutta sitten loput laittasin säästöön(mitä nyt ois enää jäljellä), että voisin jäädä eläkkeelle n. nelikymppisenä, koska töissä haluisin kuitenkin vielä käydä.

Frendeillekin vois ehkä hyvyl mäihäl ostaa joskus vaikka tikkukaramellin tai perunoita.

En kyllä eläis kuitenkaan sillei, että jengi näkis, että oon voittanu lotos. Ei olisi kivaa. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa tuhlailisin. 8)

2. Psykoleks666

Psykoleks666 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    212
    Aktiivisuuspisteet:
    2,521
    Vaikka mitä matkustelisin ympäri maailmaa,ostaisin musiikkilaitteita ja musiikkiä. Tietysti kuosaisin ihan saatanasti kaikkea mahtavaa :cool: :smoke: :bigboss::bigboss::vinsent::newrussian::neo::onthequiet::onthequiet:

3. Daytona

Daytona Rekisteröitymätön

en kerro! tämä tieto maksaa sen loton voiton verran että sellasta

4. FETUS MORTUS

FETUS MORTUS 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    161
    Aktiivisuuspisteet:
    2,521
    vaihtaisin koko rahan lounasseteleihin

5. Kunstaapeli

Kunstaapeli 2. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
    Järjestäisin ripeästi kaikki arkielämän asiat jotka sillä hetkellä ovat tehtävälistalla (maksaisin laskut, vauhdittaisin terveydenhoitoon liittyviä asioita siirtymällä yksityiselle, etc etc..)

Tämän jälkeen ostaisin veneen. Jonka kannelta jossain kohtaa katsoisin ehkä vielä kerran perääni, taakse jääviä taantumuksen rantoja. Keulan lipuessa kohti avomertä, uusia maita ja seikkailuja. :hello: