302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Mitä tekisitte jos voittasitte lotos?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.09.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä varmaan haalisin ittelleni jokaikisen kopion PikkuG:n levystä....ens juhannuksena sit valelisin ne bensalla ja kattelisin kokkoa

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oman kämpän, vaatteita, musiikkii.. Tollast perusjuttuu. Sit ostasin lahjoi kaikille hyville tyypeille.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Santsaisin uuteen mikseriin, mikkiin ja tietokoneeseen, ostaisin levarit ja vahvistimen johon ostaisin hyvät kaiuttimet, seinälippuja jotain 4, ostaisin vitusti vaatteita ja läjän hyvii seedeit. Ainiin ja satasel kukkaa.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ostasin kämpän, auton..tiettyy kaikkee turhaa!mut pihiys iskis varmaa aika nopeeta.. :D

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En lottoa, mutta jos vaikka sattuis voittokuponki kätteen ni panostaisin laitteisiin että sais jotai parempaakin aikaseksi.
    Loput rahat antaisin joko hyväntekeväisyyteen tai ryyppäisin niillä koko perheen kesken.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mäkään en, mut silti sitä aina toivoo, et voittais lotossa :) Mut jos voittaisin jonkun ison summan (siis jos nyt lottoisin) ni ostaisin itelleni kämpän ja siihen sisustuksen, kauheesti levyjä ja vaatteita ja osan laittaisin tulevaisuutta varten pankkiin säästöön.. Nii, ja sit mä veisin mun läheisimmät ihmiset, johonki hyvään paikkaan syömään. Luultavasti myös matkustelisin ympäri maailmaa.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

paitsi kerran, erinäisiä vuosia sitten 20 markkaa jostain tyhmästä arvasta. :roll:

mä olisin hiljaa voitostani, ettei kävisi samalla tavalla kun akkareissa. eikös siellä tulis kaikki onnenonkijat pummimaan rahaa kodittomien hiirien yhdistyksiin? no emmä tiedä. mutta jos voittaisin iiiiison summan rahaa lotossa, muuttaisin alpeille omaan pieneen alppimajaan ja lautailisin joka ikinen päivä. kausarikin tietysti olisi. sitten paljon rahaa levyihin, kotistudiokin olisi kiva sinne alppimajaan. siellä mä eläisin ja antaisin loput rahat tutuille ja hyväntekeväisyyteen. ai niin, ja tilillekin sitten tulevaisuutta varten pitäisi varmaan jättää jotain..

muttakun en lottoa. :(

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Taitas oma kämppä olla ensimmäisenä listalla. Ja sinne jotain huonekaluja ym.
    Ison osan pistäsin säästöön ja lopuilla maksaisin porukoitten velat pois/ostaisin jos ne tarvis jotain.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no eka mä ostasin auton sellasen maasturi mersun kullan värisen sellanen ku 50centillä ja ku takakontin aukasis ni siellä ois ympäri takakontin kunnon stereot ja kullalle mun nimikirjaimet.. sit veljelle kans.. D sit mä ostasin kämpän järven rannalta mut ei liian kauaks kaupungista.. ja levyjä hitosti.. 8)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mun tuttu kerto ku ne oli joittenki frendien kans laittanu porukka loton...(vai mikä vittu se oikee termi ny onkaan). No onnetar oli ollut suotuisa ja oho 7oikein!!! No potti ei kuitenkaan ollut mitään päätä huimaava, vaan kukin oli saanut n.200 000mk. No pidettiin illan istujaiset ja mietittiin mitä tehtäisiin ja sovittiin että lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen osa voitoista...

Meni pari viikkoa ja kaikki sai oman osuutensa voitosta...ja sillä hetkellä kun raha saatiin käteen se muuttui omaksi rahaksi, tuttu totesi ettei hänen lopulta tullut lahjoitettua penniäkään rahoista, eikä usko kenenkään muunkaan niin tehneen, kun kukaan ei ollut niin sanonut!

Hyvä esimerkki ihmisluonteesta. On helppo suunnitella/puoliksi luvata jotain mitä ei ole taskussa, mutta sit ku se on taskus, ni siitä ei enää luovuta...

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ostaisin kämpän, 60-luvun loppupuolen Impalan, kledui, dokaisin, poltelisin, pyyhkisin perseeni viiskybäsiin, rakennuttaisin himastudion. ööö, mitähä viel :?
    Varmaa ostaisin mutsille ja faijalle jotai lahjoi kiitokseks mun jaksamisest (esim kaikkei hienoi vinkkui ja tommost)

Ja Rambage, mä tyhjentäisin funkiestin ennen sua :p

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vois ehkä tulla jotain matoja niistä viiskymppisistä perseeseen :D

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos voittaisin lotossa (mikä kyllä taitaa olla mahdotonta, kun en koskaan lottoa!), pitäisin sellaset bileet ettei mitään rajaa. Haha. :D Sit mä ostaisin ainakin talon, shoppailisin ihan törkeesti, kävisin ympäri maailmaa kattomassa keikkoja jne..
    Eipä se raha kyllä onnelliseks ainakaan mua tekis, mutta elämä helpottuis varmaan aika rankasti lottovoitolla.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Heheh. Tätä kysymystä ollaan moneen otteeseen kyllä mietitty kavereitten kaa.
    Jos voittaisin lotossa, niin oon kyllä varma, että johonkin avustuskohteeseen sitä rahaa luovuttaisin. Luultavimmin jonnekin sairaaloihin, sillä tiedän missä hinnoissa ne laitteet + ylläpito siellä on kun serkun 3 kuukauden ikäinen vauva taistelee juuri tällä hetkellä elämästään siellä. Vaikka tottahan se on, et mistä sitä tietää sekoisko pää sellasten summien kolahtaessa tilille.
    Itselleni hankkisin kämpän meren rannalta, jostain missä olis rauhallista ja kaunista. Sitten toteuttaisin unelmani ja lähtisin New Yorkiin ja Tanskaan ihan kärppänä. Matkalta ostasin sitten paaaaljon levyjä ja kävisin kattelemassa loistavia keikkoja. Ainiin, ottasin tietenkin ystävät mukaan :)
    Sit ostaisin mun veljelle ja sen kihlatulle asunnon, auton ja muuta mukavaa. Iskälle ja äidille tietysti kanssa kunnon hermolepoloma jossain kaukana lämpimässä.
    Mun ystävälle ostaisin studioaikaa..tai samantien oman studion, että se sais nauhotettua demonsa ja toteutettua unelmansa.
    Eiköhän tossa oo jo jotakin. Kaiken kaikkiaan en kuitenkaan muuttaisi elämääni mitenkään radikaalisti. Olishan se tietenkin upeeta, että tulevaisuus noin rahan suhteen olis turvattu, eikä tarvis miettiä kaupassa että onkohan mulla nyt varmasti varaa ostaa tätä.
    Mä lähdenkin tästä ärrälle lottoamaan :wink:

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ostaisin helvetisti levyjä. Vaatimattomuus on kaunista

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Talon espanjasta,jossa olis viis huonetta pyhitettyinä levyille ja stereoille. Vähä niiq kirjasto täynnä levyjä. Sit olis 5uima-allasta,tenniskenttä ja kaikkea kivaa.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

voitin eilen 5 oikein. sain 44.7 euroo 8)