302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

mielipiteitä ja jeesii overhere please!

Viestiketju osiossa 'Musiikin tuottaminen' , käynnistäjänä agenda, 15.01.2018.

1. agenda

agenda 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    1
    Meikä on täs pitkään kela nnu et voisin alkaa tosissani tekee musaa, lyrrikoita ja räppää ja parit setit oon lukenu frendeille mut ne ei hirveesti perusta suomiräbästä nii hankala niiden on siihen hirveesti kommentoida. kelasin jos joku täält osais antaa kunnon feedbäkki kosk mul on aika palava halu tehä tätä mut samaan aikaan tekstit tosi henkilökohtasia ja tapa purkaa ahistus paskaa vaikka lyyrisesti oonkin aika taitava.

kelasin tiputtaa tähän just äsken nopeesti zydätyn pätkän ja sanokaa mitä ootte mieltä ja et kuuntelisitteko täälästä settii, nimen omaan lyriikoiden kannalta

aivot huutaa tyhjyyttä mut ajatuksii puullolaan, tila loppu minne vittuun näitä sullotaan

juoksen itteni karkuu, vaik halusin vaa heittää kaulan ympäri naruu, tää ei oo mitää taruu, mun pääs oikeesti liikkuu kaikkee näin karuu.

en jaksa kuunnella onnelisten ihmisten satuu, se ei tee muuta ko vihaseks ja viha sattuu.

mut siihe tottuu

se kasvaa voimavaraks, oman paskan olon parantajaks. lähen kävelee kadulle ja pistän ekan vastaantulijan paskaks,

kokeile olla köyhä nii se raha onnelliseks tekee, en haluu seuraa massaa tai mennä minne ne menee. oon niin vitun uniikki mut en käyttäydy sen mukaan, totuus on se ettei mua tunne kukaan.

en ees mä ite, vaik kehon ja mielen välis on tää side, ja sen haluun katkoo

se sais mut vapautuneeks eikä tarvis enää happee haukkoo

viillän mun keuhkoihin aukkoo, se saa hapen ja tervan ulos paukkoo

hyät illanjatkot t. agenda