302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Mitä tekisitte jos voittasitte lotos?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.09.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ehk jotain kivaa... levyjä, karkkia, vaatteita ja muuta musa kamaa ja vähän mitä sattuu... laittaisin ehk pankkii.... :roll:

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joku asunto varmaankin olisi ensimmäisenä listalla.
    Voisin lahjoittaa äidille vähän ja voisin auttaa isää maksamaan velat pois.
    Loput menisivätkin säästöön, käyttäisin niitä vähitellen.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ostaisin paljon paljon levyjä, kunnon videokameran sun muuta kaikkee kivaa ja sit lähtisin kiertään maailmaa.. kirjottaisin juttuja eri paikoista ja tekisin jotai matkapäiväkirjaa tai jotain kameralla.. ja tottakai mun matka ois niin mielenkiintonen et kaikki tv- yhtiöt maksais vaik mitä et sais ostaa mun videot ja sit elelisin niillä rahoilla ihan lokosasti jossain koko loppuelämäni..

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä varmaan lähtisin ekaks shoppailee.. ostelisin vaatteit jms. ja sit tarjoisin kavereille kunnon illalliset tai ostelisin niille jotain.. (en suinkaan yritä lahjoa :D :D ) sit laittaisin varmaa pankkiin opiskeluja (?) varten tms.. :oops:

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ja jos en voita lotossa ennen kun täytän 18 niin sit tällane

Jos löytäs jostai halvalla.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Lapset, harkitkaa mitä kirjoitatte niin ei tarvi hävetä huonoja läppiään jälkikäteen!

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

I have an idea of something new..I´ll get you a spoon so you can eat my ass.

Eli, Booooring..

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tulikin tässä yks päivä sopivasti haaveiltua lottovoitosta.
    Itselleni ostaisin omakotitalon hyvällä sijainnilla ja kaikilla mukavuuksilla, sekä kunnollisen auton.
    Läheisille pientä avustusta (moliorille tietty osansa :wink: ), ja eläisin loppuelämäni taloudellisesti turvattua elämää.

Toki osa rahoista pitäisi laittaa tavalla tai toisella poikimaan, esim. osakkeisiin.
    Työntekoa en lopettaisi, mutta hakeutuisin mielekkäämpään ammattiin, koulutuksen kautta luonnollisesti.

jepajepa.

fleimi.

9. inni

inni 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    11,871
    Mulla varmaan pitkälti samaa kuin muillakin. Tottahan se on, että suurin osa ihmisistä käyttäis varmaan voittorahansa suht samalla tavalla, harvapa ainakaan Suomessa mitään kauheen repäsevää tuntuu tekevän tai edes haaveilevan.

Eli ensimmäisenä mä tekisin kans tuon että kämppä itelle ja pari vuokrattavaksi. Ois jossain määrin turvattu rahantuloo tulevillekin vuosille.
    Ööö... Sit mulla ei oikeestaan edes taida olla muita kovin isoja hankintoja toivomuslistalla. Mä mitään autoa ostaisi, esimerkiksi. Johonkin reissuun tulis kyllä tietysti lähettyä mut ei senkään nyt mikään puolenvuoden maailmankierros välttämättä tarttis olla, senhetkisten fiilisten mukaan vaan.

Oikeestaan ne pienet asiat, jotka voitto mahdollistais, ois kaikista kivoimpia. Kävisin aina syömässä kaikissa ihanissa paikoissa ja ostaisin himaan törkeen hyvät ruuanvalmistustarvikkeet ja keittokirjat ja kaikki ja kokeilisin vaikka mitä ruokia tehdä. Ostaisin levy- ja kirjakaupat puolityhjiksi, sisustaisin kämppäni just sellaseks kun oikeesti haluun, ilman mitään kompromissiratkasuita. Ja ai että mä en enää suostuis laittamaan päälleni huonolaatusia sukkiakaan! IVANAhelsinki Campukselta lähtis mukaan kaikki mistä voi nyt vaan haaveilla ja loput vaatteet voisin vaikka teettää... Sais just oikeenlaisia, just sopivia, laadukkaita, kestäviä ja tyylikkäitä vaatteita, ja ois varaa hommata jopa kengätkin niin että on tietoinen olosuhteista, joissa ne on valmistettu.

Ja vaikka mitä muuta.

Täytyis varmaan alkaa lottoomaan. Ei joutuis aina muistamaan kesken "voittaisinpa lotossa"-kuvitelmien, et hei, enhän mä lottoa :D

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ostaisin jätesäkillisen pudii, sit lahjottaisin loput koivukylän kodittomille alkoholisteille

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

vaatteita.. hmm.. vaatteita.. ja kaiken näköistä..kivaa..:)

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no sehän riippuu ihan siitä, et paljonko siit voittaa... jos jotain 50€ nii muutaman levyn, mut jos jotain 50 000€,nii sillon maksasin ekaks kaikki velat, ostasin itelle hienon kännyn, ja kaikki levyt mitkä oon halunnu, ja sit mä antasin mun tyttöystävälle sellasen 2000€, ja loput jakaisin puoleks luokkaretki rahastoon ja sit oman käyttöön ja siit viel hyväntekeväisyyteen.... :D

jotain tollasta... ai nii ja veisin Minnan ulos syömään, ja ostasin meille vähä "leikkikaluja", ja varaisin hotellihuoneen... :wink:

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hmm... elämän ja aivot? :wink:
    enpäs tiiä, yrittäisin pitää jalat maassa mut en tiä onnistuisko. :?

14. Petti

Petti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    25
    Aktiivisuuspisteet:
    11,971
  15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ostaisin kämpän yliopiston läheltä tai ainaki alkaisin kulkea bussilla. Kyllästyttää tää fillarilla kulkeminen. Tai sit mä ostasin auton.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ostaisin bemarin ja kämpän kaivarista tms. tekisin soololevyn ja ostaisin sitä ite niin paljon et se nousis listaykköseks. :)

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

muuttaisin New Yorkin Queensiin vai mikä onkaa ja ystävystyisin Mobb Deepin poikien kanssa sanomalla heille että ansaitsin rahani gangstailemalla :lol:

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ostaisin varmaan kaikkee mahdollista; auton, moottoripyörän, paaljon levyjä, vaatteita ym. ym. voishan siitä "osan" säästääkkin "pahan päivän" varalle 8)

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En kertois kenellekää, ja muuttaisin Jamaicalle olemaan mitäänsaamaton hyväntekijä :D

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

en mä tekisi rahalla oikeastaan mitään. mulla on ihan kaikkea, mitä voin vaan pyytää ja ehkä enemmänkin. ehkä ostasin enää vain luomua, koska siihen ei tällä budjetilla ole aina varaa.
    tietysti mulla on myös haaveita, kuten riippumaton taiteilijaelämä tai pieni luomutila, mutta näiden viehätys piileekin ehkä just siitä taloudellisessa epävarmuudessa, jota pari milliä tilillä ehkä vähän haittais.

mulla on tuttuja, joille tavarat ja vaatteet on kauhean tärkeitä. mä olen monesti miettinyt, voiko sellaiset ihmiset koskaan olla oikein onnellisia, koska raha ei todellakaan tuo sitä oikeaa onnea, ehkä mielihyvää, mutta...
    sekin vain hetkellistä. mulla tulee materiaalisen onnentunteen jälkeen ihan hirveän tyhjä olo ja välillä tuntuu, että elämässä ei ole mitään tarkoitusta, vaan kaikki on täysin samantekevää.

en mä oikeasti haluaisi voittaa lotossa. musta se olisi ihan kamalaa, koska femmakin taskunpohjalla tuottaa mulle hirveetä ahdistusta. mä vaan inhoan rahaa, koska se tekee järkevästäkin ihmisestä hirveän helpolla tyhjän tavaran orjan, joka saa mielihyvää pelkästään ostamisesta.

ehkä joku sitten pystyy kontrolloimaan täysin itseään, suuruudenhulluuttaan, suhteellisuudentajuaan ja rahaa, mä en usko siihen pystyväni.