302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

mene/älä mene näihin mestoihin!

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 03.09.2006.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo mamboon meni täysin kyl maku to takii! Enne ei kyl oo ollu valittamist, mut ny boikotoin..

2. KeepItDoggystyle

KeepItDoggystyle Rekisteröitymätön

jos on tarkotuksena löytää stadista normikeskiviikkoiltana hyvännäköstä nuorta naisseuraa ikähaarukasta 19-23-v., niin mistä lohkee helpoiten?

3. RuhtinasMyskin

RuhtinasMyskin Rekisteröitymätön

^Koita King Kong Balls,Hercules tai Albert's room!

4. KeepItDoggystyle

5. luostari

luostari 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    itse suosin seuraavia
    sillan paremmalta puolen

Bar Hiutale (punavuori)

Pub 28 eli pub eerikinkulma, mut ketä vittu nyt 28 sanois jollain muulla nimellä!?

WeGotBeef vähän kyllä väsyny nykyjään

Rosegarden mun mielest aika loukku, mut jotenki sitä löytää ittensä tuolta anyway

ja sitte sillan pahemmalla puolella

Om'Pu

Hola ihmettelen tämmösiä nimenvaihdoksia joissa eroa 1 kirjain??

Pacifico en oo kyl käyny varmaan puolee vuoteen

Moak harvemmin, mut kyl toi menee

edit.
    ps. 6 linja

6. ARA

ARA 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Uus suosikki normi-illan päätökseen on London Pub tampereella, ei kiinnosta onko kallista tai mitä musaa mutta siä on 20e bläkäri ja ruletti :yes:, varsinki ny ku groovestaki poistettii. Tai sit toine iha jees on Kustaa III, ilmane sisää ja bläkäri. Ruma oli varmaa iha jees ennen ku portsari päätti etten pääse enää sisälle sinne :thumbup: (ikinä).

7. luostari

luostari 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    väittävät että kingkongballs ei ole gaybaari, siis mitä vittua?

8. luostari

luostari 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    näihin sit EI mennä:thumbdown:
    itelläki porttari muutamiin baareihin tampereella, myös Rumaan. Koomista näissä se et TREella on yks kaveri joka on kuumottavsti samannäkönen ja hänellä on tapana aiheuttaa pahennusta joka kerta, joten en pääse moneenkaan menomestaa mansessa! Oon mä itekki siellä pari hoitanu :twisted:
    kallion B12 sain porttarin ku olin kuulema tapellu poken kaa _ siis hä? Satuin tietää et se oli yks frendi joka muistuttaa mua ehkä yhtä paljon ku lintu kalaa, ja vittu sekään mitään ollu tapellu, vähä avautunu kahva apinalle ku tuli nillittää et pitäs lähtee ulos, vaik peli aikaa viel 15min ja kalja täynnä. Kaveri meni sitte myöhemmin selvittää asiaa, ettei mun tarttis saada porttaria sen semitoilailuista, no oli sitte se idiootti maahanmuuttaja (no offence) tienny kertoa et olen tapellut baarin omistajan kanssa _ siis mikä näitä idareita vaivaa? pakko keksiä jotai paskaa jos naama ei mielytä!? kyseinen baarityöntekijä pitää aina vitun typerää "asennetta" t-paitaa! Outoa oli myös se, että ko. tiskimikko ei edes heittäny mua pihalle, mut ei se kyl myyny bisseäkään!

9. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Ale pub- en näe tässä mitään hyvää(johtuu kenties siitä että en käytä väkijuomia?).
    svengi - sama.

Ja kertokaa toki tynnyrissä kasvaneelle äpärälle, mikä toi lostarin isojako on? vaikka taidan toki aavistaa...

Suosin:
    Pacifico
    b12
    rosis lähinnä musan takia, mut harvemmin.
    Mut Kallioon jos multa kysytään(ei yleensä kysytä).
    DTM:n(ne mimmit :yes: ) ja Lostarin haluaisin katsastaa, mut en oo viel löytäny halukkaita mukaan...mistä lie johtuu.

10. KeepItDoggystyle

öö... täällähän on Dutty Thursdayt jollonka dancehall soi... soitetaankos sitä muulloinkin? onko stadissa dancehallin suhteen muita hyviä mestoja?

11. HeikkiN

HeikkiN 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    lol, ootko tosissas? Redrumin sunnuntait kenties?

12. KeepItDoggystyle

kiitos tiedosta vaan. ja lol, olin tosissani ja oon edelleenki...

13. HeikkiN

HeikkiN 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Joo oli vähän kärkevä vastaus mut ihmettelin vaan toisaalta ettet tienny kun niitä bileitä on täällä bassollakin mainostettu ja julisteita ollu kaupungilla. Ens perjantaina on myös kutosella Dance pon di corna nimiset kemut jossa soi pääasiassa dancehall.

14. Varis

Varis 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Sama. Toki Vaasankadulta voi Kustaa Vaasan lisätä tähän listaan. Tavastian vieres sijaitsi ennen Bar4U joka oli nimestään huolimatta helvetin hieno mesta. Konkkaan valitettavasti joutui. Nykyään paikalla joku helvetin oksettava aulabaari.

15. 8nolla

8nolla Rekisteröitymätön

16. KeepItDoggystyle

KAIKKI tieto aiheesta on tervetullutta koska en asu Helsingis ja käyn tällä hetkel satunnaisesti siel ostosreissuilla ja yöelämässä. bassoaki lueskelen vaihtelevasti nii ei ollu jääny mieleen mitään tarkkaa... vain jotai hämäriä muistijälkiä :) nyt on noi viikonloput nii kiireisii ettei ehi ku ke-iltasin liikenteeseen... eli sulla ku tota tietoo on nii mihin suunnata ke-iltana jos kyseine musa kiinnostaa?

joku to-ilta pitää järkkää aikaa ja mennä kyl rosegardenii! pitää tsekkailla tota kusetetut sairaslomat-topikkii ja ottaa mallia :gna:

17. hiphop-helmi

hiphop-helmi Rekisteröitymätön

Itse ko. paikassa Helsikiläisenä turistina käyneenä joudun toteamaan et tuolla on hauskaa vaan jos oot Lahtelainen ja "piireissä".
    Auta armias jos satut hymyilemään saatikka juttelemaan jollekkin niin kyllä katotaan kieroon.. Mulla jäi muutenki paskan maku suuhun Lahtelaisista kovin tylyinä sekä egoistisina ihmisinä. No offence!

p.s. Onneks sielt löytyy muutama ihana poikkeuskin

:thumbup:

18. balance

balance 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    11,371
    EI KANNATA MENNÄ:

Lappeenranta - Diva
    Lahti - Onnela

KANNATTAA MENNÄ:

Lappeenranta - Iltatähti
    Lappeenranta - PUB 55
    Lappeenranta - Haarikka
    Lahti - Torvi

19. PoppingPills

PoppingPills 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    Mä oon ite saanu ton vaikutelman Hellsinkiläisistä.

20. luostari

luostari 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    ahahahahahahaa toi on kyllä niin paska puhetta! Kuinka vitun monta kertaa "stadilaiset" saa pataan, tai muuten vaan vittuillaan "landella"!! ja kuinka monesti siinä käy sit toisin päin !?!? Väitän että olet väärässä! Ps. ystäväpiirissäni on hyvin paljon ulkopaikkakuntalaisia ja he saavat kuulla vittuilua ku menevät kotiseuduilleen, et ootsä nyt nii hesast jne.. Korjatkaa jos siltä tuntuu!!